Minun kanssa nyt muodostaa? Kun en oijein ymmärrä.
Minkälaisen suhteen haluat
30
601
Vastaukset
- Anonyymi00003
Suhteettoman
- Anonyymi00004
En mitään
- Anonyymi00005
Ei sun kanssa voi muodostaa suhdetta kun sulla ei ole kypsyyttä ymmärtää mitä se tarkoittaa käytännön-, lojaaliuden- ja tunteiden tasolla ja miten kaikki toimintasi vaikuttaa muihin.
- Anonyymi00006
Oonko vaikuttanut siltä että haluan suhteeseen?
- Anonyymi00007
Good one 😬
- Anonyymi00008
Ystävyyssuhteen. Henkisesti ja fyysisesti niin läheisen, kuin se tässä tilanteessa on mahdollista.
n>m - Anonyymi00009
Älä revi stressiä meistä, se menee niin kuin sen on tarkoitettu menevän tai niinkuin me laitetaan se menemään. N->M
- Anonyymi00010
Moikailu ois aika kiva. 🖐
- Anonyymi00021
Ai mokailu, no sen osaat jo.
- Anonyymi00022
Jonkun verran on tullu kyllä mokia...🌛💫✨
- Anonyymi00027
Anonyymi00021 kirjoitti:
Siinä lukee moikailu MOI-kai-lu. Sori pyörryin aiemmin ja olin siitä toipumassa niin en jaksanut ihan pääsiaukomista lukea. Nytkin päähän särkee ja käteen sekä jalkaan koska löin ne siinä kaatuessa lattiaan kävi sellainen moka. Eli kauniita unia sinullekin.
- Anonyymi00028
Anonyymi00021 kirjoitti:
Sekä nyt on niin ilmeisesti se kirjoitetaaan moikkailu. Mut niinkuin ymmärrät varmaan en osaa edes kirjoittaa.
- Anonyymi00011
Haluan sun vaimoksi💘✨💍
- Anonyymi00012
Sellasen missä on vaan minä ♥️ sinä, eikä mitään muita naisia, tai miehiä.
Sellainen, missä on rajaton määrä haleja ja rapsutuksia. Kosketuksia ja suudelmia.
Sellainen, että voi yhdessä tehdä ja kokea asioita. Ja ihan vaan olla toisen lähellä.
Sellainen, että voi puhua ihan mistä vaan. Voi nauraa ja voi itkeä. Välillä vähän riidellä, toivottavasti viisaasti.
Sellainen, missä on turvallinen olla ja on luottamusta ja arvostusta toista kohtaan.
Minä haluaisin lapsia, en tiedä haluatko sinä. Mutta minä olen jo aika vanha... En tiedä voinko ikinä saada lapsia ja se masentaa mua. Ja nyt minä taas itken.- Anonyymi00013
Mä haluan sut vaan ja lapsia tulee, jos niin on tarkoitettu❤️
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Mä haluan sut vaan ja lapsia tulee, jos niin on tarkoitettu❤️
Mutta masentaa kuitenkin, jos ei tule... 😞
- Anonyymi00016
Parasta on elää tätä hetkeä, menneisyys on jo mennyt, tulevaisuus ei ole vielä alkanut. Ihmisen parhaita ominaisuuksia ovat: rehellisyys, luotettavuus, aitous, avoimuus, herkkyys, tunteellisuus. Silloin haluaa olla toisen lähellä, haluaa koskettaa, haluaa nauttia kaikilla aisteilla, haluaa sitoutua, haluaa antaa enemmän kuin ottaa, haluaa ymmärtää ja oppia. Silloin kun yhteys muodostuu henkisellä ja fyysisellä tasolla, ihminen voi kokea kauneinta mitä luonto voi tarjota. Mitä lapsiin ja perheen muodostukseen tulee, siihenkin on olemassa monenlaisia ratkaisuja jos sellaiseen päädyttäisiin.
- Anonyymi00017
Anonyymi00014 kirjoitti:
Mutta masentaa kuitenkin, jos ei tule... 😞
Voihan aina adoptoida...
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Voihan aina adoptoida...
Niin voi, mutta minä haluaisin kokea sen kaiken. Raskauden yms. Ei se adoptio ole sama asia...
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Niin voi, mutta minä haluaisin kokea sen kaiken. Raskauden yms. Ei se adoptio ole sama asia...
No ei ehkä olekaan. Oot ihan oikeessa
- Anonyymi00023
Anonyymi00016 kirjoitti:
Parasta on elää tätä hetkeä, menneisyys on jo mennyt, tulevaisuus ei ole vielä alkanut. Ihmisen parhaita ominaisuuksia ovat: rehellisyys, luotettavuus, aitous, avoimuus, herkkyys, tunteellisuus. Silloin haluaa olla toisen lähellä, haluaa koskettaa, haluaa nauttia kaikilla aisteilla, haluaa sitoutua, haluaa antaa enemmän kuin ottaa, haluaa ymmärtää ja oppia. Silloin kun yhteys muodostuu henkisellä ja fyysisellä tasolla, ihminen voi kokea kauneinta mitä luonto voi tarjota. Mitä lapsiin ja perheen muodostukseen tulee, siihenkin on olemassa monenlaisia ratkaisuja jos sellaiseen päädyttäisiin.
Noin juuri minä äkin ajattelen suhteesta. Hän ei ajatellut.
Sivusta - Anonyymi00025
Anonyymi00023 kirjoitti:
Noin juuri minä äkin ajattelen suhteesta. Hän ei ajatellut.
SivustaJoo varmasti nimenomaan hän jota mietin ajatteli noin
Mutta ei tehnyt asioita mitä tuossa sanotaan
Vaan päin vastoin suunillee
Hänelle sanoisin nyt että:
Olisiko aika olla sanojen muttainen myös käytännön tasolla eikä vain
haaveilla ja höpötellö ?
Aloittaa siitä että :
Järjestää oma käytäntö ensin ekana
sille tasolle että voi haaveita toteuttaa
Eikö vain ajatella ja haaveilla .
Tai vaihtaa unelmat sellaisiin jotka voi saavuttaa aidosti ja oikeesti ....
Sivusta
- Anonyymi00015
Parisuhteen 🥺
- Anonyymi00018
No semmosen, tiedäthän, pitelen sua, silittelen sua ja hoidan sua ja suukottelen sua ja kerron...
- Anonyymi00024
Ei tässä mun haluamisella ole mitään väliä. Me ollaan työkavereita.
- Anonyymi00026
Joku kolmisin varmaan sopis sulle parhaiten 🤔
- Anonyymi00029
Hellän toisiamme tukevan rakkaussuhteen!
- Anonyymi00030
Anna mulle ihan mitä vaan haluat. Siis hän.
- Anonyymi00031
No ainakin sellaisen jota ei tarvitse kysellä suomi24 palstalla. Kommunikointi muutoin kuin täällä on toivottavaa. Ja suhteesta mitä se on tai voi olla, voidaan jutella sitten yhdessä kun nähdään. Jos nähdään joskus.
- Anonyymi00032
Mä olen sen nyt päättänyt ja sisäistänyt lopulta, että joku muu on mulle tarkoitettu paremmin ja jos olisi hänen kanssa jotain tullut niin monia vuosia sitten jos olisi ollut tullakseen.
Ikää tulee koko ajan lisää ja elämä ei ole loputonta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896052KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3345309Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja212686Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841875Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051697- 1141571
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181533seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241454Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351413