Minkälaisen suhteen haluat

Anonyymi-ap

Minun kanssa nyt muodostaa? Kun en oijein ymmärrä.

30

601

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00003

Suhteettoman

• Anonyymi00004

En mitään

• Anonyymi00005

Ei sun kanssa voi muodostaa suhdetta kun sulla ei ole kypsyyttä ymmärtää mitä se tarkoittaa käytännön-, lojaaliuden- ja tunteiden tasolla ja miten kaikki toimintasi vaikuttaa muihin.

• Anonyymi00006

Oonko vaikuttanut siltä että haluan suhteeseen?

• Anonyymi00007

Good one 😬

• Anonyymi00008

Ystävyyssuhteen. Henkisesti ja fyysisesti niin läheisen, kuin se tässä tilanteessa on mahdollista.
      n>m

• Anonyymi00009

Älä revi stressiä meistä, se menee niin kuin sen on tarkoitettu menevän tai niinkuin me laitetaan se menemään. N->M

• Anonyymi00010

Moikailu ois aika kiva. 🖐

• Anonyymi00021

Ai mokailu, no sen osaat jo.

• Anonyymi00022

Jonkun verran on tullu kyllä mokia...🌛💫✨

• Anonyymi00027
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Siinä lukee moikailu MOI-kai-lu. Sori pyörryin aiemmin ja olin siitä toipumassa niin en jaksanut ihan pääsiaukomista lukea. Nytkin päähän särkee ja käteen sekä jalkaan koska löin ne siinä kaatuessa lattiaan kävi sellainen moka. Eli kauniita unia sinullekin.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Sekä nyt on niin ilmeisesti se kirjoitetaaan moikkailu. Mut niinkuin ymmärrät varmaan en osaa edes kirjoittaa.

• Anonyymi00011

Haluan sun vaimoksi💘✨💍

• Anonyymi00012

Sellasen missä on vaan minä ♥️ sinä, eikä mitään muita naisia, tai miehiä.
      Sellainen, missä on rajaton määrä haleja ja rapsutuksia. Kosketuksia ja suudelmia.
      Sellainen, että voi yhdessä tehdä ja kokea asioita. Ja ihan vaan olla toisen lähellä.
      Sellainen, että voi puhua ihan mistä vaan. Voi nauraa ja voi itkeä. Välillä vähän riidellä, toivottavasti viisaasti.
      Sellainen, missä on turvallinen olla ja on luottamusta ja arvostusta toista kohtaan.
      Minä haluaisin lapsia, en tiedä haluatko sinä. Mutta minä olen jo aika vanha... En tiedä voinko ikinä saada lapsia ja se masentaa mua. Ja nyt minä taas itken.

• Anonyymi00013

Mä haluan sut vaan ja lapsia tulee, jos niin on tarkoitettu❤️

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Mä haluan sut vaan ja lapsia tulee, jos niin on tarkoitettu❤️

Mutta masentaa kuitenkin, jos ei tule... 😞

• Anonyymi00016

Parasta on elää tätä hetkeä, menneisyys on jo mennyt, tulevaisuus ei ole vielä alkanut. Ihmisen parhaita ominaisuuksia ovat: rehellisyys, luotettavuus, aitous, avoimuus, herkkyys, tunteellisuus. Silloin haluaa olla toisen lähellä, haluaa koskettaa, haluaa nauttia kaikilla aisteilla, haluaa sitoutua, haluaa antaa enemmän kuin ottaa, haluaa ymmärtää ja oppia. Silloin kun yhteys muodostuu henkisellä ja fyysisellä tasolla, ihminen voi kokea kauneinta mitä luonto voi tarjota. Mitä lapsiin ja perheen muodostukseen tulee, siihenkin on olemassa monenlaisia ratkaisuja jos sellaiseen päädyttäisiin.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Mutta masentaa kuitenkin, jos ei tule... 😞

Voihan aina adoptoida...

• Anonyymi00019
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Voihan aina adoptoida...

Niin voi, mutta minä haluaisin kokea sen kaiken. Raskauden yms. Ei se adoptio ole sama asia...

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Niin voi, mutta minä haluaisin kokea sen kaiken. Raskauden yms. Ei se adoptio ole sama asia...

No ei ehkä olekaan. Oot ihan oikeessa

• Anonyymi00023
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Parasta on elää tätä hetkeä, menneisyys on jo mennyt, tulevaisuus ei ole vielä alkanut. Ihmisen parhaita ominaisuuksia ovat: rehellisyys, luotettavuus, aitous, avoimuus, herkkyys, tunteellisuus. Silloin haluaa olla toisen lähellä, haluaa koskettaa, haluaa nauttia kaikilla aisteilla, haluaa sitoutua, haluaa antaa enemmän kuin ottaa, haluaa ymmärtää ja oppia. Silloin kun yhteys muodostuu henkisellä ja fyysisellä tasolla, ihminen voi kokea kauneinta mitä luonto voi tarjota. Mitä lapsiin ja perheen muodostukseen tulee, siihenkin on olemassa monenlaisia ratkaisuja jos sellaiseen päädyttäisiin.

Noin juuri minä äkin ajattelen suhteesta. Hän ei ajatellut.
        Sivusta

• Anonyymi00025
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Noin juuri minä äkin ajattelen suhteesta. Hän ei ajatellut.
        Sivusta

Joo varmasti nimenomaan hän jota mietin ajatteli noin
        Mutta ei tehnyt asioita mitä tuossa sanotaan
        Vaan päin vastoin suunillee
        Hänelle sanoisin nyt että:
        Olisiko aika olla sanojen muttainen myös käytännön tasolla eikä vain
        haaveilla ja höpötellö ?
        Aloittaa siitä että :
        Järjestää oma käytäntö ensin ekana
        sille tasolle että voi haaveita toteuttaa
        Eikö vain ajatella ja haaveilla .
        Tai vaihtaa unelmat sellaisiin jotka voi saavuttaa aidosti ja oikeesti ....
        Sivusta

• Anonyymi00015

Parisuhteen 🥺

• Anonyymi00018

No semmosen, tiedäthän, pitelen sua, silittelen sua ja hoidan sua ja suukottelen sua ja kerron...

• Anonyymi00024

Ei tässä mun haluamisella ole mitään väliä. Me ollaan työkavereita.

• Anonyymi00026

Joku kolmisin varmaan sopis sulle parhaiten 🤔

• Anonyymi00029

Hellän toisiamme tukevan rakkaussuhteen!

• Anonyymi00030

Anna mulle ihan mitä vaan haluat. Siis hän.

• Anonyymi00031

No ainakin sellaisen jota ei tarvitse kysellä suomi24 palstalla. Kommunikointi muutoin kuin täällä on toivottavaa. Ja suhteesta mitä se on tai voi olla, voidaan jutella sitten yhdessä kun nähdään. Jos nähdään joskus.

• Anonyymi00032

Mä olen sen nyt päättänyt ja sisäistänyt lopulta, että joku muu on mulle tarkoitettu paremmin ja jos olisi hänen kanssa jotain tullut niin monia vuosia sitten jos olisi ollut tullakseen.

Ikää tulee koko ajan lisää ja elämä ei ole loputonta.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6052
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      334
      5309
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      21
      2686
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2615
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      84
      1875
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      105
      1697
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1571
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1533
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1454
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1413
    Aihe