Puhekuplan vieressä oleva luku näyttää kuinka moni on ottanut kantaa kommenttiin. Silmän vieressä oleva kuku näyttää kuinka moni on lukenut kommentin. Tyypillisesti edellinen luku on noin viidennes jälkimmäisestä. Suhde kertoo aktiivisten ja passiivisten palstalla käyvien suhteellisen määrän.
Itse kommentoin lähinnä Yhteiskunta-aihealueeseen kuuluvilla palstoilla. Kun omiin kommentteihini ko palstoilla tulee vastauksia niin lähes kaikki vastaukset tulevat trolleilta tai muuten poliittisesti sitoutuneilta. Otan kantaa sen mukaan, miten politiikka vaikuttaa Suomeen ja suomalaisiin. Sen sijaan ne, jotka minulle vastaavat ajavat oman puolueensa tai Suomen ulkopuolisen valtakeskuksen asiaa. Tuntuu kuin olisin palstojen ainoa Suomi-patriootti ja kaikki muut olisivat puoluepatriootteja tai suurvaltamahdin kätyreitä. Se ei tunnu hyvältä ja mietin, että olisiko passiivisten palstalaisten joukossa ketään, joka ajattelisi edes lähtökohtaisesti samoin kuin itse. Ei se mitään jos on eri mieltä - itse asiassa se, että ollaan eri mieltä on ihan OK keskustelun ja tiedonvaihdon kannalta, mutta niistä lähtökohdista pitäisi olla jonkin tason yksimielisyys.
Meikänoomia mietityttää 1 juttu. Kommenttien otsikon vieressä on peukku, puhekupla ja silmä
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 751191
- 741184
- 481064
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s1041018- 51985
- 34747
- 49714
- 54646
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?39642Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118577