Raamattupalstan puolueettomuus?

Anonyymi-ap

Vaikuttaa siltä, että Lestadiolaiset hallitsevat palstaa ja voivat poistaa jopa yksittäisiä Raamatun jakeita, jos ne eivät sovi heidän oppeihinsa.

25

150

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Vaikuttaa ja ilman vaikutusta.
      Kirjain oli vino ja piste myös.

• Anonyymi00002

Et sinä tiedä, miten asiat makaavat, kun et ole tarpeeksi oppia saanut. Peltoinlahdentieltä kaikki herjat ilmoille singahtavat ja hurskaiden sydämiä kohteekseen etsivät. Mutta turhaan, kovin turhaan, sillä kaikki ne maahan lopahtivat ja tuhkaksi palavat.

• Anonyymi00003

Eikös ne postillat ole lähetetty sieltä Jällivaarasta?

Aikanaan kuuluisin saarnamies Oulun seudulla oli Sigrid Siikavaara.

"nomen est omen"

• Anonyymi00004

Kuuluisia naissaarnaajia...

Alma Kartano, Jalovaara, Vesavaara, Huume-Eeeva...

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Kuuluisia naissaarnaajia...

Alma Kartano, Jalovaara, Vesavaara, Huume-Eeeva...

Ällös sinä jälleen pilkkaa! Joka synnitön on, se kiven ensimmäisen heittäköön. Peltoinlahden eksyttäjä sinut periköön!

• Anonyymi00006

Sigfrid Siikavaara

Puhujaveli vaikutti aikanaan Oulun seudulla.

Kuuluiko vanhoillisiin vai esikoisiin vai pikkuesikoisiin?

• Anonyymi00007

Siikajoeltako hänkin? Kaikki sieltäkö lähtöisin? Nyt hetkeä sinä tai minä kutsun Peltoinlahden eksyttäjän paikalle sinut perimään!

• Anonyymi00010
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Siikajoeltako hänkin? Kaikki sieltäkö lähtöisin? Nyt hetkeä sinä tai minä kutsun Peltoinlahden eksyttäjän paikalle sinut perimään!

Lopeta ihmeessä 4 v. sitten kuolleen Jumalanmiehen vainoaminen.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Lopeta ihmeessä 4 v. sitten kuolleen Jumalanmiehen vainoaminen.

Kuka? Kerro lisää! Ole niin ystävällinen. Kiinnostaa tietää.

• Anonyymi00008

Timo Mukan elokuva, Maa on syntinen laulu, kertoo hyvin sen lahkon toiminnasta.

• Anonyymi00011

Lestadiolaisuus on Ruostsista tänne tuotu uskonlahko.
      Tuontilahkoja molemmat.

Sigurd Vilhelm Ossian Siikavaara (1900–1965)

·
      Käännä tämä sivu
      Discover life events, stories and photos about Sigurd Vilhelm Ossian Siikavaara (1900–1965) of Areavaara, Norrbotten, Sweden.

Helluntailaisuuden toi Suomeen Norjalainen Gerhard Olsen-Smild, joka perusti tänne 40 ens.hell.srk.

• Anonyymi00014

Se on vähän niin, että evankeliumin tuo AINA Joku. Kun kerran Jeesus kehoitti menemään kaikkeen maailmaan ja saarnaamaan evankeliumia.
        Jos haluat lisää sivistystä, niin voin valistaa sinua sen verran, että esim. hirvet ja karhut eivät kerro evankeliumia, eivätkä pihlajat ja sienet. Ymmärräthän? Tarvitaan SELLAINEN olento, joka osaa puhua, kuten ihminen. Siis ihan oikeata puhetta. Toivottavasti käsitit?

• Anonyymi00012

Kristinuskon toi Suomeen Ortodoksit ensimmäisellä vuosituhannelle.
      Heille siitä kuuluu kiitos!

• Anonyymi00015

Ortodokseilla on luotettava ja aukoton henkilöhistoria pyhälle maahan asti, mistä evankeliumi on tuotu Suomeen.

Lahkot sen sijaan on jälkikäteen kristinuskon sekaan kylvettyä lustetta.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Ortodokseilla on luotettava ja aukoton henkilöhistoria pyhälle maahan asti, mistä evankeliumi on tuotu Suomeen.

Lahkot sen sijaan on jälkikäteen kristinuskon sekaan kylvettyä lustetta.

Lahkot (luste) on päältäpäin rehevämmän ja elinvoimaisemman näköistä kun perinteinen hitaasti kypsynyt kristillisyys. Siksi monet erehtyy ja menee väkevämmän hengellisyyden houkuttelemana harhaoppisiin uskonlahkoihin.

• Anonyymi00017

Pääasia että saa herjata.

Ei mitään muuta tarkoitusta ole.

• Anonyymi00018

Lahkoluste kietoutuu vanhojen kristillisten kirkkojen ympärille ja sisälle.

Matt.13

25 Mutta ihmisten nukkuessa hänen vihamiehensä tuli ja kylvi lustetta nisun sekaan ja meni pois.
      26 Ja kun laiho kasvoi ja teki hedelmää, silloin lustekin tuli näkyviin.
      27 Niin perheenisännän palvelijat tulivat ja sanoivat hänelle: 'Herra, etkö kylvänyt peltoosi hyvää siementä? Mistä siihen sitten on tullut lustetta?'
      28 Hän sanoi heille: 'Sen on vihamies tehnyt'. Niin palvelijat sanoivat hänelle: 'Tahdotko, että menemme ja kokoamme sen?'
      29 Mutta hän sanoi: 'En, ettette lustetta kootessanne nyhtäisi sen mukana nisuakin.
      30 Antakaa molempain kasvaa yhdessä elonleikkuuseen asti; ja elonaikana minä sanon leikkuumiehille: Kootkaa ensin luste ja sitokaa se kimppuihin poltettavaksi, mutta nisu korjatkaa minun aittaani.'"

• Anonyymi00019

ekumenia=yhdessä eksyttämistä

• Anonyymi00020

Jumala antanut teillekin etsikonajan kun näette lestadiolaisia joka paikassa. Rohkeasti Ry:lle vain sanan kuuloon.

• Anonyymi00021

Lahkoihin ei pidä mennä sanan kuuloon, eikä muutenkaan eksytettäväksi.
        Jer. 23:32

Minä käyn niiden kimppuun, jotka julistavat valheuniaan ja kertovat niistä. He valehtelevat ja kerskuvat ja eksyttävät näin minun kansani. Minä en ole heitä lähettänyt enkä antanut heille tehtävää. Ei heistä ole tälle kansalle mitään hyötyä, sanoo Herra.

Matt. 24:5

Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä olen Messias', ja eksyttävät monia. [1. Joh. 2:18, 4:1]

Mark. 13:6

Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä se olen', ja eksyttävät monia.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Minä käyn niiden kimppuun, jotka julistavat valheuniaan ja kertovat niistä. He valehtelevat ja kerskuvat ja eksyttävät näin minun kansani. Minä en ole heitä lähettänyt enkä antanut heille tehtävää. Ei heistä ole tälle kansalle mitään hyötyä, sanoo Herra.

Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä olen Messias', ja eksyttävät monia. [1. Joh. 2:18, 4:1]

Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä se olen', ja eksyttävät monia.

Ap. t. 20:29

Minä tiedän, että minun lähtöni jälkeen teidän keskuuteenne tulee julmia susia, jotka eivät laumaa säästä,

Matt. 6:7

"Rukoillessanne älkää hokeko tyhjää niin kuin pakanat, jotka kuvittelevat tulevansa kuulluiksi, kun vain latelevat sanoja. [Saarn. 5:1,2; Sir. 7:14]

Mark. 12:40

mutta vievät leskiltä talot ja latelevat pitkiä rukouksiaan vain näön vuoksi. Sitä ankarampi tulee olemaan heidän tuomionsa." [Matt. 6:5]

• Anonyymi00026
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Eikö tuo unien kertominen ja jakaminen ole enemmän helluntailaisten juttu. Näin olen kuullut että jakavat keskenään näkemiensä unia ja luulevat sen olevan joku profetia.

• Anonyymi00023

Jeesus varoittaa uusista "apostoleista" omiaan.

Ap. t. 20:29

Minä tiedän, että minun lähtöni jälkeen teidän keskuuteenne tulee julmia susia, jotka eivät laumaa säästä,

• Anonyymi00024

Alkuseurakunnasta tuli nopeasti luopioseurakunta.

1. Joh. 2:18

Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin onkin nyt monta antikristusta ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika.

• Anonyymi00025

Kun vain jotain herjailee, niin kyllä se siitä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      129
      6441
    2. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      72
      6328
    3. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      376
      6225
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      347
      4016
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      153
      2452
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      6
      2379
    7. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      131
      1466
    8. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      13
      1359
    9. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      190
      1156
    10. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      64
      980
    Aihe