Onko ne arkisia asioita, yhteiskunnallisia, yliluonnollisia?
Haluaisin nainen tietää mitä ajattelet
15
276
Vastaukset
- Anonyymi00001
Etköhän tiedä jo mitä asioita ajattelen?
- Anonyymi00002
Päässä on 20 välilehteä auki koko ajan. Et varmasti halua tietää 😆 mutta jos saisin hipsutella sinua, niin kaikki asiat päässä sulkeutuisi ja keskittyisin vain siihen, miltä sinä tunnut, tuoksut ja mitä saat minussa aikaan.
- Anonyymi00005
Ettei ois toine ADHD tapaus siellä 😁🥹
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ettei ois toine ADHD tapaus siellä 😁🥹
Sitä vähän itsekin vahvasti epäillyt.
- Anonyymi00003
Et kaikkea maailman roskasakkia se leipä elättää.
- Anonyymi00004
hei kirjoittelen tähän huvikseni. minä ajattelen että maailmassa pitäisi olla rauha. ja sitten ajattelen että lapsilla pitäisi mennä hyvin ja terveyttäkin saisi olla kaikilla. politiikasta olen myös kiinnostunut ja katson aina uutiset. olen yksinäinen nainen tällä hetkellä ....ja ajattlen paljon. olen miettinyt tulevaisuutta ja toivon itselleni nyt kunnollista ja mukavaa miestä. hih. toivoahan saa. olen hiukan uskovainen. mutta en liikaa.rakkaus tuo elämään paljon ja tietysti eniten olen rakastanut lapsiani. toivon sinullekin valoisaa tulevaisuutta ja kaikkea hyvää tv. vaalea nainen.
- Anonyymi00006
Rakkaita ja vihollisia enimmäkseen.
- Anonyymi00008
Miksi sulla on vihollisia?
- Anonyymi00014
Anonyymi00008 kirjoitti:
Miksi sulla on vihollisia?
Isommalla kaavalla vai miten se soomeks sanotaan.
- Anonyymi00009
Maailman uudelleenjakoa.
Mikä olisi Suomelle parasta.
Mutta aina on kyse rahasta ja vallasta.
Köyhät köyhtyy ja rikkaat rikastuu.
Elettyä elämää.
Ystäviä, läheisiä muuten vaan. Pienten lasten selviytymistä tässä sekamelskassa. Ja niiden vanhempia. Sinun vointiasi. - Anonyymi00010
Monenlaisia asioita ajattelen, joskus rasitun kun etsin vastauksia liian moniin asioihin. Joskus tekee hyvää olla seurassa, pystään supistetuissa aihepiireissä.
- Anonyymi00011
Kaikkia noita ja sit vielä ystäviin, perheeseen, sukulaisiin harrastuksiin, työhön, luontoon ja filosofiaan liittyviä.
Tänään esimerkiksi:
Tuosta liittymästä päätyisin lähelle häntä.
Muista, että tien reuna on pehmeä.
Mitä kaupasta pitää ostaa.
Miten ihminen kiintyy esineisiin.
Miten ihminen kiintyy ihmisiin.
Miten ja miksi paprikat on nyt huonolaatuisia ja niiden lennättämistä Suomeen.
Kuolemaa ja elämää.
Kuinka tärkeää on antaa uusi mahdollisuus ja aloittaa puhtaalta pöydältä.
Joitakin mainitakseni. - Anonyymi00012
Et koskaan kysynyt näitä kasvotusten tai oikein muutakaan.
- Anonyymi00013
Mitä sä sillä tiedolla tekisit mitä luulit siitä tiedosta hyötyväsi
- Anonyymi00015
Ne tietää, joiden tarvitsee tietää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986278KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3505764Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602763Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072198Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071888- 1251744
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191633Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811290- 731197
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331088