mä sain orgasmin kun kävin gynekologilla. kun se ensin työnsi ne instrumentit en pitänyt siitä mut sitten ne kumihanskat, se tunnusteli ja tunnusteli ja työnsi edestakaisin kumikäsinekättään . olin eka kertaa tutkimuksessa. tuntui kun se olis tehnyt kipeää ja sitten levis sellainen kuuma olotila ja se vaan jatkoi sitä liikettä vaihtoi hanskatkin keskenkaiken ne tuntui sitten vähän paksummilta, ne uudet kumihanskat. alkoi uudestaan koko tutkimusrumban. ja mä siinä vaan haarat levällään pöydällä auts, kun teki hyvää.
eka kertaa gynekologilla
6
7711
Vastaukset
- poju
minkäsikänen?
- HerraTikkari
no kumpi tuntu mukavammalta, kun se nuoli vai liikutteli sormiaan?
- neitokainen
HerraTikkari kirjoitti:
no kumpi tuntu mukavammalta, kun se nuoli vai liikutteli sormiaan?
Mitä? nuoli? ei se mitään nuollut, eksä tiedä se tutkimus tehdään instrumenteilla ja sitten käsin kokeillaan paikat läpi.
Mä menin pillereiden takia, siis eka kertaa. En mä arvannut ett se noin hyvää voi tehdä. Ollaan oltu mun poikakamun kans silleen yhdynnässä kaksi kertaa, eikä se oo ollut tollaista, auts! ihanaa!!! Mä siis olin ihan haltioissa!!! En osaa edes sanoin kuvata! Mulla on kolmen kuukauden päästä uus tarkastus, kun sain vain kolmeks kuukaudeks pillerit käyttöön ensin . Tuskin maltan odottaa n-i-i-n kauan! Auts, kun edes ajattelee sitä tilannetta kun se ne kumikäsineet työnsi sinne edestakaisin, niin tuntuu että mä ihan s-e-k-o-an! en oo ikinä kokenut niin IHANAA olotilaa koskaan, ensin ihan kuin kipeetä ja sitten auts, auts, auts!!!V oi taivas!!!! Että se tuntui ihanalta!!!! - joo
neitokainen kirjoitti:
Mitä? nuoli? ei se mitään nuollut, eksä tiedä se tutkimus tehdään instrumenteilla ja sitten käsin kokeillaan paikat läpi.
Mä menin pillereiden takia, siis eka kertaa. En mä arvannut ett se noin hyvää voi tehdä. Ollaan oltu mun poikakamun kans silleen yhdynnässä kaksi kertaa, eikä se oo ollut tollaista, auts! ihanaa!!! Mä siis olin ihan haltioissa!!! En osaa edes sanoin kuvata! Mulla on kolmen kuukauden päästä uus tarkastus, kun sain vain kolmeks kuukaudeks pillerit käyttöön ensin . Tuskin maltan odottaa n-i-i-n kauan! Auts, kun edes ajattelee sitä tilannetta kun se ne kumikäsineet työnsi sinne edestakaisin, niin tuntuu että mä ihan s-e-k-o-an! en oo ikinä kokenut niin IHANAA olotilaa koskaan, ensin ihan kuin kipeetä ja sitten auts, auts, auts!!!V oi taivas!!!! Että se tuntui ihanalta!!!!Ja sit sä heräsit,räkäposkella.
- ....mahti-vinkki...
neitokainen kirjoitti:
Mä menin pillereiden takia, siis eka kertaa. En mä arvannut ett se noin hyvää voi tehdä. Ollaan oltu mun poikakamun kans silleen yhdynnässä kaksi kertaa, eikä se oo ollut tollaista, auts! ihanaa!!! Mä siis olin ihan haltioissa!!! En osaa edes sanoin kuvata! Mulla on kolmen kuukauden päästä uus tarkastus, kun sain vain kolmeks kuukaudeks pillerit käyttöön ensin . Tuskin maltan odottaa n-i-i-n kauan! Auts, kun edes ajattelee sitä tilannetta kun se ne kumikäsineet työnsi sinne edestakaisin, niin tuntuu että mä ihan s-e-k-o-an! en oo ikinä kokenut niin IHANAA olotilaa koskaan, ensin ihan kuin kipeetä ja sitten auts, auts, auts!!!V oi taivas!!!! Että se tuntui ihanalta!!!!Pyydä pilleriresepti aina vain kolmeksi päiväksi kerrallaan, niin voit kaksi kertaa viikossa käydä nauttimassa gynen orgastisesta käsittelystä!
- Anonyymi
Ahh mäkin haluan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!9311932Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla1069050Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa
Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.1194983- 1014208
Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon
Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka384157Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen
Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti73933Yksi kuoli kolarissa Outokummussa
-toisen auton kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta. Toisen auton kyydissä oli kuljettajan lisäksi neljä ihmistä. Hei773889Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta
Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j113709Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista
Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden403593Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle293561