eka kertaa gynekologilla

neitokainen

mä sain orgasmin kun kävin gynekologilla. kun se ensin työnsi ne instrumentit en pitänyt siitä mut sitten ne kumihanskat, se tunnusteli ja tunnusteli ja työnsi edestakaisin kumikäsinekättään . olin eka kertaa tutkimuksessa. tuntui kun se olis tehnyt kipeää ja sitten levis sellainen kuuma olotila ja se vaan jatkoi sitä liikettä vaihtoi hanskatkin keskenkaiken ne tuntui sitten vähän paksummilta, ne uudet kumihanskat. alkoi uudestaan koko tutkimusrumban. ja mä siinä vaan haarat levällään pöydällä auts, kun teki hyvää.

6

7711

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poju

minkäsikänen?

• HerraTikkari

no kumpi tuntu mukavammalta, kun se nuoli vai liikutteli sormiaan?

• neitokainen
        HerraTikkari kirjoitti:

no kumpi tuntu mukavammalta, kun se nuoli vai liikutteli sormiaan?

Mitä? nuoli? ei se mitään nuollut, eksä tiedä se tutkimus tehdään instrumenteilla ja sitten käsin kokeillaan paikat läpi.
        Mä menin pillereiden takia, siis eka kertaa. En mä arvannut ett se noin hyvää voi tehdä. Ollaan oltu mun poikakamun kans silleen yhdynnässä kaksi kertaa, eikä se oo ollut tollaista, auts! ihanaa!!! Mä siis olin ihan haltioissa!!! En osaa edes sanoin kuvata! Mulla on kolmen kuukauden päästä uus tarkastus, kun sain vain kolmeks kuukaudeks pillerit käyttöön ensin . Tuskin maltan odottaa n-i-i-n kauan! Auts, kun edes ajattelee sitä tilannetta kun se ne kumikäsineet työnsi sinne edestakaisin, niin tuntuu että mä ihan s-e-k-o-an! en oo ikinä kokenut niin IHANAA olotilaa koskaan, ensin ihan kuin kipeetä ja sitten auts, auts, auts!!!V oi taivas!!!! Että se tuntui ihanalta!!!!

• joo
        neitokainen kirjoitti:

Mitä? nuoli? ei se mitään nuollut, eksä tiedä se tutkimus tehdään instrumenteilla ja sitten käsin kokeillaan paikat läpi.
        Mä menin pillereiden takia, siis eka kertaa. En mä arvannut ett se noin hyvää voi tehdä. Ollaan oltu mun poikakamun kans silleen yhdynnässä kaksi kertaa, eikä se oo ollut tollaista, auts! ihanaa!!! Mä siis olin ihan haltioissa!!! En osaa edes sanoin kuvata! Mulla on kolmen kuukauden päästä uus tarkastus, kun sain vain kolmeks kuukaudeks pillerit käyttöön ensin . Tuskin maltan odottaa n-i-i-n kauan! Auts, kun edes ajattelee sitä tilannetta kun se ne kumikäsineet työnsi sinne edestakaisin, niin tuntuu että mä ihan s-e-k-o-an! en oo ikinä kokenut niin IHANAA olotilaa koskaan, ensin ihan kuin kipeetä ja sitten auts, auts, auts!!!V oi taivas!!!! Että se tuntui ihanalta!!!!

Ja sit sä heräsit,räkäposkella.

• ....mahti-vinkki...
        neitokainen kirjoitti:

Pyydä pilleriresepti aina vain kolmeksi päiväksi kerrallaan, niin voit kaksi kertaa viikossa käydä nauttimassa gynen orgastisesta käsittelystä!

• Anonyymi

Ahh mäkin haluan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      93
      11932
    2. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      106
      9050
    3. Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa

Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.
      Maailman menoa
      119
      4983
    4. Tänään torille

Tänään kuulema torilla tapahtuu klo.20. Tulkaaha paikalle kattoon.
      Hyrynsalmi
      101
      4208
    5. Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon

Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka
      Maailman menoa
      38
      4157
    6. Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen

Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti
      Maailman menoa
      7
      3933
    7. Yksi kuoli kolarissa Outokummussa

-toisen auton kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta. Toisen auton kyydissä oli kuljettajan lisäksi neljä ihmistä. Hei
      Outokumpu
      77
      3889
    8. Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta

Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j
      Maailman menoa
      11
      3709
    9. Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista

Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden
      Maailman menoa
      40
      3593
    10. Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA

, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle
      Perussuomalaiset
      29
      3561
    Aihe