Minä en aio osallistua yhteenkään tapahtumaan. On tyhjänpäiväistä. Muka yhteisöllisyyttä. Pah.
Kulttuuripääkaupunnin tapahtumat
26
331
Vastaukset
- Anonyymi00002
Hyvä syy pysyä vaan kotosalla. Ennemmin kuin lähteä tonne keskustaan tungeksii
- Anonyymi00003
Eihän sielä ole parkipaikkaakaan.Konmunistit vieneet kaikki paikat.
- Anonyymi00016
Anonyymi00003 kirjoitti:
Eihän sielä ole parkipaikkaakaan.Konmunistit vieneet kaikki paikat.
Konmunistien pyörät vievät monta parkipaikaa keskustassa.Monesti ei joku tuttu ole saanut autoa liikkeen eteen.Näin olen kuullut.
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Konmunistien pyörät vievät monta parkipaikaa keskustassa.Monesti ei joku tuttu ole saanut autoa liikkeen eteen.Näin olen kuullut.
Wpkea ja känselöintiä niin että kyllä vit*ttaa.
- Anonyymi00004
Yhteiskunta
Maahanmuutto
Sain loistoajatuksen kuinka somaliväestöstä tehtäisiin suosittuja maassamme..!
ViktorAtaman
2026-01-17 18:56:26
Meille on hiihto perinteinen ja hyvin seurattu urheilumuoto.
Somalit ovat hoikkia ja jänteviä varsiltaan eivätkä edes ryyppää.
Lahjoitetaan heille suksia, viedään laduille ja opetamme heidät hiihtämään..!
Heillä on siihen hyvin aikaa; ovat etupäässä pitkäaikaistyöttömiä.
Kun mitaleita ja maailmanmestaruuksia alkaa ropista niin somaleistamme kehkeytyy historiallisia kansallissankareitamme... 😊💕
PS. kulttuuria hiihtoon!- Anonyymi00006
Perzu ota pää pois per*eestä
- Anonyymi00011
Anonyymi00006 kirjoitti:
Perzu ota pää pois per*eestä
Persulla se siellä ja kokoomuslaisella pensaassa.(Trump,Netanjahu)
- Anonyymi00005
Onkohan täällä jotkut vähän tasa-arvoisempia kuin jotkut toiset?
- Anonyymi00021
Joo.
- Anonyymi00007
Saamelaistohotusta joka paikasa. Puuttuu vain kossun juontinäytös. Siinähä nämä nokinenät ovat ammattilaisia
- Anonyymi00019
Saa Me
- Anonyymi00027
Vähemmän ne ryyppää kuin sinä😂😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi00008
Oulu on kusettanut Oulun eteläisen kuntia niin paljon että väliin jää.
- Anonyymi00009
Kukaan ei tajua netti kiusatun ominaisuuksia eikä minua arvosteta kerron nyt minulle käy niinkuin miki Liukkonen kävi on vain ajan kysymys. Olen myös lahjakas kirjoittaja kirjoitan koskettavasti runoja,biisejä,mielipide kirjoituksia. Olen saanut kaikki lahjat vanhemmilta kaikki värit silmissä olen erityinen henkilö.Ehkä itsemurhan jälkeen iso sisko ajattelee jotain EHKÄ.
- Anonyymi00013
Käykää siellä Ovla oopperassa Oulun teatterilla. Kuulette kuinka Findandiahymniä pilkataan. Röyhkeydellä ei ole rajaa. Eikä tyhmyydellä.
- Anonyymi00014
Kulttuuria joka makuun.
- Anonyymi00015
Enkä minä. Koijarit muka yhteisöllisyyttä perääänkuuluttaa ja kusettavat sitten ihmisiä ja suhmuroivat minkä ehtivät.
- Anonyymi00017
Miksi ei ole paraatimarsseja meille isämmaallisille?
Aina vaan jotain mitä ei ymmärrä.- Anonyymi00025
Ano marssii Moskovassa.Menkää perässä niin pääsette paraateihin.
- Anonyymi00020
Käpykylä mikä käpykylä joku keskustakin on äkkiä kävelty läpi
- Anonyymi00022
Tuo on hyvä lause, toistaakin...toistaa tämä:investointien, suurinvestointien investointisuunnitteluinnon intoisa oulu kaikkine uusine investointeineen ja sijoittajoneen.
- Anonyymi00023
Raiskaaminen ja huumeet teema?
- Anonyymi00024
Yes
- Anonyymi00026
Tasa-arvon nimessä 500 euroa FI-pankkitilille niille, jotka eivät käy kulttipääkaupungin tapahtumissa vuonna 2026.
- Anonyymi00028
Pöljiä nyt viilataan linssiin kunnolla hehkuttaen sitä ja tätä. Kun tarkemmin aikuisiällä oleva miettii, niin, no, se on varmaan siihen verrattavissa että ensi luulee vaikka että ompa fysioterapeutti hyvä ammatti...heh heh, usein kun vaaditaan luuleikjaus, fysiossa menee vain pahemmaksi monesti. Aikuisikäiset miettivät muutoinkin kaikkea, rehellisyyttä, epärehellisyyttä ja ajattelevat ysein että kas, 1 plus 1 ,no niin se on jopa kax. Markkinointi on bisnestäkin ja markkinoija aina viilaa linssiin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1578362KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4427469Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei743844Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521513551Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1123009Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään512607- 1262026
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231863Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv361684Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811530