Lukonmäen ja Viialan välisen sillan alueelta kuului laukaus äsken 18. tammikuuta 2026 klo 4.09. Mielestäni pistoolin laukaus.
Lukonmäestä kuului laukaus!
13
221
Vastaukset
- Anonyymi00001
Poliisi tai hätäkeskus on oikea osoite ilmoittaa asiasta, ei suoli24 keskustelupalsta.
- Anonyymi00003
Varmaan jotain densoja.
- Anonyymi00004
En uskaltanut soittaa poliisille, koska he voivat viedä minut taas Acutaan ja väittää hulluksi. Siksi en soittanut hätäkeskukseen vaan kirjoitin asian tänne.
- Anonyymi00005
Sama juttu oli kevättalvella 2024. Kuulin sarjan yksittäisiä laukauksia. Oli mielestäni lähtöisin puoliautomaattipistoolista (9mm) ja laukauksia oli yhteensä ehkä kymmenen. Tämä joskus aika lailla keskiyön paikkeilla kevättalvella 2024. En kirjannut sitä ylös pöytäkalenteriini, mutta muistelen olleen maaliskuun ja huhtikuun paikkeilla.
- Anonyymi00006
Katsokaa lisää elokuvia,
ja kuvitelkaa tylsään elämäänne väriä lisää vaan....
( Mites tuo oma laukeaminen..........- Anonyymi00007
Kirjoitus käsittelee tosiasioita.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kirjoitus käsittelee tosiasioita.
Omasta mielestäsi,
vain ja ainoastaan. - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Omasta mielestäsi,
vain ja ainoastaan.Olitko itse paikalla?
- Anonyymi00013
Anonyymi00009 kirjoitti:
Olitko itse paikalla?
Kuuliko kukaan muu?
Vain omassa päässäsi kuului, vai mielikuvitus kun ovi pamahti tai jonkun kone yskäsi.
Mielikuvitus tekee usein tepposet, varsinkin kun on juonut pitkään ja aivot sitä mitä on. - Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kuuliko kukaan muu?
Vain omassa päässäsi kuului, vai mielikuvitus kun ovi pamahti tai jonkun kone yskäsi.
Mielikuvitus tekee usein tepposet, varsinkin kun on juonut pitkään ja aivot sitä mitä on.Sulta on mennyt napit dosetissa sekaisin..
- Anonyymi00010
Yksi paukahdus ja heti ollaan hysteerisenä, jotkut neuvoo jopa soittamaan hätäkeskukseen. Älkää muuttaako maalle, siellä paukkuu usein.
- Anonyymi00011
Lukonmäki voi olla uusi Mainila ja taistelut laajenee !
- Anonyymi00012
joku testas pyssyä ja ei räjähtänyt käsiin ???
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit856020KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3195117Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202658Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei482599Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831832Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031669Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521- 1091497
seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1191402Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393