Muistan kauan sitten kun olit vielä ihana persoona
Olet nainen synyynyt ystävänpäivänä
8
203
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tämä ei ole tarkoitettu minulle, sillä en ole syntynyt ystävänpäivänä. Toteanpahan vain, että olen aina naureskellut tyypeille, jotka selittävät jotain tuollaista "kauan sitten kun olit vielä ihana persoona". Minä olen aina ollut varsin tasan samaa kuin nykyäänkin. Se ei ole minun ongelmani, jos joku on joskus ollut ihastunut johonkin omaan harhakuvaansa minusta.
- Anonyymi00002
kyl. sitten musta tuli emäntä.
- Anonyymi00004
Harva syntyy madridilaiseen tuulikaappiin.
- Anonyymi00005
Aina sama mut huomasin sun uudet kaverit täällä.
- Anonyymi00006
Nyt voit höllätä ja koettelemuksista oppinut tai löytänyt jotain mukavaakin.
- Anonyymi00007
Inspiroidu ympärillä olevista ihmisistä ja paikoista, joko ulkomailla tai kotimaassa. Joskus inspiraation lähteenä voi olla vaikka vanha valokuva, oksalla pomppiva orava ja alat kirjoittaa tai valokuvaamaan sen innoittamana.
- Anonyymi00008
Ota rutiini itselle, iltakirja. Luen joka ilta, päivä vähän tai enemmän vaikka olisin kuinka väsynyt.
Se rauhoittaa ja saa ajatuksia uusiin maisemiin. Mulla on aina kirja kesken. Ennen oli asunnossa leveä ikkunalauta jossa istua ja ottaa vihko ja kynä käteen, seurata ylhäältä kaupungin vilskettä. - Anonyymi00009
Pieni hassuttelu lisää hyvinvointia, hymy huuleen :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1116916KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3886577Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei653317Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521282869Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082460Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään351940- 1251834
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro211697Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821367- 741257