Espresso House

Anonyymi-ap

Onko kukaan käynyt tuolla? Nuoria siellä näkyy ainakin pyörivän mutta ei työsskäyvällä ole tuonne varaa.
Hintoja:

Almond Cookie 5,50 € siis yksi pikkuruinen keksi
Kahvit 7-8 euroa

Ei tuolla kukaan käy joka joutuu itse omat rahansa tienaamaan.

9

328

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

No'jo on hinnat. Kaljaaki saa baarista halvemmalla.

• Anonyymi00002

Täh? Googlen mukaan lähin Espresso house sijaitsee Tampereella

• Anonyymi00003

On niitä ollut jo vuosia ainakin kaksi. Toinen EPStorilla ja toinen Ideaparkissa.

• Anonyymi00004

Tiesitkös, että siellä saa santsikupin( samaan hintaan)
      Siksi siellä pyörii nuorisoa.🤗

• Anonyymi00005

Epstorilla ainakin monen ikäistä asiakasta ja Woltti hakee paketteja joten kyllä raha liikkuu, vaikka sulla ei sitä olisi. Juo kaffis kotona ja säästä.

• Anonyymi00006

Ei sielä ny mitään tungosta oo....

• Anonyymi00007

Espresso House on hyvä paikka! Toiset vie rahansa baariin, toiset käy kahviloissa.

• Anonyymi00008

Ja kotona tulee vielä halvemmaksi.🤩

• Anonyymi00009

Täyttä hiilihydraatti+suodattamaton kahvi litkuahan ne on. Nostaa kolesteroliarvoja ja tyhjentää lompakkoa. Kahvia ennen on tietenkin käyty syömässä uppopaistettuja kanoja korealaisessa ravintolassa vastapäätä ja sitte parin vuoden päästä ihaillaan hienoa rasvapalloa keskivartalolla tai paksuja reisiä. Sitte voiki ruveta näpyttelemään some feediin #kehopositiivisuus #kehorauha -sontaa sen sijaan että ryhdistäytyisi, aloittaisi kuntoilun ja ruokakurin (eli syömään terveellisesti oikeita ruokia oikeita määriä). Elämä on valintoja ;) suun ja hampaiden terveyskin kärsii tollasen skeidan vetämisestä.

Mutta ne käy siellä ketkä käy.. itse en käy. En juo kahvia kuin ehkä kupillisen päivässä ja siihen käy oikein hyvin itse keitetty kulta katriina :D

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      150
      2064
    2. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Luterilaisuus
      307
      1759
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      93
      1577
    4. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      80
      1231
    5. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1220
    6. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1160
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1081
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      48
      1017
    9. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      976
    10. Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea

Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei
      Maatila ja metsä
      23
      957
    Aihe