Espresso House

Anonyymi-ap

Onko kukaan käynyt tuolla? Nuoria siellä näkyy ainakin pyörivän mutta ei työsskäyvällä ole tuonne varaa.
Hintoja:

Almond Cookie 5,50 € siis yksi pikkuruinen keksi
Kahvit 7-8 euroa

Ei tuolla kukaan käy joka joutuu itse omat rahansa tienaamaan.

9

335

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

No'jo on hinnat. Kaljaaki saa baarista halvemmalla.

• Anonyymi00002

Täh? Googlen mukaan lähin Espresso house sijaitsee Tampereella

• Anonyymi00003

On niitä ollut jo vuosia ainakin kaksi. Toinen EPStorilla ja toinen Ideaparkissa.

• Anonyymi00004

Tiesitkös, että siellä saa santsikupin( samaan hintaan)
      Siksi siellä pyörii nuorisoa.🤗

• Anonyymi00005

Epstorilla ainakin monen ikäistä asiakasta ja Woltti hakee paketteja joten kyllä raha liikkuu, vaikka sulla ei sitä olisi. Juo kaffis kotona ja säästä.

• Anonyymi00006

Ei sielä ny mitään tungosta oo....

• Anonyymi00007

Espresso House on hyvä paikka! Toiset vie rahansa baariin, toiset käy kahviloissa.

• Anonyymi00008

Ja kotona tulee vielä halvemmaksi.🤩

• Anonyymi00009

Täyttä hiilihydraatti+suodattamaton kahvi litkuahan ne on. Nostaa kolesteroliarvoja ja tyhjentää lompakkoa. Kahvia ennen on tietenkin käyty syömässä uppopaistettuja kanoja korealaisessa ravintolassa vastapäätä ja sitte parin vuoden päästä ihaillaan hienoa rasvapalloa keskivartalolla tai paksuja reisiä. Sitte voiki ruveta näpyttelemään some feediin #kehopositiivisuus #kehorauha -sontaa sen sijaan että ryhdistäytyisi, aloittaisi kuntoilun ja ruokakurin (eli syömään terveellisesti oikeita ruokia oikeita määriä). Elämä on valintoja ;) suun ja hampaiden terveyskin kärsii tollasen skeidan vetämisestä.

Mutta ne käy siellä ketkä käy.. itse en käy. En juo kahvia kuin ehkä kupillisen päivässä ja siihen käy oikein hyvin itse keitetty kulta katriina :D

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin

Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.
      Maailman menoa
      134
      742
    2. Kysymys

Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois
      Sinkut
      197
      700
    3. Töysä otsikoissa

Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!
      Alavus
      27
      641
    4. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      46
      634
    5. Metsamanin muru kissa kuollut

Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars
      Tuusniemi
      99
      634
    6. Lähdetkö kanssani

syömään joskus😘
      Ikävä
      61
      619
    7. 42
      554
    8. Mistäkö haaveilen

Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä
      Ikävä
      29
      531
    9. Tapailtaisko nainen

Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä
      Ikävä
      59
      525
    10. Kuinka hyvin kestäisit?

Oletko miettinyt, että mitä jos olisit pyöreä pullukka ja vielä ruma niin kestäisitkö vai masentuisitko?
      Sinkut
      102
      520
    Aihe