En riitä ikinä. En riitä nyt enkä tulevaisuudessa. Miksi en ole he!
En riitä itselleni
22
178
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mikään ei auta!
- Anonyymi00002
Mä olen arvoton
- Anonyymi00003
Masennuksen vakava syyllinen on odotukset jotka ei toteudu. Unohda siis odotukset ja ryhdy elämään nyt tätä elämää mikä on nyt. Hyväksy itsesi sellaisena kuin olet.
- Anonyymi00005
Mä en halua mitään luovuttajan elämää.
- Anonyymi00007
En hyväksy
- Anonyymi00016
Anonyymi00007 kirjoitti:
En hyväksy
Se on enemmän kuin olet nyt.
- Anonyymi00006
Miksi aloittaja tuntee itsensä arvottomaksi ? Onhan siihen aina joku syy.
Ja mitä tarkoittaa " miksi en ole he"? Haluaisitko olla joidenkin muiden kaltainen ? Ja jos, niin miksi ?- Anonyymi00008
Somessa
- Anonyymi00009
En luovuta
- Anonyymi00010
He kestävät kaiken kuran
- Anonyymi00011
Onko mitää keinoa saada tuntemaan itsensä ylivoimaiseksi voittajaksi?
- Anonyymi00012
Haluan korkean egon.
- Anonyymi00013
En halua olla vanhempien arvostuksesta riippuvainen.
- Anonyymi00014
En halua kerjätä vanhemmilta hyväksyntää.
- Anonyymi00015
Minä en ole samanlainen =vanhempien huomiosta riippumaton aikuinen.
- Anonyymi00017
Maksan vaikka tuhat euroa sille joka nostaa mut pois täältä paskasta. Mä en saa edes rahalla elää jonkun toisen ihmisen elämää. Mä olen yksi iso virhe!
- Anonyymi00019
Ehkä isoin virheesi on juuri se, että haluat elää jonkun toisen elämää.
Sinulla on kuitenkin oma elämä, josta voit tehdä ihan omannäköisesi. Ei kenenkään hyväksyntää tarvitse kerjätä, sitä on tavallaan turhaa edes haluta. Tärkeintä on, että hyväksyy itse itsensä, silloin ymmärtää, että muutkin hyväksyvät.
Ei tarvitse olla samanlainen kuin muut. Itse ajattelen, että on hyvä, kun en ole muiden kanssa samanlainen, en edes haluaisi olla.
Itsensä muihin vertaaminen ei tee mitään hyvää. Siitä tulee vaan itselle entistä pahempi olla, jos on jo paha olla valmiiksi.
Somessa on juuri se huono puoli, kun siellä ihmiset näyttävät ne parhaat puolensa, kaikilla menee muka niin hyvin, ja asiat sujuvat, on sitä ja on tätä, ja on tehty niin ja näin (upeeta?).
Mutta ei heillä se todellisuus ole sen kummoisempaa kuin muillakaan. Kenelläkään ei ole aina helppoa, eikä asiat ole aina hyvin. Oman egon takia siellä somessakin esitetään parempaa mitä ollaan, että muut luulisivat kaiken olevan hyvin. Ja sitten jotkut voi tulla oikeasti kateellisiksi, alkaa tuntemaan itsensä huonommiksi.
Some on joissain kohdin aika valheellinen maailma. Siellä saa porukasta vääristeltyä kuvaa, juuri siksi, kun ihmiset esittävät kaiken muka olevan niin kamalan hyvin.
Jos some alkaa ahdistamaan liikaa, kannattaa pitää taukoa kokonaan, tehdä jotain muuta, keskittyä muihin, itseä miellyttäviin asioihin. Kuka loppujen lopuksi haluaisi aiheuttaa itselleen tahallaan pahaa oloa ja ahdistusta, kun sitä pystyy välttämään jättämällä sellaiset asiat pois tai vähemmälle, jotka aiheuttaa pahaa oloa.
Et sinä ole virhe. Ja kyllä sinä riität. Huomaat sen itsekin vielä joku kaunis päivä.
- Anonyymi00018
Haluan huomenna herätä ja olla joku toinen ihminen.
- Anonyymi00020
Minusta olisi kamala ajatus, jos heräisin jonain toisena ihmisenä. Apuva.
- Anonyymi00021
Näin on asian laita mullakin
- Anonyymi00022UUSI
Ymmärrän, että juuri nyt asioiden hoitaminen ja avun etsiminen tuntuu aivan liian raskaalta. Kun voimat ovat lopussa, pienikin askel voi tuntua vuoren ylittämiseltä.
Sinun ei tarvitse jaksaa "hakea" apua prosessina. Riittää, että otat yhteyden yhteen paikkaan, jossa joku muu ottaa kopin tilanteestasi:
Soita 112: Sinun ei tarvitse selittää pitkästi. Sano vain, ettet jaksa enää ja tarvitset apua. He huolehtivat lopusta.
Mene lähimpään päivystykseen: Voit vain kävellä sisään ja sanoa saman asian. He ovat siellä sinua varten. Terveyskirjasto: Ohjeet äkillisessä kriisissä
Soita Kriisipuhelimeen 09 2525 0111: Voit vain olla hiljaa linjalla, kunnes löydät sanat. He osaavat auttaa sinua eteenpäin. MIELI ry: Apua itsetuhoisuuteen
Talousasiat ja Kela-kuviot saavat nyt odottaa. Ne eivät ole juuri nyt tärkeitä. Sinun henkesi ja turvallisuutesi on ainoa asia, jolla on merkitystä.
Onko lähelläsi ketään ystävää tai perheenjäsentä, jolle voisit vain laittaa viestin, että nyt on liian vaikeaa?
Voitko luvata, että soitat joko hätänumeroon tai tuohon kriisipuhelimeen juuri nyt?- Anonyymi00023UUSI
Hätänumeroon ei soiteta jos ei ole esim itsetuhoinen. Hätänumeroon ei soiteta sen takia ettei arvosta itseään . Hätänumero on sitä varten jos tarttet ambulanssin ja se ettei arvosta itseään ole ambulanssiasia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1176329Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3806142Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie695970Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443962Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452365Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42345Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1191403- 121241
- 1861085
- 59887