huomenta

kippari1

huuhaa kipparin sisäinen kello herätti ja peräti 3 tunnin unet sai nukuttua:=(Mut pitää kohta kokeilla jos viellä uni tulisi;=)

59

1245

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fafner

kuka perkele sitten lienetkään, niin olet ainakin kohtelias

• AMR-52

...myös siul,kippari...))) olin tuos hereil kuuven pintaa,sit otin viel nokka-unet pääl..))
      Lintal on vieras tuos,temuaavat sängys..))))
      ihan puhas pystykorva-neiti,saman ikänen ko tää miun "röllikkä"....))))

• blondimirri

kaikille Huuhaalaisille..Kippari , mihin suuntaan viikko on menossa , näyttääkö hyvältä?

• kippari1

vaan mäkin sit nukahdin viellä pariksi tunniksi uudestaan;=)
        vai on koirilla nyt hauskaa siellä:=)))

• kippari1
        blondimirri kirjoitti:

kaikille Huuhaalaisille..Kippari , mihin suuntaan viikko on menossa , näyttääkö hyvältä?

kovin hyvältä ole pitkään aikaan näyttänyt jos itsestä puhun;=)

• AMR-52
        kippari1 kirjoitti:

vaan mäkin sit nukahdin viellä pariksi tunniksi uudestaan;=)
        vai on koirilla nyt hauskaa siellä:=)))

..vieraan nimi "möttönen".nyt molemmat reporankana lojuvat,tietyst miun sängys...)))))
        mie jo lenksuumas käin,molempii kans,piti olla silmät selässäkin,ko autoi seas joutuu kävelemään..

• kippari1
        AMR-52 kirjoitti:

..vieraan nimi "möttönen".nyt molemmat reporankana lojuvat,tietyst miun sängys...)))))
        mie jo lenksuumas käin,molempii kans,piti olla silmät selässäkin,ko autoi seas joutuu kävelemään..

veikkoja ne hauvat:=)Meillä kanssa toi rötkö tunkee välillä mun sänkyyn;=)Jaaha nyt on kiire lähtee laittelemaan omaa autoa pikkusen mut palataan:=)

• AMR-52
        kippari1 kirjoitti:

veikkoja ne hauvat:=)Meillä kanssa toi rötkö tunkee välillä mun sänkyyn;=)Jaaha nyt on kiire lähtee laittelemaan omaa autoa pikkusen mut palataan:=)

..yhteyttä,mie tulos sin siu nurkil,neuvot miul mis vaasankatu,vähä asiaa sin....))))))))

• sydänystävä
        AMR-52 kirjoitti:

tää...mun kissan nimi on,Matias möttönen ;)))))

• kippari1
        AMR-52 kirjoitti:

..yhteyttä,mie tulos sin siu nurkil,neuvot miul mis vaasankatu,vähä asiaa sin....))))))))

vasikselle menossa nyt kuules taidetaan jättää ne väliin;=)

• Brune ejk

hyvää:)))

• AMR-52

..laiskal pääl..))) miu pittää sinnuu opettaa
        elämäntavoil..)) ens herätes ehottomast miul aamupusu..))

• BB ejk
        AMR-52 kirjoitti:

..laiskal pääl..))) miu pittää sinnuu opettaa
        elämäntavoil..)) ens herätes ehottomast miul aamupusu..))

muutenki pommiin nukuin..... nyt päivä ihan men pilalle....:))))

• AMR-52
        BB ejk kirjoitti:

muutenki pommiin nukuin..... nyt päivä ihan men pilalle....:))))

...mennyt.))) mie tulen,ja heitän siut mytäjäisten lampeen,heräät..))))

• kippari1

myös hyvät huomenet pitää täs mennä taas:=(

• AMR-52 kirjoitti:

...mennyt.))) mie tulen,ja heitän siut mytäjäisten lampeen,heräät..))))

uskalla.... kuhan uhoot....:)))))

• kippari1 kirjoitti:

myös hyvät huomenet pitää täs mennä taas:=(

meet.... muksaa päivää... :))))

• AMR-52
        BBrunetti kirjoitti:

uskalla.... kuhan uhoot....:)))))

...siul pitää se näyttää,mist puust miut veistetty..))) tottakai mie ongin siut sielt pois,ko et ossaa uija,mitä nyt vähän käsipohjaa...))))

• AMR-52 kirjoitti:

...siul pitää se näyttää,mist puust miut veistetty..))) tottakai mie ongin siut sielt pois,ko et ossaa uija,mitä nyt vähän käsipohjaa...))))

osaan mie uida koiraa.... ;)))

• AMR-52
        BBrunetti kirjoitti:

osaan mie uida koiraa.... ;)))

..polskutti käsipohjaa, minä kroolasin koiraa... aa,aa minä kroolasin koiraa..))) mimmin pienet rantapöksyt,sai mun syömmeni soimaan,aa,aa,aa,aa,
        sai mun syömmeni soimaan...))))))

• AMR-52 kirjoitti:

..polskutti käsipohjaa, minä kroolasin koiraa... aa,aa minä kroolasin koiraa..))) mimmin pienet rantapöksyt,sai mun syömmeni soimaan,aa,aa,aa,aa,
        sai mun syömmeni soimaan...))))))

jos vaikka menis naaman ja suun pesulle.... heki pien... männöö....:))))

• yksitypy evk

Huonosti tuli yö nukuttua, kun niin kuumaa sisällä.
      Mutta nyt on kiire. Tällaistako se lomalaisen elämä on? Kiirettä het alkuunsa :=)))))

• quistis

Kipparille ja kaikille huuhalaisille:o)))))

• eijarina

huomenta! Jestas että nukuin hyvin.Meinasin kupsahtaa takas untenmaille kun humasin paljonko kello on! Tulipahan univelat kuitattua:)

• quistis
        eijarina kirjoitti:

huomenta! Jestas että nukuin hyvin.Meinasin kupsahtaa takas untenmaille kun humasin paljonko kello on! Tulipahan univelat kuitattua:)

myös aikas hyvin:o)))))) Sataa...Ihana kukkaset virkistyy:o)))

• eijarina
        quistis kirjoitti:

myös aikas hyvin:o)))))) Sataa...Ihana kukkaset virkistyy:o)))

ei viel sada mut on sen näköistä että alkaa satamaan ihan koska tahansa. Toivottavasti ei tuu päivällä vettä kun pitäs yks mummo mennä käyttämään kirjastossa. Pitää viedä omatkin kirjat samalla ja lainata uusia mikäli ehtii lukemaan.

• kippari1

kanssa muutama tippa nyt koittaa tulla vettä;=)

• Toivottavasti saat unenpäästä kiinni vielä :)

• Toivottavasti sait unenpäästä kiinni uudelleen :)

• kippari1

taisin viellä nukahtaa läppäri viekussa;=)

• jolppis

Täällä aamu oli ihan kauhee. Vessapaperirullan teline on vääränlainen ja itse paperikin väärää merkkiä. Tästä ei aamu voi enää pahemmaksi muuttua. ;)

• quistis

voi...Ihan varmasti voi muuttua pahemmaksi:o(

• jolppis
        quistis kirjoitti:

voi...Ihan varmasti voi muuttua pahemmaksi:o(

Se muuttui jo. Lukkojen takaa vessasta minut häädettiin kesken parranajon, - joku haisuli tuli kähertämään hiuksiaan. ;)

• quistis
        jolppis kirjoitti:

Se muuttui jo. Lukkojen takaa vessasta minut häädettiin kesken parranajon, - joku haisuli tuli kähertämään hiuksiaan. ;)

ja kiharat on kans;o))) Pahempako..Kuules nyt Sulle aamuhalit;o)

• jolppis
        quistis kirjoitti:

ja kiharat on kans;o))) Pahempako..Kuules nyt Sulle aamuhalit;o)

No vähän siistittynä se sänki saa kelvata, kun ei saanut rauhassa sitä siistiä. ;) Toi yks kävi virittelemässä itselleen Shirley Templet, - on muuten toooosi ihgut kikkurat. ;)
        Haleja tässä jo tarvitaankin näin julman aamun jälkeen. ;)

• quistis
        jolppis kirjoitti:

No vähän siistittynä se sänki saa kelvata, kun ei saanut rauhassa sitä siistiä. ;) Toi yks kävi virittelemässä itselleen Shirley Templet, - on muuten toooosi ihgut kikkurat. ;)
        Haleja tässä jo tarvitaankin näin julman aamun jälkeen. ;)

tuoksui partavedelle..Mitäs Te oikeesti siel veskissä puuhasitte...;o)

• jolppis
        quistis kirjoitti:

tuoksui partavedelle..Mitäs Te oikeesti siel veskissä puuhasitte...;o)

tietty. ;) nyt on tukka hyvin ja kello näkyy, että kehtaa ulos mennä. Tosin tolle ceelle täytyy keksiä joku isompi hattu, ettei ne yli-imelät kikkurat täytä koko autoa, muuten se näkyvyys sieltä autosta rajoittuu. ;)
        Hitto miten toi Cee lemuaa partavedelle. ;)

• quistis
        jolppis kirjoitti:

tietty. ;) nyt on tukka hyvin ja kello näkyy, että kehtaa ulos mennä. Tosin tolle ceelle täytyy keksiä joku isompi hattu, ettei ne yli-imelät kikkurat täytä koko autoa, muuten se näkyvyys sieltä autosta rajoittuu. ;)
        Hitto miten toi Cee lemuaa partavedelle. ;)

Heh teitä...Kyl ne kiharat siitä oikenee..Teidän touhuissa;o))

• Carmencita

On se kaaheeta ku morkataan haisuliksi het uamusta ja muutenkii kaikki männöö ihan nurinniskoin...Apuva.. Tulukee aattammaan!! ;-)))

• quistis

Tahtoo auttaa...mikä on hätänä..heh:o))

• Carmencita
        quistis kirjoitti:

kun joku auttaa!! ;-)) Veski on varattu tuntikausia pelkän parranajon takia, etten itse pääse kaunistautumaan...kamalaa!! Eiks vaan! ;-))
        Sit tullaan hyppimään mukamas partavettä laittamaan suoraan peilin eteen, etten näe sieltä mitään.
        Joku järjestys pitäs olla veskin käytössäkin. ;-))

• quistis
        Carmencita kirjoitti:

kun joku auttaa!! ;-)) Veski on varattu tuntikausia pelkän parranajon takia, etten itse pääse kaunistautumaan...kamalaa!! Eiks vaan! ;-))
        Sit tullaan hyppimään mukamas partavettä laittamaan suoraan peilin eteen, etten näe sieltä mitään.
        Joku järjestys pitäs olla veskin käytössäkin. ;-))

Halaa Ceetä...Sä tuoksut ihan partavedelle:o)))

• Carmencita
        quistis kirjoitti:

Halaa Ceetä...Sä tuoksut ihan partavedelle:o)))

se epatto roiskutteli sitä pitkin veskiä, koko huussi haisee sen tabascolle!! Ajattele, mitä mä joudun kestämään.
        Sitä roiskahti mun kauniille kikkaroillekin ja yks hius suoristu ihan kokonaan.;-))
        Kyllä minä tarvitsisin nyt enemmän ku halia, ihan olkapäätä johon tirskauttaa pari kyyneltä.
        ;-))

• quistis
        Carmencita kirjoitti:

se epatto roiskutteli sitä pitkin veskiä, koko huussi haisee sen tabascolle!! Ajattele, mitä mä joudun kestämään.
        Sitä roiskahti mun kauniille kikkaroillekin ja yks hius suoristu ihan kokonaan.;-))
        Kyllä minä tarvitsisin nyt enemmän ku halia, ihan olkapäätä johon tirskauttaa pari kyyneltä.
        ;-))

on kipee...Tirautas nyt pari kyyneltä...No niin..jokos helpottaa....Kuule aikas voimakkaalle tapascolle lemuatkin..Nuuh..Mut mä kyl pidän;o)

• Carmencita
        quistis kirjoitti:

on kipee...Tirautas nyt pari kyyneltä...No niin..jokos helpottaa....Kuule aikas voimakkaalle tapascolle lemuatkin..Nuuh..Mut mä kyl pidän;o)

Nyt se helpotti, kiitos rakas ystävä! ;-))
        Kamala, nyt se tunki mun päähän kamalan keltasen pipon, mukamas yleisen turvallisuuden takia, kamalia nuo miehet. Noh, kai se on vaan kestettävä, ja nyt mentiin. Heippa. ;-)))

• AMR-52
        Carmencita kirjoitti:

Kamala, nyt se tunki mun päähän kamalan keltasen pipon, mukamas yleisen turvallisuuden takia, kamalia nuo miehet. Noh, kai se on vaan kestettävä, ja nyt mentiin. Heippa. ;-)))

...heippa..)))) mitä miu carmenil kuuluu...??
        ei tullutkaan tikkui takamuksii...))))

• Carmencita
        AMR-52 kirjoitti:

...heippa..)))) mitä miu carmenil kuuluu...??
        ei tullutkaan tikkui takamuksii...))))

kun sinua ei siellä pinon takana näkynykkään! ;-))
        Aikani odotin ja kyllästyin. ;-))

• sydänystävä

Rakkauvesta se hevonenniin potkii...sanotaan ;DDD
        Vai Shirley kiharat laitoit...hihhiii!

• iso Cee
        sydänystävä kirjoitti:

Rakkauvesta se hevonenniin potkii...sanotaan ;DDD
        Vai Shirley kiharat laitoit...hihhiii!

on komiat..mukavasti pomppivat kävellessä, pomp, pomp. ;-))
        Tuskastuttaa vaan tuo Tabascon tuoksu, kerroppas SY, miten saisin Jolppiksen vaihtamaan partavetensä vaikkapa Menneniin?? ;-))

• quistis
        Carmencita kirjoitti:

ne yleiselle turvallisuudelle vaaralliset laitokset suoristunu??? :o)))))))) Nuuh..Vieläpäs tuoksuu...;o)

• Carmencita
        quistis kirjoitti:

ne yleiselle turvallisuudelle vaaralliset laitokset suoristunu??? :o)))))))) Nuuh..Vieläpäs tuoksuu...;o)

Jolppis anto niin kamalan tiukan pipon mun päähän että meinas silmätkin pullistua päästä. ;-/
        Mää muuten meinasin ostaa sille Menneniä, et tuoksus vähän paremmalle. ;-))

• Carmencita
        quistis kirjoitti:

sanoa ettei se mun mies kyllä ole!! Tai se ei olis mun mies! Voipi se ihan ittekkii sinulle sen kertoa.
        Moralisoijat on ihan erikseen, tiedän ettei J sellaiseen alistuisi.

• quistis
        Carmencita kirjoitti:

sanoa ettei se mun mies kyllä ole!! Tai se ei olis mun mies! Voipi se ihan ittekkii sinulle sen kertoa.
        Moralisoijat on ihan erikseen, tiedän ettei J sellaiseen alistuisi.

se oli vain läppää:o)))

• Carmencita
        quistis kirjoitti:

se oli vain läppää:o)))

sekin sitten selväksi. ;-)) Periaatteessahan kukavaan meistä täältä huuhaalta voisi olla ilkeä jos niikseen tulee, mutta miksi ihmeessä vaivautua.
        ;-)) Nyt tämä likka läks syömään italialaista gourmet ruokaa. ;-))

• quistis
        Carmencita kirjoitti:

sekin sitten selväksi. ;-)) Periaatteessahan kukavaan meistä täältä huuhaalta voisi olla ilkeä jos niikseen tulee, mutta miksi ihmeessä vaivautua.
        ;-)) Nyt tämä likka läks syömään italialaista gourmet ruokaa. ;-))

kuka vaan..Siksi katsoinkin varuiks peiliin...Hyvää ruokahalua;o)))))

• SY.
        iso Cee kirjoitti:

on komiat..mukavasti pomppivat kävellessä, pomp, pomp. ;-))
        Tuskastuttaa vaan tuo Tabascon tuoksu, kerroppas SY, miten saisin Jolppiksen vaihtamaan partavetensä vaikkapa Menneniin?? ;-))

Menneniin!!!!!Laatutietoinen mies sulla Carmen ;))
        Tai osta Kölninvettä,hieno tuoksu siinäkin :)

• sydänystävä

Ei se oikein nukuta näin kesäisin...mikä siinä lieneekään.
      Ajelin juuri kaupungista ( 85km),hitsi kun meinas ihan nääntyy...pitäsköhän munkin hommata motskari ;)))

• kippari1

pikkusen muut syyt ettei voinut nukkua aamulla:=(Joo prätkällä kivampi liikua tuolla kun autolla ei ainakaan niin kuumaa;=)

• kippari1

vaan kaikille huuhaalla aika hyvässä iskussa tässä viellä on kun 3tunnin unien voimalla jaksoit kokopäivän olla tekemässä omia hommia vasta nyt himassa;=))

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      214
      1427
    2. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1276
    3. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      3
      1067
    4. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      16
      1016
    5. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      9
      928
    6. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      890
    7. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      32
      830
    8. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      59
      828
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      37
      768
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      44
      754
    Aihe