Nainen, tiiätkös kulti mitä mä just tein?

Anonyymi-ap

Mä pesin lampun tuossa äsken ihan suihkulla.
Meni nopeemmin helpommin ja vaivattomammin kuin jollain kostealla liinalla olis pyyhkiny sen.
Mitäs tukes sanoisi näistä sähkölaitteiden pesemisestä?
Sen varjostimen vaan huuhtelin ja kuivasin ja pian asennan sen tohon plafondin tilalle.

:/

20

278

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tulee sähkötyöpäivä, pitää sitten siirtää tää plafondi tonne toiseen huoneeseen ja sieltä se typerä plafondi taas jonnekin muualle johonkin muuhun käyttöön mihin sellanen kirkkaampi ja kohdistetumpi valo nyt edes kelpaisi.

Näissä ärsyttää se kun niitä ostaa niin valolla väärä väri ja kirkkaus ja muuten kivan näköinen, mutta ei oikein kelpaa käytettäväksi kuin työhuoneeseen kohdevaloksi tms.

• Anonyymi00003

Ei niitä sähköjuttuja tietenkään vedellä pestä. Jos on pakko niin ainakin pitää kuivattaa kunnolla ennen käyttöä. Hyvissä kaupoissa lampun kirkkaudet ja värit osaa myyjä kertoa. Ja onhan se niissä pakkauksissakin mainittu.

Itse en osta enää plafondeja vaan sellaisia lampunvarjostimia mihin voi lampun näppärämmin vaihtaa. Himmentävä katkaisin ei käy nykyisiin ledilamppuihin. Lamppu alkaa rätistä jonkun ajan päästä ja sitten se palaa kokonaan. Liian tiheä sytyttely polttaa lampun loppuun ennen aikojaan.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Ei niitä sähköjuttuja tietenkään vedellä pestä. Jos on pakko niin ainakin pitää kuivattaa kunnolla ennen käyttöä. Hyvissä kaupoissa lampun kirkkaudet ja värit osaa myyjä kertoa. Ja onhan se niissä pakkauksissakin mainittu.

Itse en osta enää plafondeja vaan sellaisia lampunvarjostimia mihin voi lampun näppärämmin vaihtaa. Himmentävä katkaisin ei käy nykyisiin ledilamppuihin. Lamppu alkaa rätistä jonkun ajan päästä ja sitten se palaa kokonaan. Liian tiheä sytyttely polttaa lampun loppuun ennen aikojaan.

Joo, se oli kai se joku 4000k ja oli tarjouksessa ja noi muut on se jotain 3000k.
        Sellanen aika kylmä valo mikä ei kelpaa kuin työvaloksi tai leikkaussaliin.

Ikealla on aika edullisesti himmennettäviä ledilamppuja jos löytyy se tyristorihimmennin.
        Ja ne älylamput tietysti himmentyy ja sitten on niitä ledejä kun katkasijaa rimputtaa pari kertaa niin niissä on pari eri valaistustasoa tai sellasta esiasetettua omaa himmennystä.

Sellasta se on nykyään näitten ledien kanssa.
        Ennen oli valo päälle valo pois ja himmennys.
        Nyt niissä on kaikki epäkäytännölliset yhteensopimattomat värit ja mikrofonit ja wifit ym.

• Anonyymi00016

Ihanaa. Mutta pesitkö sorsan? 🥸

• Anonyymi00007

Tuollaisista asioista saat toki päättää itse. Kunhan vaan et mulle ala :D

• Anonyymi00009

Jee. Mulle ei tartte alkaa Sanna Marinista saarnaamaan ja haukkuun per...seeksi. Likapyykkiin vaan.

• Anonyymi00008

Okei. Katselen uutisista milloin talosi on palanut maan tasalle oikosulusta johtuen.

• Anonyymi00012

Kiitti ku ilmotit, ruuvasin palovarottimetkin irti jo ihan varmuudeksi.
        Olisi aika ärsyttävää herätä keskellä yötä johonkin jumalattomaan piipitykseen.

• Anonyymi00022

👏 juu ja sit voki oottaa palstan laadun paranemista.😂

• Anonyymi00011

Sini Pölyhuiska lampaanvillaa, 48 cm pääset helpommalla, kevyt ja näppärä. Paras pölyhuiska mitä kokeillut.

• Anonyymi00013

Tiiätkös kultsi mitä mä tein?
      Tai mitä nyt teen?
      Entä aion tehdä?

• Anonyymi00015

Ootas, tarkastan lokista.
        Olit luurilla.
        Olet luurilla.
        Olla luurilla.

• Anonyymi00018

Kutistit kakarat?
        Kuka puhuu?
        Kuka puhuu nyt?

• Anonyymi00014

Pese sorsasi 🥸

• Anonyymi00017

Oon pessyt lamppujenkupuja ihan luvuaarissa kodinhoitohuoneessa fairyllä ja vedellä. Eihän siinä mitään jos ei ole johdot kiinni. Varmistaa vaan että ovat kuivat ennen asennusta.

• Anonyymi00019

Entäs jos ei ole kodinhoitohuonetta, niin jääkö pesemättä?

• Anonyymi00021
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Entäs jos ei ole kodinhoitohuonetta, niin jääkö pesemättä?

Jos ei ole lavuaaria tai suihkua niin varmaan. Meillä siellä isoin lavuaari ja ulosvedettävä hanapää niin kätevintä siellä pestä.

• Anonyymi00020

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6278
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      350
      5764
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      60
      2763
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      107
      2198
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1888
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1744
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1633
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1290
    9. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1197
    10. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      33
      1088
    Aihe