Jotain tapahtunut areenan hotellissa

Anonyymi-ap

20

328

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

On se hienoa kun jaoit,
      meillä muilla ei is eikä il näy,
      ja muutenkin olemme pimennossa ellei joku kerro sitä, iso kiitos.

• Anonyymi00004

On varmaan ihanaa ja kiitollista saada tietää, että taas on yksi nainen tapettu Tampereella.

• Anonyymi00002

matu ei saanut ???

• Anonyymi00003

Naisia tapetaan Suomessa liikaa miesten toimesta.

• Anonyymi00005

Ne on niitä kuristajia , niillä on päässä vikaa , kun eivät muuten tule .
        Mutta mitä se hyödyttää , kun sosialistit sanoo, että kaikki ihmiset on yhtä arvokkaita !!!

• Anonyymi00005 kirjoitti:

Mutta mitä se hyödyttää , kun sosialistit sanoo, että kaikki ihmiset on yhtä arvokkaita !!!

Joka toista haukkuu, on itse sitä.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Onko michael penttilä vapaalla

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Onko michael penttilä vapaalla

demarit päästäisivät aina vapaaksi , koska kyllä se tällä kertaa voi olla kuristamatta 🤣

• Anonyymi00009

Minfossa on jo nimet, paitsi toisen pojan Valtteri R:n sukunimi puuttuu.

• Anonyymi00010

Voisi olla romani

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Voisi olla romani

Nimestä päätellen

• Anonyymi00012
    • Anonyymi00013

Naisten tappo pääkaupunki. Milloin tapetaan luontopolulle, milloin heitetään ikkunasta.

• Anonyymi00014

Usein isot kaupungit osaksi levottomia. Ja PK-seutu eri maissa, paljon ihmisiä alueella. Päihteet?

• Anonyymi00017
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Usein isot kaupungit osaksi levottomia. Ja PK-seutu eri maissa, paljon ihmisiä alueella. Päihteet?

Onko hesassa polulle hakattu kiinalaisnainen ja ikkunasta heitetty nainen?

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Onko hesassa polulle hakattu kiinalaisnainen ja ikkunasta heitetty nainen?

Tampere kuuluu isoihin kaupunkeihin.

• Anonyymi00015

Pohjalainen mies tappoi pohjalaisen naisen

• Anonyymi00016

Euroopan unionin perusoikeusviraston tutkimuksen mukaan yli 57 prosenttia suomalaisista naisista on kokenut fyysistä tai seksuaalista väkivaltaa 15 ikävuoden jälkeen. Vuonna 2024 tehdyssä tutkimuksessa naisiin kohdistuva väkivalta oli Suomessa yleisempää kuin missään muussa EU-maassa. Naiset siis kokevat Suomessa väkivaltaa eniten Euroopassa eli Suomi on Euroopan vaarallisimpia maita naisille.

Miten tämä voi olla mahdollista oikeusvaltiossa? Maailman onnellisimmassa maassa?
      Politiikot sen kun vain tappelee ja ajaa omaa etuaan ja tappaa susia, kun pitäisi puuttua varsinaisiin epäkohtiin pikaisesti ja suojella naisia ja lapsia Suomen kansalaisia!

• Anonyymi00019

Ko. tapaukseen liittyi huumeet jotka vuosia heillä ongelmana, että tätä taas.

• Anonyymi00020

Käyttikö mies salihormoneja? Vai pelkästään muuta?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      87
      6042
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      328
      5240
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2668
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2615
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      84
      1865
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      104
      1682
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      112
      1546
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1521
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      121
      1430
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1393
    Aihe