Nainen löydetty kuolleena
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011758750.html
Jotain tapahtunut areenan hotellissa
20
328
Vastaukset
- Anonyymi00001
On se hienoa kun jaoit,
meillä muilla ei is eikä il näy,
ja muutenkin olemme pimennossa ellei joku kerro sitä, iso kiitos.- Anonyymi00004
On varmaan ihanaa ja kiitollista saada tietää, että taas on yksi nainen tapettu Tampereella.
- Anonyymi00002
matu ei saanut ???
- Anonyymi00003
Naisia tapetaan Suomessa liikaa miesten toimesta.
- Anonyymi00005
Ne on niitä kuristajia , niillä on päässä vikaa , kun eivät muuten tule .
Mutta mitä se hyödyttää , kun sosialistit sanoo, että kaikki ihmiset on yhtä arvokkaita !!! Anonyymi00005 kirjoitti:
Mutta mitä se hyödyttää , kun sosialistit sanoo, että kaikki ihmiset on yhtä arvokkaita !!!Joka toista haukkuu, on itse sitä.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mutta mitä se hyödyttää , kun sosialistit sanoo, että kaikki ihmiset on yhtä arvokkaita !!!Onko michael penttilä vapaalla
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Onko michael penttilä vapaalla
demarit päästäisivät aina vapaaksi , koska kyllä se tällä kertaa voi olla kuristamatta 🤣
- Anonyymi00009
Minfossa on jo nimet, paitsi toisen pojan Valtteri R:n sukunimi puuttuu.
- Anonyymi00010
Voisi olla romani
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Voisi olla romani
Nimestä päätellen
- Anonyymi00012
Tarina kuin Romeosta ja Juliasta. Toinen vain hyppäsi maitojunaan. https://ibb.co/j98TRPCC
- Anonyymi00013
Naisten tappo pääkaupunki. Milloin tapetaan luontopolulle, milloin heitetään ikkunasta.
- Anonyymi00014
Usein isot kaupungit osaksi levottomia. Ja PK-seutu eri maissa, paljon ihmisiä alueella. Päihteet?
- Anonyymi00017
Anonyymi00014 kirjoitti:
Usein isot kaupungit osaksi levottomia. Ja PK-seutu eri maissa, paljon ihmisiä alueella. Päihteet?
Onko hesassa polulle hakattu kiinalaisnainen ja ikkunasta heitetty nainen?
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Onko hesassa polulle hakattu kiinalaisnainen ja ikkunasta heitetty nainen?
Tampere kuuluu isoihin kaupunkeihin.
- Anonyymi00015
Pohjalainen mies tappoi pohjalaisen naisen
- Anonyymi00016
Euroopan unionin perusoikeusviraston tutkimuksen mukaan yli 57 prosenttia suomalaisista naisista on kokenut fyysistä tai seksuaalista väkivaltaa 15 ikävuoden jälkeen. Vuonna 2024 tehdyssä tutkimuksessa naisiin kohdistuva väkivalta oli Suomessa yleisempää kuin missään muussa EU-maassa. Naiset siis kokevat Suomessa väkivaltaa eniten Euroopassa eli Suomi on Euroopan vaarallisimpia maita naisille.
Miten tämä voi olla mahdollista oikeusvaltiossa? Maailman onnellisimmassa maassa?
Politiikot sen kun vain tappelee ja ajaa omaa etuaan ja tappaa susia, kun pitäisi puuttua varsinaisiin epäkohtiin pikaisesti ja suojella naisia ja lapsia Suomen kansalaisia! - Anonyymi00019
Ko. tapaukseen liittyi huumeet jotka vuosia heillä ongelmana, että tätä taas.
- Anonyymi00020
Käyttikö mies salihormoneja? Vai pelkästään muuta?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit876042KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3285240Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202668Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841865Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1041682- 1121546
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1211430Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393