”Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.”
Joh 3:16
Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa
18
285
Vastaukset
Eikö antanut, vaan korkeintaan lainasi. Jeesus ei menettänyt elämäänsä, sieluaan, voimiaan, jumaluuttaan eikä edes ruumistaan. Ainoat Jeesuksen "uhraamat" asiat olivat: rajallinen määrä aikaa, jota hänellä on rajattomasti, ja kärsiminen rajallisen ajan, joka on mitätön verrattuna ikuisuuteen.
- Anonyymi00001
Sitä sinä et ymmärrä, että koska Jeesus oli synnitön, kuolema ei voinut mitenkään pitää Häntä otteessaan.
Anonyymi00001 kirjoitti:
Sitä sinä et ymmärrä, että koska Jeesus oli synnitön, kuolema ei voinut mitenkään pitää Häntä otteessaan.
"Sitä sinä et ymmärrä, että koska Jeesus oli synnitön, kuolema ei voinut mitenkään pitää Häntä otteessaan"
Jumala siis tiesi ettei oikeasti menetä Jeesusta, eli hän antoi poikansa täysin tietoisena siitä, että saa hänet parin päivän kuluttua takaisin. Jumala menetti poikansa pariksi päiväksi, ja tämä on mukamas suunnaton uhraus.- Anonyymi00007
siare kirjoitti:
"Sitä sinä et ymmärrä, että koska Jeesus oli synnitön, kuolema ei voinut mitenkään pitää Häntä otteessaan"
Jumala siis tiesi ettei oikeasti menetä Jeesusta, eli hän antoi poikansa täysin tietoisena siitä, että saa hänet parin päivän kuluttua takaisin. Jumala menetti poikansa pariksi päiväksi, ja tämä on mukamas suunnaton uhraus.Sinua kovinkin harmittaa Jumalan viisaus.
Anonyymi00007 kirjoitti:
Sinua kovinkin harmittaa Jumalan viisaus.
Ei tietenkään harmita, koska en sellaisen olemassaoloon usko.
Sen sijaan sinua taitaa harmittaa ettet kykene osoittamaan mitään virhettä kommenteissani ja siksi käännät keskustelun henkilöön.- Anonyymi00011
Anonyymi00001 kirjoitti:
Synnitön,salli mun nauraa,vai että synnitön,kulki, homo kun on12 miehen kanssa ja minun korviini on kantautunut että viettivät railakkaita iltoja siemaillen viiniä.Mitä tulee tähän päivään niin jeesuksen muutamaan otteeseen nähneenä,mielestäni jeesus on irstain,syntisin sekä sairain mies jota olen eläissäni nähnyt.Jeesus on totisesti pedofiili homo ja paljon paljon muuta joka ei kestä päivän valoa.Uskotko? Jos et niin tiedoksi minä tiedän.Kaikkien Suomalaisten tulisi erota kirkoista sillä hyviä vaihtoehtoja on, sellaisia esim:Buddhalaisuus tai Islam.
- Anonyymi00014
Anonyymi00001 kirjoitti:
Huorien ja homojen kanssa viihty sillon siellä.Vai että synnitön,syntinen se jeesus oli ja on vielä tänä päivänäkin katsokaas kun jeesus on aina ollut ja on homo.
- Anonyymi00015
Anonyymi00007 kirjoitti:
Sinua kovinkin harmittaa Jumalan viisaus.
Nimeä mulle Jumalasi nimi?? Tahdon tietää ketä rukoilla.
- Anonyymi00002
Kuka tanan Jumala ja minkä niminen poika ja koska tuo tyyppi on vaikuttanut ja missä?
- Anonyymi00003
Pakanuus on näköjään vallannut alaa Suomessa.
- Anonyymi00004
"Kuka tanan..."Autuaita ovat puupäät,sillä he eivät koskaan huku.
- Anonyymi00008
Anonyymi00004 kirjoitti:
"Kuka tanan..."Autuaita ovat puupäät,sillä he eivät koskaan huku.
Mitä jos Jumalan suuressa armossa antama etsikkoaika kuluu kovakorvaisuudessa? Jos se optimaalinen H-hetki käytetään väärin? Mitä sen perästä? Ei Jumala iänkaiken nuhtele. Ei odota, ei kerjää oikealle tielle. . . Hän kääntää selkänsä. Hän hylkää kutsumansa, puhuttelemansa. Ja sen perästä on – mitä?
- Anonyymi00005
hiekkakansan jumala ei halunnut tytärtä 🤣🤣🤣
- Anonyymi00006
Mitäs Halla-ahon pitäis haastella?? Mietin vaan sen asemaa, ei sen tartte mitää puhua.
- Anonyymi00009
mikähän lapsesta tulee ???
- Anonyymi00010
Minä en usko että tämä poika joka tiettävästi on jeesus ????Olisi millään lailla Jumalan poika,koska jeesuksen isä on juutalainen herra sebot joka esiintyy vanhassa testamentis,Minusta kirjotuksessani on maalaisjärellä ajateltuna,totuus.
- Anonyymi00013
Raamatussa olevat jeesus ja sen isä herra sebaot ei ole Jumalia tai erikseen Jumala.Herrat on herroja ja kuninkaat on kuninkaita mutta Allah on Jumala,ainoa.
- Anonyymi00016
En käsitä miksi uskotaan että Jumala itse tuli ihmiseksi, vaikka tuossa ap sanoo täysin selvän Raamatun kohdan: antoi ainoan Poikansa!
Eihän Jumala silloin itse tullut!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois
Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie973485Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia
Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta73359Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää502363Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten762311Demariskandaali! Eveliina Heinäluoma (sdp) kahmii kaikki Hitas asunnot itselleen!
Heinäluoma on ostanut useita yhteiskunnan tukemia, hintasäännösteltyjä asuntoja itselleen! Ei ihme, että Hitas on ollut952297Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1392098HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a364181868Ranskan vasemmistojohtaja tunnustaa, että väestö on vaihtumassa
ja se on vaan hyvä asia hänen mielestään. Kyseessä siis Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon jonka puheet järkyt321857Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1151784Demarien sanoin kuvaamaton ahneus - Eveliina Heinäluoma vain yksi esimerkki
Mutta näin se on demari-eliitissä aina ollut, käytännössä siis nämä eliittiin kuuluvat ovat puhtaasti porvareita - Marin481628