Kaksi lopunajan profeettaa

Anonyymi-ap

Suuri sota Israelia vastaan on kehitteillä. Se on Googin sota. Hes. 38. Siihen on nyt suunta avautunut.
Se ei välttämättä ole pitkä sota. Mutta siinä vaiheessa Israel nousee ja ottaa Jeesuksen Kuninkaakseen, ja he julistautuvat seurakunnan kanssa yhdeksi kansaksi. Ja nämä "kaksi todistajaa" yhdistyneenä ovat suuri maailman vaikuttajataho. Ilm. 11.
Israel ottaa kansakuntana vastaan oman Messiaansa Jeesuksen. Se on silloin kristikansa, jota ei mikään muu valtio ole koskaan ennen ollut.
Tämä on profetia:
https://youtu.be/ikBPeZrqDcI

37

552

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Sota päättyy siihen kun "Israelin vuorille sinä (Goog) olet katuva.
      Googin sotajoukot tulevat kärsimään murskatappion.

• Anonyymi00031

Ilm. 14. luku Uusi Testamentti 1938
        1. Ja minä näin, ja katso, Karitsa seisoi Siionin vuorella, ja hänen kanssaan sata neljäkymmentä neljä tuhatta, joiden otsaan oli kirjoitettu hänen nimensä ja hänen Isänsä nimi.
        2. Ja minä kuulin äänen taivaasta ikäänkuin paljojen vetten pauhinan ja ikäänkuin suuren ukkosenjylinän, ja ääni, jonka minä kuulin, oli ikäänkuin kanteleensoittajain, kun he kanteleitaan soittavat.
        3. Ja he veisasivat uutta virttä valtaistuimen edessä ja neljän olennon ja vanhinten edessä; eikä kukaan voinut oppia sitä virttä, paitsi ne sata neljäkymmentä neljä tuhatta, jotka ovat ostetut maasta.
        4. Nämä ovat ne, jotka eivät ole saastuttaneet itseään naisten kanssa; sillä he ovat niinkuin neitsyet. Nämä ovat ne, jotka seuraavat Karitsaa, mihin ikinä hän menee. Nämä ovat ostetut ihmisistä esikoiseksi Jumalalle ja Karitsalle,
        5. eikä heidän suussaan ole valhetta havaittu; he ovat tahrattomat.
        6. Ja minä näin lentävän keskitaivaalla erään toisen enkelin, jolla oli iankaikkinen evankeliumi julistettavana maan päällä asuvaisille, kaikille kansanheimoille ja sukukunnille ja kielille ja kansoille.
        7. Ja hän sanoi suurella äänellä: "Peljätkää Jumalaa ja antakaa hänelle kunnia, sillä hänen tuomionsa hetki on tullut, ja kumartakaa häntä, joka on tehnyt taivaan ja maan ja meren ja vetten lähteet".
        8. Ja seurasi vielä toinen enkeli, joka sanoi: "Kukistunut, kukistunut on se suuri Babylon, joka haureutensa vihan viinillä on juottanut kaikki kansat".
        9. Ja heitä seurasi vielä kolmas enkeli, joka sanoi suurella äänellä: "Jos joku kumartaa petoa ja sen kuvaa ja ottaa sen merkin otsaansa tai käteensä,
        10. niin hänkin on juova Jumalan vihan viiniä, joka sekoittamattomana on kaadettu hänen vihansa maljaan, ja häntä pitää tulella ja tulikivellä vaivattaman pyhien enkelien edessä ja Karitsan edessä.
        11. Ja heidän vaivansa savu on nouseva aina ja iankaikkisesti, eikä heillä ole lepoa päivällä eikä yöllä, heillä, jotka petoa ja sen kuvaa kumartavat, eikä kenelläkään, joka ottaa sen nimen merkin.
        12. Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.
        13. Ja minä kuulin äänen taivaasta sanovan: "Kirjoita: Autuaat ovat ne kuolleet, jotka Herrassa kuolevat tästedes. Totisesti - sanoo Henki - he saavat levätä vaivoistansa, sillä heidän tekonsa seuraavat heitä."
        14. Ja minä näin, ja katso: valkoinen pilvi, ja pilvellä istui Ihmisen Pojan muotoinen, päässänsä kultainen kruunu ja kädessänsä terävä sirppi.
        15. Ja temppelistä tuli eräs toinen enkeli huutaen suurella äänellä pilvellä istuvalle: "Lähetä sirppisi ja leikkaa, sillä leikkuuaika on tullut, ja maan elo on kypsynyt".
        16. Ja pilvellä istuva heitti sirppinsä maan päälle, ja maa tuli leikatuksi.
        17. Ja taivaan temppelistä lähti eräs toinen enkeli, ja hänelläkin oli terävä sirppi.
        18. Ja alttarista lähti vielä toinen enkeli, jolla oli tuli vallassaan, ja hän huusi suurella äänellä sille, jolla oli se terävä sirppi, sanoen: "Lähetä terävä sirppisi ja korjaa tertut maan viinipuusta, sillä sen rypäleet ovat kypsyneet".
        19. Ja enkeli heitti sirppinsä alas maahan ja korjasi maan viinipuun hedelmät ja heitti ne Jumalan vihan suureen kuurnaan.
        20. Ja kuurna poljettiin kaupungin ulkopuolella, ja kuurnasta kuohui veri hevosten kuolaimiin asti, tuhannen kuudensadan vakomitan päähän.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Ilm. 14. luku Uusi Testamentti 1938
        1. Ja minä näin, ja katso, Karitsa seisoi Siionin vuorella, ja hänen kanssaan sata neljäkymmentä neljä tuhatta, joiden otsaan oli kirjoitettu hänen nimensä ja hänen Isänsä nimi.
        2. Ja minä kuulin äänen taivaasta ikäänkuin paljojen vetten pauhinan ja ikäänkuin suuren ukkosenjylinän, ja ääni, jonka minä kuulin, oli ikäänkuin kanteleensoittajain, kun he kanteleitaan soittavat.
        3. Ja he veisasivat uutta virttä valtaistuimen edessä ja neljän olennon ja vanhinten edessä; eikä kukaan voinut oppia sitä virttä, paitsi ne sata neljäkymmentä neljä tuhatta, jotka ovat ostetut maasta.
        4. Nämä ovat ne, jotka eivät ole saastuttaneet itseään naisten kanssa; sillä he ovat niinkuin neitsyet. Nämä ovat ne, jotka seuraavat Karitsaa, mihin ikinä hän menee. Nämä ovat ostetut ihmisistä esikoiseksi Jumalalle ja Karitsalle,
        5. eikä heidän suussaan ole valhetta havaittu; he ovat tahrattomat.
        6. Ja minä näin lentävän keskitaivaalla erään toisen enkelin, jolla oli iankaikkinen evankeliumi julistettavana maan päällä asuvaisille, kaikille kansanheimoille ja sukukunnille ja kielille ja kansoille.
        7. Ja hän sanoi suurella äänellä: "Peljätkää Jumalaa ja antakaa hänelle kunnia, sillä hänen tuomionsa hetki on tullut, ja kumartakaa häntä, joka on tehnyt taivaan ja maan ja meren ja vetten lähteet".
        8. Ja seurasi vielä toinen enkeli, joka sanoi: "Kukistunut, kukistunut on se suuri Babylon, joka haureutensa vihan viinillä on juottanut kaikki kansat".
        9. Ja heitä seurasi vielä kolmas enkeli, joka sanoi suurella äänellä: "Jos joku kumartaa petoa ja sen kuvaa ja ottaa sen merkin otsaansa tai käteensä,
        10. niin hänkin on juova Jumalan vihan viiniä, joka sekoittamattomana on kaadettu hänen vihansa maljaan, ja häntä pitää tulella ja tulikivellä vaivattaman pyhien enkelien edessä ja Karitsan edessä.
        11. Ja heidän vaivansa savu on nouseva aina ja iankaikkisesti, eikä heillä ole lepoa päivällä eikä yöllä, heillä, jotka petoa ja sen kuvaa kumartavat, eikä kenelläkään, joka ottaa sen nimen merkin.
        12. Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.
        13. Ja minä kuulin äänen taivaasta sanovan: "Kirjoita: Autuaat ovat ne kuolleet, jotka Herrassa kuolevat tästedes. Totisesti - sanoo Henki - he saavat levätä vaivoistansa, sillä heidän tekonsa seuraavat heitä."
        14. Ja minä näin, ja katso: valkoinen pilvi, ja pilvellä istui Ihmisen Pojan muotoinen, päässänsä kultainen kruunu ja kädessänsä terävä sirppi.
        15. Ja temppelistä tuli eräs toinen enkeli huutaen suurella äänellä pilvellä istuvalle: "Lähetä sirppisi ja leikkaa, sillä leikkuuaika on tullut, ja maan elo on kypsynyt".
        16. Ja pilvellä istuva heitti sirppinsä maan päälle, ja maa tuli leikatuksi.
        17. Ja taivaan temppelistä lähti eräs toinen enkeli, ja hänelläkin oli terävä sirppi.
        18. Ja alttarista lähti vielä toinen enkeli, jolla oli tuli vallassaan, ja hän huusi suurella äänellä sille, jolla oli se terävä sirppi, sanoen: "Lähetä terävä sirppisi ja korjaa tertut maan viinipuusta, sillä sen rypäleet ovat kypsyneet".
        19. Ja enkeli heitti sirppinsä alas maahan ja korjasi maan viinipuun hedelmät ja heitti ne Jumalan vihan suureen kuurnaan.
        20. Ja kuurna poljettiin kaupungin ulkopuolella, ja kuurnasta kuohui veri hevosten kuolaimiin asti, tuhannen kuudensadan vakomitan päähän.

Dan. 8. luku Vanha Testamentti 1933
        1. Kuningas Belsassarin kolmantena hallitusvuotena näin minä, Daniel, näyn, senjälkeen kuin minulla jo ennen oli ollut näky.
        2. Kun minä näyssä katselin, havaitsin minä olevani Suusanin linnassa, Eelamin maakunnassa; ja kun minä näyssä katselin, olin minä Uulai-joen rannalla.
        3. Minä nostin silmäni ja katsoin. Ja katso, oinas seisoi päin jokea, ja sillä oli kaksi sarvea; ja sarvet olivat korkeat, ja toinen oli toista korkeampi; ja korkeampi puhkesi esiin myöhemmin.
        4. Minä näin oinaan puskevan länteen, pohjoiseen ja etelään päin, eikä yksikään eläin kestänyt sen edessä, eikä kukaan voinut pelastaa sen vallasta. Se teki, mitä tahtoi; ja se tuli suureksi.
        5. Sitten minä tarkkasin, ja katso: tuli kauris päivän laskun puolelta, kulki koko maan ylitse eikä maata koskettanut; ja kauriilla oli keskellä otsaa uhkea sarvi.
        6. Ja se tuli aivan sen kaksisarvisen oinaan luokse, jonka minä olin nähnyt seisovan päin jokea, ja karkasi sen kimppuun vihansa väessä.
        7. Ja minä näin sen käyvän kiinni oinaaseen ja kiukuissaan puskevan oinasta ja murskaavan sen molemmat sarvet. Eikä oinaalla ollut voimaa kestää sen edessä, vaan kauris heitti sen maahan ja tallasi sitä; eikä ollut ketään, joka olisi voinut pelastaa oinaan sen vallasta.
        8. Ja kauris tuli ylen suureksi; mutta kun se oli väkevimmillään, särkyi suuri sarvi, ja sen sijalle kasvoi neljä uhkeata sarvea, taivaan neljää tuulta kohti.
        9. Ja yhdestä niistä puhkesi esiin sarvi, alussa vähäpätöinen. Se kasvoi suuresti etelään päin ja itään päin ja Ihanaan maahan päin.
        10. Ja se kasvoi taivaan sotajoukkoon asti ja pudotti maahan osan siitä sotajoukosta ja tähdistä ja tallasi niitä.
        11. Hän ylpeili sotajoukon ruhtinastakin vastaan, ja tältä otettiin pois jokapäiväinen uhri, ja hänen pyhäkkönsä paikka kukistettiin.
        12. Myös sotajoukko jokapäiväisen uhrin lisäksi annettiin rikollisesti alttiiksi tuholle. Se sarvi heitti totuuden maahan, ja mitä se teki, siinä se menestyi.
        13. Sitten minä kuulin yhden pyhän puhuvan, ja toinen pyhä sanoi sille, joka puhui: "Kuinka pitkää aikaa tarkoittaa näky jokapäiväisestä uhrista ja kauhistavasta rikoksesta: pyhäkön ja sotajoukon alttiiksi antamisesta tallattavaksi?"
        14. Ja hän sanoi minulle: "Kahtatuhatta kolmeasataa iltaa ja aamua; sitten pyhäkkö asetetaan jälleen oikeuteensa".
        15. Kun minä, Daniel, olin nähnyt tämän näyn ja koetin sitä ymmärtää, niin katso, minun edessäni seisoi miehen muotoinen olento.
        16. Ja minä kuulin ihmisen äänen Uulain keskeltä, ja se huusi ja sanoi: "Gabriel, selitä tälle se näky!"
        17. Silloin hän tuli aivan lähelle sitä paikkaa, jossa minä seisoin; ja hänen tullessansa minut valtasi pelko, ja minä lankesin kasvoilleni. Ja hän sanoi minulle: "Tarkkaa, ihmislapsi, sillä näky tarkoittaa lopun aikaa".
        18. Ja kun hän puhui minulle, olin minä horroksissa, kasvot maata vasten; mutta hän tarttui minuun ja nosti minut seisomaan.
        19. Sitten hän sanoi: "Katso, minä ilmoitan sinulle, mitä on tapahtuva viimeisenä vihan aikana; sillä lopun aikaa tämä tarkoittaa.
        20. Kaksisarvinen oinas, jonka sinä näit, on: Meedian ja Persian kuninkaat.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Dan. 8. luku Vanha Testamentti 1933
        1. Kuningas Belsassarin kolmantena hallitusvuotena näin minä, Daniel, näyn, senjälkeen kuin minulla jo ennen oli ollut näky.
        2. Kun minä näyssä katselin, havaitsin minä olevani Suusanin linnassa, Eelamin maakunnassa; ja kun minä näyssä katselin, olin minä Uulai-joen rannalla.
        3. Minä nostin silmäni ja katsoin. Ja katso, oinas seisoi päin jokea, ja sillä oli kaksi sarvea; ja sarvet olivat korkeat, ja toinen oli toista korkeampi; ja korkeampi puhkesi esiin myöhemmin.
        4. Minä näin oinaan puskevan länteen, pohjoiseen ja etelään päin, eikä yksikään eläin kestänyt sen edessä, eikä kukaan voinut pelastaa sen vallasta. Se teki, mitä tahtoi; ja se tuli suureksi.
        5. Sitten minä tarkkasin, ja katso: tuli kauris päivän laskun puolelta, kulki koko maan ylitse eikä maata koskettanut; ja kauriilla oli keskellä otsaa uhkea sarvi.
        6. Ja se tuli aivan sen kaksisarvisen oinaan luokse, jonka minä olin nähnyt seisovan päin jokea, ja karkasi sen kimppuun vihansa väessä.
        7. Ja minä näin sen käyvän kiinni oinaaseen ja kiukuissaan puskevan oinasta ja murskaavan sen molemmat sarvet. Eikä oinaalla ollut voimaa kestää sen edessä, vaan kauris heitti sen maahan ja tallasi sitä; eikä ollut ketään, joka olisi voinut pelastaa oinaan sen vallasta.
        8. Ja kauris tuli ylen suureksi; mutta kun se oli väkevimmillään, särkyi suuri sarvi, ja sen sijalle kasvoi neljä uhkeata sarvea, taivaan neljää tuulta kohti.
        9. Ja yhdestä niistä puhkesi esiin sarvi, alussa vähäpätöinen. Se kasvoi suuresti etelään päin ja itään päin ja Ihanaan maahan päin.
        10. Ja se kasvoi taivaan sotajoukkoon asti ja pudotti maahan osan siitä sotajoukosta ja tähdistä ja tallasi niitä.
        11. Hän ylpeili sotajoukon ruhtinastakin vastaan, ja tältä otettiin pois jokapäiväinen uhri, ja hänen pyhäkkönsä paikka kukistettiin.
        12. Myös sotajoukko jokapäiväisen uhrin lisäksi annettiin rikollisesti alttiiksi tuholle. Se sarvi heitti totuuden maahan, ja mitä se teki, siinä se menestyi.
        13. Sitten minä kuulin yhden pyhän puhuvan, ja toinen pyhä sanoi sille, joka puhui: "Kuinka pitkää aikaa tarkoittaa näky jokapäiväisestä uhrista ja kauhistavasta rikoksesta: pyhäkön ja sotajoukon alttiiksi antamisesta tallattavaksi?"
        14. Ja hän sanoi minulle: "Kahtatuhatta kolmeasataa iltaa ja aamua; sitten pyhäkkö asetetaan jälleen oikeuteensa".
        15. Kun minä, Daniel, olin nähnyt tämän näyn ja koetin sitä ymmärtää, niin katso, minun edessäni seisoi miehen muotoinen olento.
        16. Ja minä kuulin ihmisen äänen Uulain keskeltä, ja se huusi ja sanoi: "Gabriel, selitä tälle se näky!"
        17. Silloin hän tuli aivan lähelle sitä paikkaa, jossa minä seisoin; ja hänen tullessansa minut valtasi pelko, ja minä lankesin kasvoilleni. Ja hän sanoi minulle: "Tarkkaa, ihmislapsi, sillä näky tarkoittaa lopun aikaa".
        18. Ja kun hän puhui minulle, olin minä horroksissa, kasvot maata vasten; mutta hän tarttui minuun ja nosti minut seisomaan.
        19. Sitten hän sanoi: "Katso, minä ilmoitan sinulle, mitä on tapahtuva viimeisenä vihan aikana; sillä lopun aikaa tämä tarkoittaa.
        20. Kaksisarvinen oinas, jonka sinä näit, on: Meedian ja Persian kuninkaat.

21. Ja kauris on Jaavanin kuningas, ja suuri sarvi, joka sillä oli keskellä otsaa, on ensimmäinen kuningas.
        22. Ja että se särkyi ja neljä nousi sen sijalle, se on: neljä valtakuntaa nousee siitä kansasta, ei kuitenkaan niin väkevää kuin hän.
        23. Ja heidän valtansa lopulla, kun luopiot ovat täyttäneet syntiensä mitan, nousee kuningas, kasvoilta röyhkeä ja juonissa taitava.
        24. Ja väkevä on hänen voimansa, vaikka ei tosin hänen omasta voimastaan, ja ihmeellisen paljon hän saa aikaan hävitystä; ja hän menestyy siinä, mitä hän tekee, ja hän tuottaa turmion väkeville ja pyhien kansalle.
        25. Ja hänen oveluutensa tähden onnistuu petos hänen kädessään. Hän hautoo suuria sydämessään, ja keskellä rauhaa hän tuottaa turmion monille. Ruhtinasten ruhtinastakin vastaan hän nousee, mutta ilman ihmiskättä hänet muserretaan.
        26. Ja näky illoista ja aamuista, josta oli puhe, on tosi. Mutta sinä lukitse näky, sillä se tarkoittaa kaukaista aikaa."
        27. Ja minä, Daniel, olin raukea ja sairastin jonkin aikaa. Sitten minä nousin ja toimitin palvelusta kuninkaan tykönä; ja minä olin hämmästyksissäni näyn tähden enkä sitä ymmärtänyt.

• Anonyymi00002

Mikä ja milloin ja missä sitten on se Harmagedonin sota? Onko kaksi sotaa vielä ennen Jeesuksen tuloa?

• Anonyymi00008

Vastaus ehkä jöytyy Hes. 38:9 "Sinä hyökkäät kuin rajuilma, tujet kuin pilvi, peittääksesi maan, sinä ja sotalaumasi ja LUKUISAT KANSAT..."

• Anonyymi00003

Lukekaa myös 39 luku jossa Israel puhdistaa mata 7 kuukautta joka on sama aika kuin Danielin ilmoittama 220 päivää jonka jälkeen alkaa temppeli palvelus.

Niinpä 38 luku on 1000 v rauhan valtakunnan jälkeen.

• Anonyymi00005

7 kuukautta vai 7 vuotta?
        Mitä Raamattusi ilmoittaa :/

• Anonyymi00004

Tämänhän piti tapahtua jo vuosikymmeniä sitten 🤯

• Anonyymi00006

Okei
      nyt missä vaiheessa on Efarimin paluu luvattuun maahan?
      ja mitä se merkitsee heille, eli käännynnäisille "juutalaisille" jotka eivät ole Jaakobin jälkeläisiä??
      He luovuttavat koko maan ja sen hallinnon suosiolla Efraimille?
      vai tappelevat Esikoista vastaan?

• Anonyymi00007

Profetia eli paskapuhetta.

• Anonyymi00009

Raamattuun perustuvat profetiat on kaikki mitätöity. Nyky-Israel on valhejuutalaisten valtakunta, etupäässä verenhimoisten kasaarien kansoittama. Googin sotaa ei tule. Israel hävitetään täsmäiskuilla avaruudesta käsin muuttaen esim. Jerusalemin tuhkaksi hetkessä, Soroman ja Gomorran tavoin. Jeesus ei voi tulla takaisin, koska hänen nimistä persoonaa ei 2000 vuotta sitten ollut. Uudet ohjelmat ihmisille on kirjoitettu 2006, sitä aikaisemmat kaikki mitätöity.

• Anonyymi00025

Höpö,höpö.Sinulla ei näytä olevan hitustakaan Raamatun tuntemisessa.

• Anonyymi00010

Israel on koottu omaan maahansa. Seuraava Raamatun profetoima asia on koko juutalaiskansa kääntyminen Messiaansa puoleen. Jeesus kruunataan Jaakobin heimon Kuninkaaksi. Hän on ikuinen Daavid-Kuningas. Hes. 37:21-25.

" Sen jälkeen israelilaiset kääntyvät ja etsivät Herraa, Jumalaansa, ja Daavidia, kuningastaan. Vavisten he lähestyvät Herraa ja Hänen hyvyyttään päivien lopulla. " Siis "PÄIVIEN LOPULLA". Hoosea 3:5.

• Anonyymi00011

Hes 37:37:24 Minun palvelijani Daavid on oleva heidän kuninkaansa, ja heillä kaikilla on oleva yksi paimen. Ja he vaeltavat minun oikeuksieni mukaan ja noudattavat minun käskyjäni ja pitävät ne.
      37:25 He saavat asua maassa, jonka minä annoin palvelijalleni Jaakobille ja jossa teidän isänne ovat asuneet. Siinä saavat asua he, heidän lapsensa ja lastensa lapset iankaikkisesti, ja minun palvelijani Daavid on oleva heidän ruhtinaansa iankaikkisesti.

Herra Jeesus on koko maailman kuningas,
      Ylösnoussut Daavid on Israelin kuningas.

• Anonyymi00012

"" Sen jälkeen israelilaiset kääntyvät ja etsivät Herraa, Jumalaansa, ja Daavidia, kuningastaan. Vavisten he lähestyvät Herraa ja Hänen hyvyyttään päivien lopulla. " Siis "PÄIVIEN LOPULLA". Hoosea 3:5."

ofcause, mutta kuka / ketä ON ISRAEL???

Juuda vai Efraim ??
      Hoosea 1:
      1 Herran sana, joka tuli Hoosealle, Beerin pojalle, Juudan kuningasten Ussian, Jootamin, Aahaan ja Hiskian päivinä ja Israelin kuninkaan Jerobeamin, Jooaan pojan, päivinä.

Lue seuraava TARKASTI!!!
      Jer. 31:9
      Itkien he tulevat, ja minä johdatan heitä, kun he kulkevat rukoillen. Minä vien heidät vesipuroille, tasaista tietä, jolla he eivät kompastu. Sillä minä olen Israelin isä, ja Efraim on minun esikoiseni.

Hoosean aikana OLI KAKSI kuninkuntaa??
      https://fi.wikipedia.org/wiki/Hoosean_kirja

ja
      ISREALIN Kuninkas OLI Jerobean ??
      https://fi.wikipedia.org/wiki/Jerobeam_I

Jerobeam oli Raamatun mukaan Israelin kuningaskunnan ensimmäinen kuningas.
      NYT mitä, kaksi kuninkaskuntaa??? MIKSI??

"Raamatun mukaan Salomo hallitsi yhtenäistä Israelia (Israelin kuningaskunta ja Juudea), mutta Salomon syntien takia Jumala antoi valtakunnan hajota. "

NYT Kuka / ketä ON Jumalan edessä ISRAEL??

Lukekaa ja oppikaa!

• Anonyymi00013

Hoos. 3:5
      5 Senjälkeen israelilaiset kääntyvät ja etsivät Herraa, Jumalaansa, ja Daavidia, kuningastansa. Vavisten he lähestyvät Herraa ja hänen hyvyyttänsä päivien lopulla.

Kuten monella, lähes kaikilla on TAPANA ottaa yksi sana tai osa siitä, niin:
      "" Siis "PÄIVIEN LOPULLA". Hoosea 3:5."

Niin, onko kukaan tehnyt UUTTA SUURTA OPPIA, tästä sanasta:

5 -- VAVISTEN --

Toki tästä saa montakin uutta oppia, mutta olkoot,
      Lukekaa KOKO RAAMATTU, Kirjoitukset ja ei yksittäisiä sanoja sieltä täältä!

• Anonyymi00014

"Suuri sota Israelia vastaan on kehitteillä. Se on Googin sota. Hes. 38. Siihen on nyt suunta avautunut."

"Googin sota" ja ketkä ovat siinä ja kenen /millä puolella?

KENEN puolella Juudan / juudan kuninkas kunta on?
      googin vai Israelin / Efraimin:

Sak. 12:1
      2 Katso, minä teen Jerusalemin juovuttavaksi maljaksi kaikille kansoille yltympäri, ja myös Juudan kohdalle se on tuleva Jerusalemia piiritettäessä.
      3 Ja sinä päivänä minä teen Jerusalemin väkikiveksi kaikille kansoille: kaikki, jotka sitä nostavat, repivät pahoin itsensä; ja kaikki maan kansakunnat kokoontuvat sitä vastaan.

eli Juuda on osallinen juovuttavasta maljasta ??
      Mikä ja mitä onn juovuttava malja?
      Juoko kaikki kuninkaat siitä vai ei?

Onko juuda / hallitsijat, juudan ja leevin sukukunnat, kuninkaat ja papit:
      AINA OLLEET Israelian eli Efraimia vastaan??

LUE tarkasti mitä Jeesus teki ja ilmoittaa:

Matt 21
      42 Jeesus sanoi heille: "Ettekö ole koskaan lukeneet kirjoituksista: 'Se kivi, jonka rakentajat hylkäsivät, on tullut kulmakiveksi; Herralta tämä on tullut ja on ihmeellinen meidän silmissämme'?
      43 Sentähden minä sanon teille: Jumalan valtakunta otetaan teiltä pois ja annetaan kansalle, joka tekee sen hedelmiä.
      44 Ja joka tähän kiveen kaatuu, se ruhjoutuu, mutta jonka päälle se kaatuu, sen se murskaa."
      45 Kun ylipapit ja fariseukset kuulivat nämä hänen vertauksensa, ymmärsivät he, että hän puhui heistä.

Kenelta Herra Jeesus OTTI POIS valtakunnan??

ja väännös -92
      44 Joka tähän kiveen kaatuu, se ruhjoutuu, ja jonka päälle tämä kivi kaatuu, sen se murskaa." [Jes. 8:14,15; Dan. 2:34; Sak. 12:3; Room. 9:33; 1. Piet. 2:8]

LUE TARKAA alaviitteet!

LUE JA OPI

1 Piet 2:
      6 Sillä Raamatussa sanotaan: "Katso, minä lasken Siioniin valitun kiven, kalliin kulmakiven; ja joka häneen uskoo, ei ole häpeään joutuva".
      7 Teille siis, jotka uskotte, se on kallis, mutta niille, jotka eivät usko, "on se kivi, jonka rakentajat hylkäsivät, tullut kulmakiveksi"
      8 ja "kompastuskiveksi ja loukkauskallioksi". Koska he eivät tottele sanaa, niin he kompastuvat; ja siihen heidät on pantukin.
      9 Mutta te olette "valittu suku, kuninkaallinen papisto, pyhä heimo, omaisuuskansa, julistaaksenne sen jaloja tekoja", joka on pimeydestä kutsunut teidät ihmeelliseen valkeuteensa;
      10 te, jotka ennen "ette olleet kansa", mutta nyt olette "Jumalan kansa", jotka ennen "ette olleet armahdetut", mutta nyt "olette armahdetut".

• Anonyymi00015

Onko aloittaja ottanut tästä oppia?

https://www.youtube.com/watch?v=UQ4xJyT0Gds
      Rabbi Tovia Singer Warns “Gog & Magog Has Already Begun”

Perinteinen "juutalainen" joka ei usko että Jeesus on Messias, vaan uskoo että tulee Kolmes temppeli ja sitten sen kautta pelastus!

Uskoo että "juutalaisilla" , ketä lie, on etuoikeus ja pääsy Jumalan tykö omien tekojen kautta.

Nyt, Paavalin opetus on selvä:
      Gal. 3:28 // Kol. 3:11

Kukaan ei pelastu ilman Jeesusta!
      ja Jeesus on AINOA tie, ja pelastus synnistä ja "maailmasta"

täämäkin henkilö. kyllä lainaa tuttuja paikkoja, mutta ei kaikkea vaan sen, mikä sopii omaan ajatus kuvioon.

että, mukamas Egytillä on vielä iso rooli tapahtumissa, mutta
      lahjakkaasti ohitettaan Efraim.

Kyllä mainitaan että, 12 sukukuntaa tulee yhteen, mutta
      TEMPPELI kautta ja vaikutusta:

Jumalan Ilmoitus on selvä:

Jer. 16:
      14 Sentähden, katso, päivät tulevat, sanoo Herra, jolloin ei enää sanota: 'Niin totta kuin Herra elää, joka johdatti israelilaiset Egyptin maasta',

nyt nämä "opettajat" opettaa juuri että egypti on se mistä heidät johdetaan luvattuun maahan!

ja itke ja valita:
      Temppeliä eikä "moosesta" kaivata vaan Jumalan Temppeli, me uskovat olemme se Temppeli.

kivi temppeli, hes 47--- on se missä tulee olemaan Danielin ja Paavalin mukaan se paha, joka tuhotaan!

Temppeli on mennyt, Jumalan suunnitelmista ja sitä ei enää ole.

Joh. 2:19
      19 Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Hajottakaa maahan tämä temppeli, niin minä pystytän sen kolmessa päivässä".
      20 Niin juutalaiset sanoivat: "Neljäkymmentä kuusi vuotta on tätä temppeliä rakennettu, ja sinäkö pystytät sen kolmessa päivässä?"
      21 Mutta hän puhui ruumiinsa temppelistä.
      ja
      1. Kor. 3:16
      Ettekö tiedä, että te olette Jumalan temppeli ja että Jumalan Henki asuu teissä?
      ja
      2. Kor. 6:16
      Ja miten soveltuvat yhteen Jumalan temppeli ja epäjumalat? Sillä me olemme elävän Jumalan temppeli, niinkuin Jumala on sanonut: "Minä olen heissä asuva ja vaeltava heidän keskellään ja oleva heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani".

eikö se paha mene temppeliin ja julista olevansa "jumala".

2. Tess. 2:
      4 tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.

nyt näm "opettajat" opettavat että tulee kolmas temppeli. se kyllä tulee, mutta Jumalalla, eikä Jeesukselle eikä uskovilla, Herran omilla ole siihen osa ei arpaa.

se on pahojen, erikoisesti, käännynnäisten oma teko!

• Anonyymi00016

tämä jäi pois jostain kohtaa:

Jer. 3:16
      Ja kun te lisäännytte ja tulette hedelmällisiksi maassa niinä päivinä, sanoo Herra, niin ei enää puhuta Herran liitonarkista, se ei enää ajatukseen astu, eikä sitä enää muisteta; ei sitä enää kaivata, eikä sellaista enää tehdä.

Liitonarkki "voi olla vain" temppelissä, ei jonkun pellolla.

joten ei ENÄÄ puhuta Liitonarkista ja eikä se enää ajatukseen astu!

Lukekaa ja oppikaa!

kavahtakaa ja varokaa, vääriä profeettoja ja opettajia:
      Matt. 24:
      24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.

Monet "uskovat" ovat jo eksyneet!

• Anonyymi00017

Kaikki Jaakobin jälkeläiset ovat Israel. Enää heillä ei ole kahta kuningaskuntaa. Sanoo Hesekiel 37.

Aabrahamkin. IISAKIN ja Jaakobin Jumala johdattaa meitä kohti uutta maata. Ilm. 21:1. Jaakobin jälkeläiset ovat Ilm,. 7:9. mainittu pelastettujen joukko.

• Anonyymi00018

Ei ole vielä Googin sodan aika

• Anonyymi00019

"Kaikki Jaakobin jälkeläiset ovat Israel. Enää heillä ei ole kahta kuningaskuntaa. Sanoo Hesekiel 37"

Kun tämä ilmoitus TÄYTYY, tulee myös muut osat täyttymää:

Esim:
      Hes. 37:
      23 Eivät myöskään he enää saastuta itseänsä kivijumalillaan, iljetyksillään eivätkä millään rikkomuksillansa, vaan minä vapautan heidät kaikista asuinpaikoistaan, joissa ovat syntiä tehneet, ja puhdistan heidät. Ja he ovat minun kansani, ja minä olen heidän Jumalansa.

Nyt siis, Isrealissa, ketä lie ovat, käännynnäisiä, eivät sitten tee mitään syntiä ja pahaa?
      Uskooko koko / kaikki, "juutalaiset". käänynnäiset ja sitten OIKEAT Jaakobin pojat Jumalaa?

Joten enään ei siis ole yhtään sukukuntaa ja OIKEAA Israeliaista "maailmamassa vaan kaikki ovat Luvatussa maassa??

21 niin puhu heille: Näin sanoo Herra, Herra: Katso, minä otan israelilaiset pois pakanakansojen keskuudesta, minne vain he ovat kulkeutuneet, kokoan heidät joka taholta ja tuon heidät omaan maahansa.

ja tämän perusteella, on sitten "mooseksen" uusi "pelastus" tullut todeksi:

Sillä Efraimin, Esikoisen paluu Luvatuu maahan on SUUREMPI ja "näyttävämpi" eli uutinen kuin se mitä tapahtui Egyptissä, ja sieltä lähtien.

tosin se on mennyt kaikilta ohitse eikä kukaan sitä ole havainnut :(

Jer 16
      14 Sentähden, katso, päivät tulevat, sanoo Herra, jolloin ei enää sanota: 'Niin totta kuin Herra elää, joka johdatti israelilaiset Egyptin maasta',
      15 vaan: 'Niin totta kuin Herra elää, joka johdatti israelilaiset pohjoisesta maasta ja kaikista muista maista, joihin hän oli heidät karkoittanut'. Sillä minä palautan heidät heidän omaan maahansa, jonka minä annoin heidän isillensä.

Joten tämän JÄLKEEN KUKAAN ei Israelin maassa puhu "mooseksesta" ei laista tahi temppelistä eikä uhreista.

vai tekeekö he nyt sitä kolmatta temppeliä ja eläin uhreja??

LUKEKAA JA OPPIKAA!

• Anonyymi00020

Se tulee tapahtumaan kaikilta osin. Mutta nyt vielä se ei ole tapahtunut kokonaan. Prosessi on käynnissä.

• Anonyymi00021

Israel on rikollinen terroristivaltio.

• Anonyymi00022

Joopa, joo tappaa varmasti kaikki jotka käyvät siihen käsiksi ja on alna tappanut ne jotka kiroavat sitä.
      Kannatasko uskoa jo vai otetaanko oppi kantapään kautta?

• Anonyymi00023

Abrahamille annetut lupaukset ovat, Jumalan puolelta täyttetty, jopa kaksi kertaa.
      Lupaus maasta oli ja Jumala täytti sen, antoi maan heille.

MUTTA
      he tekivät syntiä ja ja ,menettivät sen maan, jos vetoaa siihen että Jumala antoi sen heille, toki sen voi ottaa pois?
      ja Otti!

ja samoin teki Herra Jeesus, Matt 21.
      Otti pois sen esikois-oikeuden ja maasta, Israelin alueesta Herra ei puhu mitään!

Nyt mitä lupauksia vielä on, ja ilmoituksia mitä ei vielä ole täytetty?

Kaikki tulevat täytetyksi ja Jumala on uskollinen.
      itse ajattelen, että SUURIN TULEVA tapahtuma on Efraim, ESIKOINEN!

ja on Kirjoitettu että ne kaksi tulevat yhdeksi, eli Juuda ja Joosef/Efraim. ja
      on Kirjoitettu, että lihalliset Israelilaiset ja pakanat, jotka ovat Jeesuksessa ovat yhtä ja yksi, Herrassa.

enää ei ole "juutalaisia" eikä pakanoita, me KAIKKI olemme Herran kautta ja Herrassa, ISRAEL.
      ei ole eroitusta juutalaisen ei pakana välillä.
      ENNEN oli ei enää.

• Anonyymi00024

Weijo eksyy profetiassa, nämä säkkipukuiset todistajat ovat ihmisiä, Sakarja näki näyssä nämä taivaassa jo n 500 vuotta ennen Kristusta.
      Kerran on ihmisen kuoltava, Hanok ja Elia tulevat siis siten vaikuttamamaan 3,5 v ajan ja kuolevat Jerusalemin kadulla ja 3,5 päivän kuluttua heihin tulee Jumalasta elämän henki ja nousevat jaloilleen ja kuulevat taivaasta: "nouskaa tänne" ja he nousevat ylösnousemus ruumiissa.

• Anonyymi00026

"Kerran on ihmisen kuoltava,"
      Periaatteessa, kyllä; MUTTA
      monet ovat kuolleet kaksi kertaa ellei sitten useammin.

eli tämä "fraasi" ei ole tässä yhteydessä oikea.

Nyt, onko Eenkon ja Elia kuolleet ja "nousseet"/ meneet taivaaseen?

EIkö ole niin että VAIN yksin Jeesus on tullut taivaasta, muut eivät tule takaisin!

Joh. 3:13
      Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa.

1. Kor. 15:20
      Mutta nytpä Kristus on noussut kuolleista, esikoisena kuoloon nukkuneista.

1. Kor. 15:
      48 Minkäkaltainen maallinen oli, senkaltaisia ovat myös maalliset; ja minkäkaltainen taivaallinen on, senkaltaisia ovat myös taivaalliset.

Nyt heillä, Eenok ja Elia, on joku toisenlainen ruumis, joten he eivät tule alas taivaasta.

Joten, Mooses, ei astu luvattuun maahan, Eenok otettiin samalla tavalla kuin Eliakin "taivaaseen".

Joten, me, edes minä; emme tiedä ketkä ja kosta, he tulevat, kaksi säkkipukuista.

Mitä tarkoittaa sana: "esikoinen" ??
      1. Kor. 15:20
      Mutta nytpä Kristus on noussut kuolleista, esikoisena kuoloon nukkuneista.

Lukekaa ja oppikaa!

• Anonyymi00027

Käsitä kirjoitukset:
        Kerran on kuoltava ja sitten tulee tuomio; kuoltuaan rikas mies oli Tuonelan liekeissä.

Hebr 11:5 Uskonsa perusteella otettiin Hanok pois, eikä hän nähnyt kuolemaa. "Häntä ei enää löydetty, koska Jumala oli ottanut hänet pois."

"Joh. 3:13
        Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa."
        Aivan oikein, jo Paavali: "kuka nousee taivaaseen, tuomaan Kristusta alas."
        Huomioi: Elia ja Hanok OTETTIIN ylös taivaaseen.

Malakia 3:23 Katso, minä lähetän teille profeetta Elian, ennen kuin tulee Herran päivä, se suuri ja pelottava.

Juuda. 14-15.. Hanok ennusti:
        "Katso, Herra tulee kymmenien tuhansien pyhiensä kanssa panemaan kaikki tuomiolle jne.

Hanok profetoi tulevan maanpäällisen 3,5 v elämänsä olevan myös Herran päivän jo olevan läsnä.

Jumala voi kaiken, Ap.t.8: 39 Herran Henki tempasi Filippoksen eikä hoviherra nähnyt enää häntä.

• Anonyymi00028

On kahta lajia kuolemaa, ruumiin kuoleminen, ja hengellinen kuolema.
      Jobilla oli kuoleman halu!

En tahdo elää enää!

Job 7:16
      Olen kyllästynyt, en tahdo elää iankaiken; anna minun olla rauhassa, sillä tuulen henkäystä ovat minun päiväni.

Job 3:21
      jotka odottavat kuolemaa, eikä se tule, jotka etsivät sitä enemmän kuin aarretta,

Job 30:23
      Niin, minä tiedän: sinä viet minua kohti kuolemaa, majaan, kunne kaikki elävä kokoontuu.

ja Herra Jeesus sanoi:
      Joh. 8:51
      Totisesti, totisesti minä sanon teille: jos joku pitää minun sanani, hän ei ikinä näe kuolemaa."

Toki he kaikki kuolivat, ruumiillinen kuolema, mutta samalla elävät, Hengessä.
      Tämä savi, liha ei voi periä Jumalan valtakuntaa eikä pääse taivaaseen, se on saastainen.
      Myös Hanok ja Elia.

Kukaan muu kuin Jeesus ei ole puhdas.

kaksi säkkipukuista ei ole, Mooses, Elia eikä Hanok.

Ilm. 11:
      3 Ja minä annan kahdelle todistajalleni toimeksi säkkipukuihin puettuina profetoida tuhannen kahdensadan kuudenkymmenen päivän ajan."

ovatko Mooses, Elia ja Hanok, Jeesuksen todistajia?
      HE ovat kyllä, Isän, Jumalan Kaikkivaltiaan todistajia, mutta ei Pojan!
      Poika sanoi näin, Isän näyttämän ja ilmoittaman ilmestyksen, ILMESTYSKIRJA:

Ilm. 1:1
      1 Jeesuksen Kristuksen ilmestys, jonka Jumala antoi hänelle, näyttääkseen palvelijoillensa, mitä pian tapahtuman pitää; ja sen hän lähettämänsä enkelin kautta antoi tiedoksi palvelijalleen Johannekselle,

Itke ja valita!

• Anonyymi00029

Malakia 3:23 Katso, minä lähetän teille profeetta Elian, ennen kuin tulee Herran päivä, se suuri ja pelottava.

Eli Elian HENGESSÄ, samalla tavalla. EI itse Elia.

Ilm. 2:
      20 Mutta se minulla on sinua vastaan, että sinä suvaitset tuota naista, Iisebeliä, joka sanoo itseään profeetaksi ja opettaa ja eksyttää minun palvelijoitani harjoittamaan haureutta ja syömään epäjumalille uhrattua.
      21 Ja minä olen antanut hänelle aikaa parannuksen tekoon, mutta hän ei tahdo parannusta tehdä eikä luopua haureudestaan.
      22 Katso, minä syöksen hänet tautivuoteeseen, ja ne, jotka hänen kanssaan tekevät huorin, minä syöksen suureen ahdistukseen, jos eivät tee parannusta ja luovu hänen teoistansa;

Elääkö Iisebell ? vai on kuollut?

Mitä, Isä, Jumala Kaikkivaltias puhuu ja Herra Todistaa Isän sanat??

IISEBELL elää??? ! :(

• Anonyymi00030

Ilm 11: 4 Nämä ovat ne kaksi öljypuuta ja kaksi lampunjalkaa, jotka seisovat maan Herran edessä.

Tässä on suora lainaus Sak 4:14 "Nämä ovat ne kaksi öljyllä voideltua, jotka seisovat koko maan Herran edessä."

Toisen heistä on siten tuleva tuomion profeetta Elia.

• Anonyymi00034

Tässä on suora lainaus Sak 4:14 "Nämä ovat ne kaksi öljyllä voideltua, jotka seisovat koko maan Herran edessä."

Miten tästä voi päätellä että kyseessä on Elia?????

Suora lainaus, Tex Willeristä: "osta pojallni colt" // Colt oli ja on sekä ase että tupakka merkki.

päättele siitä mitä muualla maailman kaikkeudessa sitten tapahtuu, sekä siinä mitä tunnemme (emme tunne) ja mitä tunnemme (emme tunne mitään)!

"Osta pojalleni colt"

• Anonyymi00035

Jehv.t. vetoavat;
      Joh. 3:13 Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa.

Mm; Elia taivaaseen siirrossa siirtyi vain toiselle paikkakunnalle, vedoten Raamattuun, että tapahtuman jälkeenkin hänen kerrotaan toimineen, joka on väärä tulkinta.

Jumala otti Hanokin kuolemaa näkemättä pois, eikä häntä enää löydetty Hebr 11:5.

Niinpä, Elia ja Hanok tapetaan vielä Jerusalemin kadulle, josta ylösnousemus ruumiissa nousevat pilvessä taivaaseen.

• Anonyymi00036

"Mm; Elia taivaaseen siirrossa siirtyi vain toiselle paikkakunnalle, vedoten Raamattuun, että tapahtuman jälkeenkin hänen kerrotaan toimineen, joka on väärä tulkinta."

I see, MISSÄ tämä on ilmoitettu??

Jos eivät ole kuolleet ja elävät jossain, niin MISSÄ?

itke ja valita, ja Lue ja OPI!

• Anonyymi00037

Johannes Kastajan päivistä profetoi:
      Jes 40:3 Huutavan ääni kuuluu: "Raivatkaa autiomaahan tie HERRALLE, tasoittamaan arolle valtatie meidän Jumalallemme.

Elian tulemisesta: Herra lähettää:
      Mal 3:23 Katso, minä lähetän teille profeetta Elian, ennen kuin tulee Herran päivä, se suuri ja pelottava.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      23
      7236
    2. Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"

Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite
      Maailman menoa
      93
      5903
    3. Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin
      Maailman menoa
      109
      3927
    4. Mitä haluaisit sanoa tänään hänelle?

Rakastamallesi ihmiselle.
      Ikävä
      126
      3869
    5. Pystyisitkö olla

Kanssani kaiken sotkun jälkeen? Ainakaan tunteet ei ole loppuneet
      Ikävä
      150
      1701
    6. Paras muistosi

kaivatustasi?
      Ikävä
      58
      1558
    7. Miksi miehen on hankala ymmärtää

Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.
      Ikävä
      130
      1465
    8. Hei kuule nainen

Seuraavan kerran kun nähdään, puhu minulle jooko! Näin toivoo mies
      Ikävä
      38
      1281
    9. Mitä puuhailet nyt ystävänpäivänä

nainen, kun et ole mun kanssa?
      Ikävä
      45