Suuri sota Israelia vastaan on kehitteillä. Se on Googin sota. Hes. 38. Siihen on nyt suunta avautunut.
Se ei välttämättä ole pitkä sota. Mutta siinä vaiheessa Israel nousee ja ottaa Jeesuksen Kuninkaakseen, ja he julistautuvat seurakunnan kanssa yhdeksi kansaksi. Ja nämä "kaksi todistajaa" yhdistyneenä ovat suuri maailman vaikuttajataho. Ilm. 11.
Israel ottaa kansakuntana vastaan oman Messiaansa Jeesuksen. Se on silloin kristikansa, jota ei mikään muu valtio ole koskaan ennen ollut.
Tämä on profetia:
https://youtu.be/ikBPeZrqDcI
Kaksi lopunajan profeettaa
16
165
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sota päättyy siihen kun "Israelin vuorille sinä (Goog) olet katuva.
Googin sotajoukot tulevat kärsimään murskatappion. - Anonyymi00002
Mikä ja milloin ja missä sitten on se Harmagedonin sota? Onko kaksi sotaa vielä ennen Jeesuksen tuloa?
- Anonyymi00008
Vastaus ehkä jöytyy Hes. 38:9 "Sinä hyökkäät kuin rajuilma, tujet kuin pilvi, peittääksesi maan, sinä ja sotalaumasi ja LUKUISAT KANSAT..."
- Anonyymi00003
Lukekaa myös 39 luku jossa Israel puhdistaa mata 7 kuukautta joka on sama aika kuin Danielin ilmoittama 220 päivää jonka jälkeen alkaa temppeli palvelus.
Niinpä 38 luku on 1000 v rauhan valtakunnan jälkeen.- Anonyymi00005
7 kuukautta vai 7 vuotta?
Mitä Raamattusi ilmoittaa :/
- Anonyymi00004
Tämänhän piti tapahtua jo vuosikymmeniä sitten 🤯
- Anonyymi00006
Okei
nyt missä vaiheessa on Efarimin paluu luvattuun maahan?
ja mitä se merkitsee heille, eli käännynnäisille "juutalaisille" jotka eivät ole Jaakobin jälkeläisiä??
He luovuttavat koko maan ja sen hallinnon suosiolla Efraimille?
vai tappelevat Esikoista vastaan? - Anonyymi00007
Profetia eli paskapuhetta.
- Anonyymi00009UUSI
Raamattuun perustuvat profetiat on kaikki mitätöity. Nyky-Israel on valhejuutalaisten valtakunta, etupäässä verenhimoisten kasaarien kansoittama. Googin sotaa ei tule. Israel hävitetään täsmäiskuilla avaruudesta käsin muuttaen esim. Jerusalemin tuhkaksi hetkessä, Soroman ja Gomorran tavoin. Jeesus ei voi tulla takaisin, koska hänen nimistä persoonaa ei 2000 vuotta sitten ollut. Uudet ohjelmat ihmisille on kirjoitettu 2006, sitä aikaisemmat kaikki mitätöity.
- Anonyymi00010UUSI
Israel on koottu omaan maahansa. Seuraava Raamatun profetoima asia on koko juutalaiskansa kääntyminen Messiaansa puoleen. Jeesus kruunataan Jaakobin heimon Kuninkaaksi. Hän on ikuinen Daavid-Kuningas. Hes. 37:21-25.
" Sen jälkeen israelilaiset kääntyvät ja etsivät Herraa, Jumalaansa, ja Daavidia, kuningastaan. Vavisten he lähestyvät Herraa ja Hänen hyvyyttään päivien lopulla. " Siis "PÄIVIEN LOPULLA". Hoosea 3:5. - Anonyymi00011UUSI
Hes 37:37:24 Minun palvelijani Daavid on oleva heidän kuninkaansa, ja heillä kaikilla on oleva yksi paimen. Ja he vaeltavat minun oikeuksieni mukaan ja noudattavat minun käskyjäni ja pitävät ne.
37:25 He saavat asua maassa, jonka minä annoin palvelijalleni Jaakobille ja jossa teidän isänne ovat asuneet. Siinä saavat asua he, heidän lapsensa ja lastensa lapset iankaikkisesti, ja minun palvelijani Daavid on oleva heidän ruhtinaansa iankaikkisesti.
Herra Jeesus on koko maailman kuningas,
Ylösnoussut Daavid on Israelin kuningas. - Anonyymi00012UUSI
"" Sen jälkeen israelilaiset kääntyvät ja etsivät Herraa, Jumalaansa, ja Daavidia, kuningastaan. Vavisten he lähestyvät Herraa ja Hänen hyvyyttään päivien lopulla. " Siis "PÄIVIEN LOPULLA". Hoosea 3:5."
ofcause, mutta kuka / ketä ON ISRAEL???
Juuda vai Efraim ??
Hoosea 1:
1 Herran sana, joka tuli Hoosealle, Beerin pojalle, Juudan kuningasten Ussian, Jootamin, Aahaan ja Hiskian päivinä ja Israelin kuninkaan Jerobeamin, Jooaan pojan, päivinä.
Lue seuraava TARKASTI!!!
Jer. 31:9
Itkien he tulevat, ja minä johdatan heitä, kun he kulkevat rukoillen. Minä vien heidät vesipuroille, tasaista tietä, jolla he eivät kompastu. Sillä minä olen Israelin isä, ja Efraim on minun esikoiseni.
Hoosean aikana OLI KAKSI kuninkuntaa??
https://fi.wikipedia.org/wiki/Hoosean_kirja
ja
ISREALIN Kuninkas OLI Jerobean ??
https://fi.wikipedia.org/wiki/Jerobeam_I
Jerobeam oli Raamatun mukaan Israelin kuningaskunnan ensimmäinen kuningas.
NYT mitä, kaksi kuninkaskuntaa??? MIKSI??
"Raamatun mukaan Salomo hallitsi yhtenäistä Israelia (Israelin kuningaskunta ja Juudea), mutta Salomon syntien takia Jumala antoi valtakunnan hajota. "
NYT Kuka / ketä ON Jumalan edessä ISRAEL??
Lukekaa ja oppikaa! - Anonyymi00013UUSI
Hoos. 3:5
5 Senjälkeen israelilaiset kääntyvät ja etsivät Herraa, Jumalaansa, ja Daavidia, kuningastansa. Vavisten he lähestyvät Herraa ja hänen hyvyyttänsä päivien lopulla.
Kuten monella, lähes kaikilla on TAPANA ottaa yksi sana tai osa siitä, niin:
"" Siis "PÄIVIEN LOPULLA". Hoosea 3:5."
Niin, onko kukaan tehnyt UUTTA SUURTA OPPIA, tästä sanasta:
5 -- VAVISTEN --
Toki tästä saa montakin uutta oppia, mutta olkoot,
Lukekaa KOKO RAAMATTU, Kirjoitukset ja ei yksittäisiä sanoja sieltä täältä! - Anonyymi00014UUSI
"Suuri sota Israelia vastaan on kehitteillä. Se on Googin sota. Hes. 38. Siihen on nyt suunta avautunut."
"Googin sota" ja ketkä ovat siinä ja kenen /millä puolella?
KENEN puolella Juudan / juudan kuninkas kunta on?
googin vai Israelin / Efraimin:
Sak. 12:1
2 Katso, minä teen Jerusalemin juovuttavaksi maljaksi kaikille kansoille yltympäri, ja myös Juudan kohdalle se on tuleva Jerusalemia piiritettäessä.
3 Ja sinä päivänä minä teen Jerusalemin väkikiveksi kaikille kansoille: kaikki, jotka sitä nostavat, repivät pahoin itsensä; ja kaikki maan kansakunnat kokoontuvat sitä vastaan.
eli Juuda on osallinen juovuttavasta maljasta ??
Mikä ja mitä onn juovuttava malja?
Juoko kaikki kuninkaat siitä vai ei?
Onko juuda / hallitsijat, juudan ja leevin sukukunnat, kuninkaat ja papit:
AINA OLLEET Israelian eli Efraimia vastaan??
LUE tarkasti mitä Jeesus teki ja ilmoittaa:
Matt 21
42 Jeesus sanoi heille: "Ettekö ole koskaan lukeneet kirjoituksista: 'Se kivi, jonka rakentajat hylkäsivät, on tullut kulmakiveksi; Herralta tämä on tullut ja on ihmeellinen meidän silmissämme'?
43 Sentähden minä sanon teille: Jumalan valtakunta otetaan teiltä pois ja annetaan kansalle, joka tekee sen hedelmiä.
44 Ja joka tähän kiveen kaatuu, se ruhjoutuu, mutta jonka päälle se kaatuu, sen se murskaa."
45 Kun ylipapit ja fariseukset kuulivat nämä hänen vertauksensa, ymmärsivät he, että hän puhui heistä.
Kenelta Herra Jeesus OTTI POIS valtakunnan??
ja väännös -92
44 Joka tähän kiveen kaatuu, se ruhjoutuu, ja jonka päälle tämä kivi kaatuu, sen se murskaa." [Jes. 8:14,15; Dan. 2:34; Sak. 12:3; Room. 9:33; 1. Piet. 2:8]
LUE TARKAA alaviitteet!
LUE JA OPI
1 Piet 2:
6 Sillä Raamatussa sanotaan: "Katso, minä lasken Siioniin valitun kiven, kalliin kulmakiven; ja joka häneen uskoo, ei ole häpeään joutuva".
7 Teille siis, jotka uskotte, se on kallis, mutta niille, jotka eivät usko, "on se kivi, jonka rakentajat hylkäsivät, tullut kulmakiveksi"
8 ja "kompastuskiveksi ja loukkauskallioksi". Koska he eivät tottele sanaa, niin he kompastuvat; ja siihen heidät on pantukin.
9 Mutta te olette "valittu suku, kuninkaallinen papisto, pyhä heimo, omaisuuskansa, julistaaksenne sen jaloja tekoja", joka on pimeydestä kutsunut teidät ihmeelliseen valkeuteensa;
10 te, jotka ennen "ette olleet kansa", mutta nyt olette "Jumalan kansa", jotka ennen "ette olleet armahdetut", mutta nyt "olette armahdetut". - Anonyymi00015UUSI
Onko aloittaja ottanut tästä oppia?
https://www.youtube.com/watch?v=UQ4xJyT0Gds
Rabbi Tovia Singer Warns “Gog & Magog Has Already Begun”
Perinteinen "juutalainen" joka ei usko että Jeesus on Messias, vaan uskoo että tulee Kolmes temppeli ja sitten sen kautta pelastus!
Uskoo että "juutalaisilla" , ketä lie, on etuoikeus ja pääsy Jumalan tykö omien tekojen kautta.
Nyt, Paavalin opetus on selvä:
Gal. 3:28 // Kol. 3:11
Kukaan ei pelastu ilman Jeesusta!
ja Jeesus on AINOA tie, ja pelastus synnistä ja "maailmasta"
täämäkin henkilö. kyllä lainaa tuttuja paikkoja, mutta ei kaikkea vaan sen, mikä sopii omaan ajatus kuvioon.
että, mukamas Egytillä on vielä iso rooli tapahtumissa, mutta
lahjakkaasti ohitettaan Efraim.
Kyllä mainitaan että, 12 sukukuntaa tulee yhteen, mutta
TEMPPELI kautta ja vaikutusta:
Jumalan Ilmoitus on selvä:
Jer. 16:
14 Sentähden, katso, päivät tulevat, sanoo Herra, jolloin ei enää sanota: 'Niin totta kuin Herra elää, joka johdatti israelilaiset Egyptin maasta',
nyt nämä "opettajat" opettaa juuri että egypti on se mistä heidät johdetaan luvattuun maahan!
ja itke ja valita:
Temppeliä eikä "moosesta" kaivata vaan Jumalan Temppeli, me uskovat olemme se Temppeli.
kivi temppeli, hes 47--- on se missä tulee olemaan Danielin ja Paavalin mukaan se paha, joka tuhotaan!
Temppeli on mennyt, Jumalan suunnitelmista ja sitä ei enää ole.
Joh. 2:19
19 Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Hajottakaa maahan tämä temppeli, niin minä pystytän sen kolmessa päivässä".
20 Niin juutalaiset sanoivat: "Neljäkymmentä kuusi vuotta on tätä temppeliä rakennettu, ja sinäkö pystytät sen kolmessa päivässä?"
21 Mutta hän puhui ruumiinsa temppelistä.
ja
1. Kor. 3:16
Ettekö tiedä, että te olette Jumalan temppeli ja että Jumalan Henki asuu teissä?
ja
2. Kor. 6:16
Ja miten soveltuvat yhteen Jumalan temppeli ja epäjumalat? Sillä me olemme elävän Jumalan temppeli, niinkuin Jumala on sanonut: "Minä olen heissä asuva ja vaeltava heidän keskellään ja oleva heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani".
eikö se paha mene temppeliin ja julista olevansa "jumala".
2. Tess. 2:
4 tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.
nyt näm "opettajat" opettavat että tulee kolmas temppeli. se kyllä tulee, mutta Jumalalla, eikä Jeesukselle eikä uskovilla, Herran omilla ole siihen osa ei arpaa.
se on pahojen, erikoisesti, käännynnäisten oma teko! - Anonyymi00016UUSI
tämä jäi pois jostain kohtaa:
Jer. 3:16
Ja kun te lisäännytte ja tulette hedelmällisiksi maassa niinä päivinä, sanoo Herra, niin ei enää puhuta Herran liitonarkista, se ei enää ajatukseen astu, eikä sitä enää muisteta; ei sitä enää kaivata, eikä sellaista enää tehdä.
Liitonarkki "voi olla vain" temppelissä, ei jonkun pellolla.
joten ei ENÄÄ puhuta Liitonarkista ja eikä se enää ajatukseen astu!
Lukekaa ja oppikaa!
kavahtakaa ja varokaa, vääriä profeettoja ja opettajia:
Matt. 24:
24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
Monet "uskovat" ovat jo eksyneet!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1176319Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3796135Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie695930Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443962Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452365Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42345Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1191403- 121231
- 1851077
- 59887