Meneekö jakeluun?

Anonyymi-ap

Kukaan ei voi olla itsensä isä ei edes Jeesus!!!!

10

143

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

Ehkä se olikin vaarinsa
      www.youtube.com/watch?v=KCJHLwu3kTw

• Anonyymi00003

Totta haastat!

• Aivan, Itse olen usein hengkellisissä tilaisuuksissa perustellut raamattuun perustuvaa kantaani vertauksella: Peräilmaa ei synny Peräilmasta. Vaan jokainen Peräilman rupsahdus ja tuoksahdus on oma itsenäinen -lähes persoonallinen- siunattu ilmiönsä. Peräilma on ollut olemassa aikojen alusta, ja loppuu vasta kun maailmanloppu tulee. Sen väheneminen onkin paras maailmanlopun läheisyyden airut.

• Anonyymi00004

Pienennä vähän annosta, leijailet taas.

• Anonyymi00005

Anonyymi-ap 2026-01-19 20:47:06

"Kukaan ei voi olla itsensä isä ei edes Jeesus"

-sinä ihailet vartiotornisi nokkeluutta. Jota ei kiinnosta Raamatu n ilmoitus. Vaan siirtää jehovansa ihmisperheen malliin ihmeteltäväksi.

Hebr. 1:5 "Sinä olet minun Poikani, tänä päivänä minä sinut synnytin"; ja taas: "Minä olen oleva hänen Isänsä, ja hän on oleva minun Poikani"?
      ja edelleen hebr., 1:8 mutta Pojasta: "Jumala,

(vartiotorni sanoo Jeesuksen enkeli Mikaeliksi. Mutta, hebr. 1:6: Ja siitä, kun hän jälleen tuo esikoisensa maailmaan, hän sanoo: "Ja kumartakoot häntä kaikki Jumalan enkelit".
      -koska kaikki enkelit kumartavat Poikaa, myös enkeli Mikael kumartaa Poikaa, eikä Poika voi olla enkeli Mikael)

• Anonyymi00006

Esikoisuus on asema ei pelkästään syntymäjärjestys. Eesau myi esikoisuutensa, Jaakobin pojista joku menetti sen siveettömän elämän vuoksi

• Anonyymi00007

Kiitos aloituksesta. Ajattele loogisesti. Jeesus onkin Isän ainoasyntyinen Poika. Hänen inhimillinen geeniperimänsä tulee hyväntahtoiselta ja Jumalan mielenmukaiselta Marialta ja jumalallinen perimänsä Pyhältä Hengeltä. Hän on siis sekä täysi ihminen että täysi Jumala. Siksi Hän oli myös täysin synnitön maan päällä eläessään. Eli Hän oli täydellinen sovitusuhri. Mitään muuta täydellistähän ei voi olla kuin Jumala.

Jeesus rakastaa sinua. Voi hyvin!

• Anonyymi00008

Sekavaa... Mielipuolistä... Hulluutta!

Jeesus on jumala Poika jonka isä lähetti maan päälle ja nyt istuu Jumalan oikealla puolella!!!!!
        Vastaavia jakeita löytyy satoja!!!!
        Myös VT!!!

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Sekavaa... Mielipuolistä... Hulluutta!

Jeesus on jumala Poika jonka isä lähetti maan päälle ja nyt istuu Jumalan oikealla puolella!!!!!
        Vastaavia jakeita löytyy satoja!!!!
        Myös VT!!!

Ok. Öhöm? Rauhaa Sinulle!

• Anonyymi00010
        UUSI

"inhimillinen geeniperimänsä tulee hyväntahtoiselta ja Jumalan mielenmukaiselta Marialta ja jumalallinen perimänsä Pyhältä Hengeltä"

Tässä prosessissa Joosefilta, Marian kihlatulta, ei tosin vaivauduttu kysymään lupaa. Mooseksen lain mukaan kihlattuun naiseen kajoaminen rinnastui aviorikokseen.

"Hän on siis sekä täysi ihminen että täysi Jumala."

Ei kukaan voi olla täysi ihminen ja täysi Jumala samanaikaisesti, koska nämä piirteet ovat toisensa poissulkevia. Jos joku on täysi ihminen, hän on kuolevainen, koska ihmisyyteen liittyy kuolevaisuus. Tällöin hän ei voi olla täysi Jumala, koska Jumalaan taas liittyy kuolemattomuus.

"Siksi Hän oli myös täysin synnitön maan päällä eläessään. Eli Hän oli täydellinen sovitusuhri."

Viattoman olennon tappaminen uhrina ei hyvitä yhtäkään väärintekoa, vaan siinä tehdään vain yksi paha teko lisää.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      6
      2469
    2. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      72
      2301
    3. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      202
      1304
    4. Kaivattusi silmin

Minkälaisen kuvan olet omasta mielestäsi antanut itsestäsi kaivatullesi?
      Ikävä
      112
      1132
    5. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      71
      1098
    6. "Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...

...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig
      Maailman menoa
      231
      978
    7. Martina ja Matias

Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      211
      919
    8. Toivottavasti myös pysyy häkissä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �
      Suomussalmi
      10
      847
    9. Millaisia tunteita

Sinulla on minua kohtaan?
      Ikävä
      47
      789
    10. Ylipainoiset naiset ovat kokeneet kiusallisen ilmiön deittaillessa

Moni pluskoon nainen kertoo kohtaavansa deittailussa yllättävän ja kiusallisen ilmiön: alussa on luvassa romanssi, mutta
      Suhteen aloittaminen
      54
      786
    Aihe