Voitin tosi ison summan pitkävejosta eilen monen pelin rivillä kivalla panostuksella, josta en tosijaankaan oottanut voittoa. Jäi yöunekset vähiin.Kuitenkin n5h. Jaksan kuitennii iltaan, oon sälli valvomaan vähänlaisillakin unilla kuin voittuisuus. Jotenkin epätojellinen olo. Nyt voin ymmärtää mille miljoonia lottovoittaneista mahtaa tuntua. Ei välttämättä ihan heti ala nukuttamaan. Mulle ei ole koskaan näin käynyt. En tiijä miten päin olla.
Sen nyt kuitennii tiijän että ittellein tehjyn luauksen pijän että jotain köyhää poikaa jeesaan ja mullahan on tiijossa eräs velikaveri, joka valittelee roonista rahapulaansa, jota elämä on aika lujaa lyönyt, mutta on nyt löytänyt onneksi morsmaikun rinnalleen. Hän vaan on sellainen että auttaa muitakin silloin kun hällä on rahaa milloin mihinkin muijen köyhäin tarpeisiin.
Summaa en jostain syystä viitti tässä mainita, mutta nyt puhutaan autonostorahasummasta, ei miljoonija mutta tuhansija, tuhansijapa on useita, kerroin oli reilu 3donaa ja sijoittamani eurollistuman jätän ny mainitsemoimatta. Näinkin voi näköjään myöskin käyvä. Mitä mä nyt teen? Ainakin kahvii juon ja pitää miettii kahvii nyt voittokahvina. On jotenkin jännämäinen olo.Ei hyvää päivää. Ai jai jai kun makeesti hymyilyttääkin.
Toisaalta ei ole autokuumetta kun on talvi, on niin jotenkin jännä olo, mutta samalla vähän erikoisesti pettynytkin tunnetilaani, tarkoitan että rahavoitto vaikuttaakin näin paljon. Ihan eri tavalla vaikuttaa kuin voisi olettaa. Tämä jotenkin innostaa, mutta ilmeisen väärällisellä tavalla. No, kyllä mä tästä rauhoitun.
Kampiakselissa värisee. Tämmösii viiliksii just jonkun aikaa ennen ylösottoo.
Onko tämä siunaus vai pelkkä "tilastovirheinen" sattuma?
Jeesus on Herra.
Selef Urge
Minulle tapahtui jotain hyvin erikoista ekan kerran
15
211
Vastaukset
- Anonyymi00001
Juupatijuu. Van jos ei pirssin osto innosta näen talaven aekaan, nii osta moottor'kelekka ja siihen ahkijo ja pilikkivehkeet ja akkujiäkaira, nii piäset heleposti ruisailemaan moottor'kelekalla pilikille jonnekki meren lahen poukamaan näläkästä narroommaa. Se on hyvällä kelillä haaskoo hommoo. Ja jos suat näläkäsen ahvenen köllykän narrattuva ja niitä tulloo läjäpäen, nii aenahan se on tilaisuus antoo jolleki kööhälle muorille muutama ahvenen köllykkä ruuvaksi, jotta ee muorin tarvihe pelekkie pottuja tae nauriita tae porkkanoeta syyä märsytä.
- Anonyymi00002
Tosi hyvii neuvoja, ja mietinkinnuoruuttain, kun mulla oli hyvä kaveri ja käytiin talvisin pilkillä. Olin innokas kalapoika kesät talvet. Itse en kalan mavusta tykällisöinyt, kun ei tullut hyvänmakuisiaja kaloja, joita ovat kuha ja lohikalat, mulle tuli muuta kalaa, mutta onkimisesta tykkäsin ja kalat söi muu perheellisyys.
Mulla on elämänmeno sellaista ettei ole pilkkimisiin aikaa eikä sen puoleen intookaan, viisari ei näissä olosuhteijen aikatauluissa vaan sovellu, kun on sitä muutakin puuhaa ja kesäkin tulla kölkyttää pijaksiin, joten jään ojottelemaan rahat säästäin kesääntymistä, jolloin mietin mitä tehjä, jatkaako säästämistä vai pistääkö haisemaan ja ostaa vaikka Raamattu Kansalle ja Toivo Koilon UT olisi kanssa aika järee ostos , mutta jälkinmäinenhän on vaikejasti saatavissa kuin ois raskaan kiven alla.
Mieluiten , kun nytten oma taloustilanne on hassun hauskallinen,niin annan parenpana vaihtoehtona mulle, tilisiirtona huolenpidollisuus tarkoituksen laupeuvellisuuvessa rahnaa tökätä eteenpäin ostaa niillä ihtelleen haluvamaansa kuin käyn kaupassa ostamassa itte perunoita ja routaamassa niitä itte ties minne. Autelkaas muutkin köyhii kun heitä ihan oikejasti on ja silloin ruuvan hinta häiritseepi jos haluvaa syyvä terveellisesti, monipuolisesti. Et tällei näin.
Jumalan siunausta kaikille köyhille ja ei-köyhille, samat ovat perustarpoisemme.
https://www.youtube.com/watch?v=0gp_wl3fLMc&list=RD0gp_wl3fLMc&start_radio=1
Selef Urge
- Anonyymi00003
Kun sain viidenkymmenen tonnin perinnön yli vuosikymmen sitten, menin täysin sekaisin, enkä ole oikein toipunut vieläkään, vaikka rahat tuhlasin ajat sitten.
Kumma ote on rahalla psyykestä.
Onneksi olkoon sinulle. Pelkällä tuurilla pitkässävedossa harvemmin voittaa.- Anonyymi00009
Kiitos vaan.Jumalan siunausta sulle.
Selef Urge
- Anonyymi00004
Voittamasi huomattava rahasumma on taivaan lahja, joka sinun tulee lahjoittaa mitä pikimmin seurakuntasi saarnamiehelle.
- Anonyymi00007
Juupatijuu. Ei perskuta sentään seurakunnan saarnamiehelle, kun se suapi issoo palakkoo jo muutenni ja voepi paksusti, kun on voeta ja metwurstija leivällä uamuin illoin.
- Anonyymi00005
Paljonko olet häviöllä? Aiemmat tappiot pitää vähentää voitosta. Ei se kovin paljon sitten ollutkaan.
- Anonyymi00008
Ei hajuukaan.
Mutta kyllä nyt on niin että velat oon muuttuneet saatavuksiksi ronskil taval.
Selef Urge
- Anonyymi00006
Veikkauksen pelit perustuvat todennäköisyyteen. Voitit pienellä todennäköisyydellä.
Onnittelut!
- Anonyymi00010
Kiitos, ja Jumalan siunausta.Jeesus on Herra.
Selef Urge
- Anonyymi00011
Kyllä sinun nyt täytyy lahjoittaa kaikki rahasi Israelille, jotta se saa ostettua lisää aseita palestiinan lasten tappamiseen ja Gazan tuhoamiseen. Ja onhan ympärillä muitakin Jeesuksen vihollisia, joten rahan ja aseiden tarpeelle ei ole loppua näkyvissä.
Et ole kunnon Jeesuksen seuraaja, ellet siunaa Israelia luovuttamalla rahasi heille, etkä pääse mukaan tempaukseenkaan, vaan jäät tänne maan päälle mussuttamaan herkkujasi, kunnes lihot 200 kiloiseksi läskiksi ja kuolet ähkyyn !
Voi voi...häpeällinen loppu hurskaalle Herran soturille... - Anonyymi00012
lucky bastard.
- Anonyymi00013
Lopeta uhkapelit. Pitkässä juoksussa sinä kuitenkin häviät.
- Anonyymi00014
Huomaatko aloittaja kohdaltasi nyt- Raamatun esimerkin siitä, että kumpi oli kumpi ja kampi oli kampi.
Eli köyhä leskinainen antoi - elämästään ja rikkaat liiastaan.
ts. kuinka yleistä uskovaisuudessakin on tämä, että nyt en anna sille köyhälle, on sitä ja tätä menoa - mutta jos voitan "lotossa" niin jopa tippuu ja kylvetään, sekä siunaannutaan...
Eiköhän tämä rakkaus omaan minuuteen ole - lähes-- jokaisessa.
Kuten palstallakin on joitakin vinkujia, --toisten pussilla, -- puhuen oman suunsa puhktaaksi.. en anna, ja valitus- jos toiset antaa. vinku- vinku--- tämä lauseke taas teille.
Aloittaja antoi hyvän verrokin kirjoittaa....
Denaripalkkalaisina - tavallaan--- Veikko Hursti pisti vaihetuspöydälle elämänsä ja sanojen mukaan söi kuormasta--- Häneltä oli kirjakin- --minun on nälkä--
Näitä aina itsekin mietiskelee- kun on päässyt elämässä tilanteeseen, että jakaa ainoistaan ja takana on aikakausi- että on kahdet kiinteistöt nimissä.
Tämä länsimainen oikeus- lakina on rakentunut siihen omistusoikeuteen.
Olin kahden omakotiltalon isäntä.... ja kellään ei ollut tavallaan tontille asiaa- ei niitten tyhjätaskuvinkujienkaan puoleta. Ne oli minun ja piste.
No- ne luovutin tarpeellisille, --eräskin--- joka olisi ollut järjestelmän potkimina, kun hänet oli ensin rienaaja käyttänyt huumemaailman ja pettäjien tuvan kautta.
Katsoin häntä ja näin sydämen, että hänessä on potetiaalia elämälle ja yhteiskunnalle jos.... annetaan mahdollisuus...
Annoin hänelle talon- elettäväksi - ja ihan omaksi, enkä myynyt, vaan annoin.
Hän nousi- nousi syvältä elämään sisälle, ehkä parikymmentävuotta on yhteiskuntaa kohtaan ollut veronmaksaja- ei kuluttaja...
Raamattu sanoo- että pitää sen kaupungin parasta etsiä- missä asuu- näin kadun slangilla puhuttuna. Onkohan nämä ateistiset panettelijat ja vinkujat lukeneet tätä kohtaa.
Sekä vaikka hekin sielultaan vikapäät- kaste- alkeisopissa ---helluntai sitä ja tätä- hokamaatta- että miksi --vapaat--- suunnat taas upotuskastavat-
Eli mitä Raamattu sanoo- miksi lähdetään Nooan vedenpaisumuksesta ja kun sitä vettä katsotaan, siellä kelluu ruumiita- eli helvettioppiin- toinen kuolema.
Ei vesi siellä pessyt muuta- kuin synnin pois ajasta. Sitä se teki, eli synnin palkka on kuolema... mutta helluntai sitä ja tätä- ei lue Raamattua ja hae sieltä vastsausta - että -- miksi... vaan vinoutunut sielu vain jankkaa tapauskonnollisuuden mantroja.
ts. taas aloitus- viestin idea, että se sielu ei ihan ole samanmielinen silloin kun pitäisi opetella Sanaa- mutta, silloin kun rakentit lentää ilmaan ja serpentiinit roikkuu nurkissa, niin avot.
En nyt aloittajaa siten mittaile, mutta se antoi sysäyksen meidän muiden elämänasenteihin. Eli mitä Jumala sanoo, niin minullekin.
ja mitä vien hautaani- kun ensimmäinen kuoleman uni saavuttaa silmän.
Eli reppuni jätän tällepuolen, ja mielen asenne tavallaan, ketä kumartaa --menee tuollepuolen... jäsentaisikö sen sanaksi ---sielu..----
Jaa- -kännykkä kilkuttaa- Raamattu --kannesta kanteen....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä
Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh413153Miksi aina pitää kilpailla parhaudesta?
Mua ärsyttää se, että kaikki kilpailut ja visailut keskittyvöt aina siihen, kuka on paras missäkin. Tänäkin aamuna tuli702509Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt
Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit602329- 942184
Luterilaisen kirkon koko kastekaava on väärä
Uudessa testamentissa on kaksi täysin ristiriidassa olevaa kastekäskyä Matt 28:19 ja Ap. t. 2:38. Matteuksen evankeluimi411954Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö661595Seksuaalinen ahdistelu, naisten vähättely ja törkeä käytös naisia kohtaan kukkii rakennustyömailla
Tällainen lienee ihan tavallisista kaikilla "äijävaltaisilla" työpaikoilla. Kaikki miesvaltaiset alat eivät ole toksise1291547Miten Yxäri iskettiin?
Voisin tässä unta odotellessani kertoa, miten mieheni lähestyi minua. Tunsimme entuudestaan. Hän kyseli minulta aina j1701495Rakkaalle J miehelle.
Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.891475Kristinuskossa Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimessä
Jeesuksen kehoitus kastamiseksi Isän ja Pojan ja PH:n nimeen. Matt 28:19: "Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun3781435