Kuka ampui raketteja torilla maanantaina aamulla klo 3.30
Kuka ampui raketteja torilla?
16
772
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ka mie se olin, eikö ollukki komia jytke ?? Katsojia vaan vähänlaisesti...
- Anonyymi00003
Sori. Oli vähän pitempi ryyppyputki. Luulin että on uusvuos. Kellokin oli jäänyt vetämättä, niin se näytti puoltayötä
- Anonyymi00004
Poliisilla meni paikalle tuloon tunti. On se nopea👌
- Anonyymi00005
Niin meni. Ainoa mitä oli jäljellä kun poliisi tuli oli paskanhaju joka oli jäänyt raketin ampujista 💩
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Niin meni. Ainoa mitä oli jäljellä kun poliisi tuli oli paskanhaju joka oli jäänyt raketin ampujista 💩
Ne oli ilmeisesti paskoneet jännityksestä housuihinsa. Yhdet paskaiset kalsarit oli heitetty siihen esiintymislavalle 😬
- Anonyymi00007
Okussa saa riehua ja vaikka tappaa kiduttamalla ihmisiä, poliisipartio tulee laskemaan kuolleet kun muilta kiireiltään kerkee..
Okuun pitäisi perustaa aseistettuja katupartioita, pari kolme partiota jotka vuorollaan partioisivat ympäri kaupungin. Rahaa on valtiolla turhempiinkin hankkeisiin (tunnin juna) niin miksi ei tällaiseen. Itsellä mutka matkassa aina kun liikun, minä puolustan itseäni tarvittaessa..
- Anonyymi00008
Just...kuin Trumplandiassa.
- Anonyymi00009
Ketä häiritsee paukuttelu aamuyöllä ?? Keskustassa ja muualla ri juuri asukkaitakaan ole joten antaa paukkua vaan..
- Anonyymi00010
Taas se Kuka on ollu pahanteossa.
Kyllä se Joku sen kuriin pistää sanon minä. - Anonyymi00011
Miekii tunnen sen Kukan.
Jos alottaja on nähny sen niin ois pitäny Kukalle puhuttelun jotta mää mutta. - Anonyymi00012
Onko seJoku Kukan velipuoli?Niin ne kylillä puhuu.
- Anonyymi00013
Ei kun Joku se oli .
Kuka oli Kakalla sillon.Mie näin. - Anonyymi00014
Persuilla oli vähän myöhästyneet uudenvuoden bileet.
- Anonyymi00015
Kakasta puheenollen.
Ronaldo meni Pepen luo pelaamaan pleikkaria.
Soitti ovikelloa ja Pepen äiskä avas.
Ronaldo kysy jotta onko Pepe kotona?
Äikäs sano ettei oo koska se Kakalla.🤣🤣🤣- Anonyymi00016
🤔😂😂😂 Nyt miekii huokasin.
Päivän paras.
- Anonyymi00017
Se on vaan hyvä, kun joku jaksaa järjestää näitä epävirallisia ilotulituksia meille. Ne piristävät niin kovasti, kun uutena vuotena niitä paukkuu kyllästymiseen asti, mutta nyt kesken kaiken ne vain piristää.
Minä sallisin raketit ympäri vuoden, niin kuin ennenkin sai paukuttella. Kinureita ostetiin pikkupoikina kesälläkin ja viskeltiin niitä kusiaispesiin ja silleen....
Hauskaa oli!
Sitten tuli kukkahattutädit ja kielsivät kaiken. Ei ole enää hauskaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2723459Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1211807Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2661524- 681409
- 751372
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991117Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531116- 631011
- 22977
IS viikonloppu 16.-17.5.2026
Tänä viikonloppuna on Kärkkäisen ja Skyttän yhteistyönä syntynyt 3.0 arvoinen sanaristikko ratkaistavana.35893