En ollut paikalla, mutta kaiken tiedän, näin, kuulin ja nyt kerron.
Jippijaijei
sdp Merinen, en ollut paikalla, mutta ...
20
177
Vastaukset
- Anonyymi00001
`
SDP:n Nais-Avustajat kertoi, että SDP:n -KIIMA-miehet -VONKASI -Seksiä - !
- SDP:n -KIIMA-miehet Teki SDP:stä -eduskunnan - KAUHU-Puolueen - !
.- Anonyymi00002
Ville on Ville on, on se
- Anonyymi00003
Uhrin kertomusta ei saa missään nimessä epäillä, paitsi kun pahantekijät ovat SDP:stä.
- Anonyymi00004
Ministeri Rantasen mininsteriön työntekijöiden kiusaaminen on vielä ratkaisematta.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ministeri Rantasen mininsteriön työntekijöiden kiusaaminen on vielä ratkaisematta.
Olet tehnyt läksysi hyvin
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18723234/huomio-pois-sdpsta-ja-demareista - Anonyymi00014
Anonyymi00004 kirjoitti:
Vihervasemmistolaisia!!!!!!!!
- Anonyymi00006
Odotan innolla tietoa, minkälaisen kommentin "Kalevi Sorsan säätiö" antaa tähän demarien kähmintäkohuun ;-)
- Anonyymi00009
Kiitos kukkasista.
- Anonyymi00015
Mikäs se kalevi sorsan säätiö !!!!!!!!!!!! Tämä v...un sorsan takia mummoni menetti säästönsä, tämä sorsan sijoituksien takia " tv-tehtaaseen" ilman lupaa vielä sijoitteli eläkeläisen rahat!!!!!!!!!! SAATANAN TORVI!!!!!!!!!
- Anonyymi00008
Eikö kenelläkään muulla työkaverit juttele myös omia asioitaan työkaverille ?
Ihan hyvin voi ahdistelusta puhua työkaverille, ei siinä ole mitään väärää.- Anonyymi00016
HERRAN JESTAS EIHÄN DEMARIEN ASIOITA SAA KERTOA KENELLEKKÄÄN, KOSKA MUUT NE TÄÄLLÄ SEKOILEE PERSUT, PERSUT JA PERSUT!!!!!!! EIHÄN DEMARI EDES KAVALLA RAHAA MISTÄÄN EI EDES OMILTAAN.
- Anonyymi00010
Hyssss
- Anonyymi00011
Yle löysi syyllisiä
- Anonyymi00012
Millainen tunnelma SDP:n ryhmässä tämän kaiken keskellä on?
– Hämmennys ja myös järkytys siitä, millainen kohu tästä on syntynyt ja mitä oikeasti on tapahtunut. Pyrimme antamaan mahdollisimman paljon vastauksia työntekijöille, jotta he saisivat oikean kuvan siitä, missä ollaan menossa.
– Merisen heiton jälkeen emme saaneet mitään faktoja siitä, mihin hän viittaa. Kun saamme niitä selville, pystymme vastaamaan niihin paremmin.
Lindströmin mukaan hän itse tai SDP:n poliittinen johto eivät ole tehneet virheitä häirintäkohusta huolimatta.
– En voi sanoa, että olisin tehnyt mitään virhettä. Kaikki asiat, jotka ovat tulleet tietoon, on käsitelty ja meillä on toimivat rakenteet. - Anonyymi00013
Vähän kuin mariini, en minä sellaista ole sanonut ja video kertoi kaikkea muuta!!!!!!
- Anonyymi00017
Ehkä avustajat eivät olleet edes paikalla...
Ehkä miehet koskettelivat vain toisiaan...
Ehkä Antti ittaa kantaa jossain vaiheessa... - Anonyymi00018
Hölmö aloitus! Tuota voisi verrata tilanteeseen, että jos kerrot poliisille, että sinut ryöstettiin, niin ei poliisin tarvitse olla paikalla, hän kirjaa rikoksen tapahtuneeksi.
Merinen teki oikein, kun alkoi puhua asiasta. - Anonyymi00019
nämä ovat vain yksittäistapauksia. Olkoonkin että niitä tapauksia on tapahtunut runsaasti.
- Anonyymi00020
Hyvä, että sdp:ssä on edes yksi, joka vaatii että oltaisiin kunnolla ja käyttäydyttäisiin hyvin myös. Muut puolueet ovat jo keskuudessaan käyneet läpi ettei heillä tule olemaan häirintää, ennakolta paras juttu.
- Anonyymi00021
Niinhän se on, että jos ei ole ollut paikalla ja huhuihin uskoo niin ei olisi pitänyt reagoida vaan antaa niitten hoitaa asia. jotka näkivät, olivat paikalla ja joita asia lähemmin liikutti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit866023KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3255201Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202658Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512605Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831842Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031669- 1111531
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1201420Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393