Voit katsella minua takaapäin. Se näkymä on minusta paras.
Jokaisessa ihmisessä on jotakin mikä miellyttää silmää
59
584
Vastaukset
- Anonyymi00001
P.S. Tosin on vaikea keskustella järkeviä (ainakin ilman hihitystä) jos toinen on nurinpäin koko ajan.
- Anonyymi00007
`
SDP:n -KIIMA-miehissä Ei ole Mitään Miellyttävää -Ovat vain HYVÄKSI-Käyttäjiä
, - Anonyymi00011
Anonyymi00007 kirjoitti:
`
SDP:n -KIIMA-miehissä Ei ole Mitään Miellyttävää -Ovat vain HYVÄKSI-Käyttäjiä
,Mirenkähän tämäkin tähän aloitukseen liittyy? Tämä on ikävä palsta. Politiikasta keskustellaan muualla.
- Anonyymi00026
Anonyymi00011 kirjoitti:
Mirenkähän tämäkin tähän aloitukseen liittyy? Tämä on ikävä palsta. Politiikasta keskustellaan muualla.
Täällä on niin paljon mielenterveys porukkaa siis joilla on se häiriö siellä korvien välissä, että täällä ei kannata kirjoitella mitään järkevää!
- Anonyymi00002
Silmää haluaa miellyttää ni niitä kuvia löytyy telkusta tai nettikin on täynnä pitäs keksiä jotain muutakin parisuhde kestä jos silmää yksistään yrittää miellyttää
- Anonyymi00003
No toi aloitus oli nyt vain siksi, kun palsta tuntuu olevan kovin ulkonäköpainotteinen nykyisin.
- Anonyymi00027
Anonyymi00003 kirjoitti:
No toi aloitus oli nyt vain siksi, kun palsta tuntuu olevan kovin ulkonäköpainotteinen nykyisin.
Ulkonäkö keskeisyys on juurikin näiden henkisesti köyhien ihmisten ainoa malli jolla mitataan toista ihmistä.
Jos haluaa keskustella fiksujen tai edes normaalien ihmisten kanssa kannattaa etsiä muita palstoja sillä tämä on ihan Suomen tunkio ei täällä ole mitään järkevää keskustelua ollut vuosikausiin jos koskaan. - Anonyymi00031
Anonyymi00027 kirjoitti:
Ulkonäkö keskeisyys on juurikin näiden henkisesti köyhien ihmisten ainoa malli jolla mitataan toista ihmistä.
Jos haluaa keskustella fiksujen tai edes normaalien ihmisten kanssa kannattaa etsiä muita palstoja sillä tämä on ihan Suomen tunkio ei täällä ole mitään järkevää keskustelua ollut vuosikausiin jos koskaan.Olen huomannut. Siksi en juurikaan kirjoittele muihin ketjuihin. Omaan aloitukseeni tulleisiin kommentteihin vastailen. Ei niinkään keskustelun vuoksi vaan siksi, että aloitus nousee ykkössivulle.
- Anonyymi00004
Takaraivo😍
- Anonyymi00006
Ja siipimutteri näkymä 🤭
- Anonyymi00005
Kunhan ei tarvitse katsoa , että selkäsi loittonee kovin kauas, mies.
- Anonyymi00009
Aloitus ei taaskaan ollut sulle!
- Anonyymi00013
Anonyymi00009 kirjoitti:
Aloitus ei taaskaan ollut sulle!
Hienoa että osaat seuloa tämän palstaäijän yksinpuhelua näin mainiosti täällä taas
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Hienoa että osaat seuloa tämän palstaäijän yksinpuhelua näin mainiosti täällä taas
Sinunkaan kommenttejasi en kaipaa. Tuokaan ei liity aloituksen aiheeseen mitenkään. Eikä tämä ketju ole edes yksinpuhelua.
- Anonyymi00030
kiersin vesilammikot
- Anonyymi00036
Anonyymi00014 kirjoitti:
Sinunkaan kommenttejasi en kaipaa. Tuokaan ei liity aloituksen aiheeseen mitenkään. Eikä tämä ketju ole edes yksinpuhelua.
No kyllähän enimmäkseen on pyrstöistä haaveileva keke aloittajaäijä
- Anonyymi00008
Huh huh. Aika hävytöntäb🫣
- Anonyymi00010
Onpa sinulla outo ajatuksenkulku!
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Onpa sinulla outo ajatuksenkulku!
Ompas sulla pipo tiukalla.
- Anonyymi00017
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ompas sulla pipo tiukalla.
Pakko pitää, ettei loppukin järki karkaa.
- Anonyymi00022
Anonyymi00017 kirjoitti:
Pakko pitää, ettei loppukin järki karkaa.
Onneksi teiltä kielletään kohta netti kokonaan.
- Anonyymi00015
Silloin kaikki miellyttävät silmää kun laittaa silmän kiinni.
- Anonyymi00016
... niin mitä näet kun laitat silmät kiinni?
Laitat silmät kiinni ja valo osoittamaan silmiin, kirkkaan valon, silmäluomien läpi näet verisuonia ja sellaista, kokeile vaikka. Jos haluat.
- Anonyymi00018
Unikuvio..elät haavemaailmas..sun luisevas olemukses, sisällös ei ole mitää hyvää.
- Anonyymi00019
Kaino vieno siellä hyvä alat oppimaan.
- Anonyymi00033
Kuvittelet liikoja itsestäsi!
- Anonyymi00037
Anonyymi00033 kirjoitti:
Kuvittelet liikoja itsestäsi!
Onko fanaatikolla taas vähän fokus hukassa? Naiselta naiselle
- Anonyymi00020
Hän on takaapäin erittäin ihana mutta myös edestä hyvin haluttava.🔥
- Anonyymi00023
10 pistettä ja papukaijamerkki! Paras kommentti tässä ketjussa.
- Anonyymi00021
Se on paras
- Anonyymi00024
Taka taka taka taka takaa päin...
- Anonyymi00034
Meneppä kotiin kasvamaan!
- Anonyymi00058
Anonyymi00034 kirjoitti:
Meneppä kotiin kasvamaan!
Tämä rasitusvamma kuvittelee varmaan olevansa kovinkin lystikäs täällä palstaäijän ns emojien perässä juoksemalla
- Anonyymi00025
Kerro, missä sen sinun takapuolesi voisi sitten nähdä?
- Anonyymi00035
Olettaisin, että oikea tietää.
- Anonyymi00039
Niin, samaa kans jäin miättimään tämän palstaäijän aloituksen suhteen. Vaikea samaistua kun itsellä se kulkee muun paketin mukana, niin ei tule sillai ajateltua kuin ehkä ylipitkän paidan muodossa joissain tilaisuuksissa. Naiselta T🥱
- Anonyymi00054
Anonyymi00039 kirjoitti:
Niin, samaa kans jäin miättimään tämän palstaäijän aloituksen suhteen. Vaikea samaistua kun itsellä se kulkee muun paketin mukana, niin ei tule sillai ajateltua kuin ehkä ylipitkän paidan muodossa joissain tilaisuuksissa. Naiselta T🥱
🤔💩🤡
- Anonyymi00062
Etupuolen vastakkaisella puolella.
- Anonyymi00028
En ole ihan varma, että onko miehelläni yhtä hyvän näköinen perse johon minä ensin iskin silmäni ja sen jälkeen kääntyi katsomaan minua jonka jälkeen hän rakastui jälleen kerran minuun häneen omaan PIKKU PULLUKKA VAIMOONSA 🥰😘💋💋💋
Mieheni on rakastunut minuun ainakin ZILJOONA KERTAA ja minäkin olen rakastunut omaan mieheeni 💞
Mikäs sen mukavempaa, kun rakastua omaan mieheen ja huomata myöhemmin, että ” UPS HÄN TEKI SEN TAAS!”
Positiivista sentään on se, että MINÄKIN OLEN NOILLA KERROILLA ONNISTUNUT SENTÄÄN YLLÄTTÄMÄÄN MIEHENI.- Anonyymi00029
Minun mieheni tietää senkin, että hänen vaimonsa on kyllästynyt IHMISIIN JOTKA KUVITTELEE OLEVANSA MAAILMAN NAPOJA, KUN HE OVAT KÄYNEET ETELÄSSÄ.
Yks kaveri suuttui minulle, kun hän oli etelässä ollut töissä.
Minä luulin, että hän oli ollut ulkomailla.
Hän oli ollut SEINÄJOELLA ja minä ehdin sanomaan hänelle, että : Minä olen vain ollut Espoossa ja Norjassa.
Hän kertoi olleensa Seinäjoella ja meinas kahvit lentää suusta, mutta onneksi sain pidettyä nauru kohtauksen kurissa.
Minä olin meistä vielä hän joka oli ehtinyt naisimisiin 2 kertaa sekä tekemään lapsia. Hän oli lapseton ja ei hänelle kelvannut kukaan edes mieheksi ainakaan silloin.
Sanoin hänelle monesti, kun oltiin baarissa ja joku mies tuli juttelemaan hänen kanssa, että : Tuohan vaikutti ihan kivalta mieheltä joten kyllä minä sinuna hänen kanssa lähtisin treffeille.
Minähän asuin itse yli 300 kilometrin päässä lasten kanssa joten minähän olin ihan eri asia, kuin hän.
Minun kanssa olis ollut aika vaikea olla suhteessa tuohon aikaan. Mies olis varmaan mielellään alkanut miehekseni jonka TEHTÄVÄ on istua sohvalla ja katsoa televisiota.
Auton huolto olis varmaan ollut hänen tehtävä ja muita pikku miesten hommia, mutta ei mies kyllä kotona olis pahemmin rasittunut.
Ei meillä rasittanut kukaan, kun minä olin oman PERHEENI KANSSA. He jotka rasittivat EIVÄT OLLEET MEIDÄN PERHETTÄ.
Lapset viihtyi kotona joka tarkoittaa minusta sitä, että kotona on asiat hyvin ja siellä on kiva olla.
Pojat on luonnostaa omapäisiä eli jos sanoo, että : Nyt tehdään näin.
Äiti on nainen ja poika on sitä mieltä, että : Minua ei kyllä ÄMMÄT MÄÄRÄÄ!
Meillä tuli ihan normaali riita siitä, koska HÄNESTÄ HÄNEN ÄITI JA SISKOT OVAT NAISIA JA NAISET EI HÄNTÄ KYLLÄ KOMENNA EIKÄ MÄÄRÄÄ!
Hän oli kirjastossa 8vuotiaana ja hän oli jälleen kerran tehnyt kielloista huolimatta FB tilin.
Minä laitoin mese viestin, että : JOS ET OLE 15 MINUUTISSA KOTONA NIIN MINÄ SYÖN SINUN PULLAN/KAKUN/JÄÄTELÖN!
Minä otin kerran huvikseen aikaa, että kauanko menee tulla kirjastosta kotia.
7 minuuttia meni ja minä sanoin, että : Sie tulit liian aikasin joten sinun pitää kyllä jakaa tämä pulla minun kanssa.
Eihän se tietenkään sopinut hänelle vaikka minä sanoin hänelle, että : Sinä olet 3 tuntia kävellyt koulusta kotia ja ei sinun koulu-matka ole edes kilometriä.
Hän ei voinut jäädä ip-kerhoon muka koulun jälkeen. Hän oli mielummin kirjastossa ja minä hain yhden hoidosta.
Hän oli tallessa, mutta minä en suostunut hakemaan häntä kirjastosta, koska HÄN EI SANONUT, että : MINÄ MENEN KOULUSTA KIRJASTOON JOTEN VOITKO HAKEA MINUT SIELTÄ.
Minä olisin hakenut tai sanonut, että : Tuut kirjastosta kello 16.00 kotia.
Minä olen niin MIES, että MINUAHAN EI KYLLÄ EUKOT MÄÄRÄÄ! - Anonyymi00032
Anonyymi00029 kirjoitti:
Minun mieheni tietää senkin, että hänen vaimonsa on kyllästynyt IHMISIIN JOTKA KUVITTELEE OLEVANSA MAAILMAN NAPOJA, KUN HE OVAT KÄYNEET ETELÄSSÄ.
Yks kaveri suuttui minulle, kun hän oli etelässä ollut töissä.
Minä luulin, että hän oli ollut ulkomailla.
Hän oli ollut SEINÄJOELLA ja minä ehdin sanomaan hänelle, että : Minä olen vain ollut Espoossa ja Norjassa.
Hän kertoi olleensa Seinäjoella ja meinas kahvit lentää suusta, mutta onneksi sain pidettyä nauru kohtauksen kurissa.
Minä olin meistä vielä hän joka oli ehtinyt naisimisiin 2 kertaa sekä tekemään lapsia. Hän oli lapseton ja ei hänelle kelvannut kukaan edes mieheksi ainakaan silloin.
Sanoin hänelle monesti, kun oltiin baarissa ja joku mies tuli juttelemaan hänen kanssa, että : Tuohan vaikutti ihan kivalta mieheltä joten kyllä minä sinuna hänen kanssa lähtisin treffeille.
Minähän asuin itse yli 300 kilometrin päässä lasten kanssa joten minähän olin ihan eri asia, kuin hän.
Minun kanssa olis ollut aika vaikea olla suhteessa tuohon aikaan. Mies olis varmaan mielellään alkanut miehekseni jonka TEHTÄVÄ on istua sohvalla ja katsoa televisiota.
Auton huolto olis varmaan ollut hänen tehtävä ja muita pikku miesten hommia, mutta ei mies kyllä kotona olis pahemmin rasittunut.
Ei meillä rasittanut kukaan, kun minä olin oman PERHEENI KANSSA. He jotka rasittivat EIVÄT OLLEET MEIDÄN PERHETTÄ.
Lapset viihtyi kotona joka tarkoittaa minusta sitä, että kotona on asiat hyvin ja siellä on kiva olla.
Pojat on luonnostaa omapäisiä eli jos sanoo, että : Nyt tehdään näin.
Äiti on nainen ja poika on sitä mieltä, että : Minua ei kyllä ÄMMÄT MÄÄRÄÄ!
Meillä tuli ihan normaali riita siitä, koska HÄNESTÄ HÄNEN ÄITI JA SISKOT OVAT NAISIA JA NAISET EI HÄNTÄ KYLLÄ KOMENNA EIKÄ MÄÄRÄÄ!
Hän oli kirjastossa 8vuotiaana ja hän oli jälleen kerran tehnyt kielloista huolimatta FB tilin.
Minä laitoin mese viestin, että : JOS ET OLE 15 MINUUTISSA KOTONA NIIN MINÄ SYÖN SINUN PULLAN/KAKUN/JÄÄTELÖN!
Minä otin kerran huvikseen aikaa, että kauanko menee tulla kirjastosta kotia.
7 minuuttia meni ja minä sanoin, että : Sie tulit liian aikasin joten sinun pitää kyllä jakaa tämä pulla minun kanssa.
Eihän se tietenkään sopinut hänelle vaikka minä sanoin hänelle, että : Sinä olet 3 tuntia kävellyt koulusta kotia ja ei sinun koulu-matka ole edes kilometriä.
Hän ei voinut jäädä ip-kerhoon muka koulun jälkeen. Hän oli mielummin kirjastossa ja minä hain yhden hoidosta.
Hän oli tallessa, mutta minä en suostunut hakemaan häntä kirjastosta, koska HÄN EI SANONUT, että : MINÄ MENEN KOULUSTA KIRJASTOON JOTEN VOITKO HAKEA MINUT SIELTÄ.
Minä olisin hakenut tai sanonut, että : Tuut kirjastosta kello 16.00 kotia.
Minä olen niin MIES, että MINUAHAN EI KYLLÄ EUKOT MÄÄRÄÄ!Näytät itse kuvittelevan olevasi maailman napa. Ei tuollaista tyhjänpäiväistä jäkätystä jaksa lukea.
- Anonyymi00040
Anonyymi00032 kirjoitti:
Näytät itse kuvittelevan olevasi maailman napa. Ei tuollaista tyhjänpäiväistä jäkätystä jaksa lukea.
En kuvittele, koska jos olisin niin minä olisin tuolla SOMESSA missä laitetaan itsestään kuvia niin kaikki näkee.
Nytkin olisin laittanut itsestäni aamu kuvan jossa on hiukset auki sekä takussa ja minä nostelisin vähän jalkoja sekä näyttäsin tissi vakoa sekä kirjoittaisin ” Huomenta rakas mieheni 💋💋💋 Pikku pullukka vaimosi täällä heräilee ja sinä rakkaani olit ensimmäisenä mielessä. Tänä aamuna on muutakin kosteana, kuin kieli. Sinullakin on varmaan kovana muutakin, kuin OTSA. Ihanaa ja mukavaa päivää sinulle sinne töihin. 🥰😘💋💋💋”
Anonyymit eivät voi syyllistyä edes toisten ihmisten SEKSUAALISEEN HÄIRINTÄÄN TAI KIUSAAMISEEN KUVILLA JOTKA EI VÄLTTÄMÄTTÄ MIELLYTÄ KETÄÄN! - Anonyymi00041
Anonyymi00032 kirjoitti:
Näytät itse kuvittelevan olevasi maailman napa. Ei tuollaista tyhjänpäiväistä jäkätystä jaksa lukea.
Löytyykö tämä pakkomielteen kohteesi tämänkin palstaäijän eksoottisen performaation takaa? Parempaa jatkoa, mitään ei tosin lie enää tehtävissä. T naiselta
- Anonyymi00044
Anonyymi00040 kirjoitti:
En kuvittele, koska jos olisin niin minä olisin tuolla SOMESSA missä laitetaan itsestään kuvia niin kaikki näkee.
Nytkin olisin laittanut itsestäni aamu kuvan jossa on hiukset auki sekä takussa ja minä nostelisin vähän jalkoja sekä näyttäsin tissi vakoa sekä kirjoittaisin ” Huomenta rakas mieheni 💋💋💋 Pikku pullukka vaimosi täällä heräilee ja sinä rakkaani olit ensimmäisenä mielessä. Tänä aamuna on muutakin kosteana, kuin kieli. Sinullakin on varmaan kovana muutakin, kuin OTSA. Ihanaa ja mukavaa päivää sinulle sinne töihin. 🥰😘💋💋💋”
Anonyymit eivät voi syyllistyä edes toisten ihmisten SEKSUAALISEEN HÄIRINTÄÄN TAI KIUSAAMISEEN KUVILLA JOTKA EI VÄLTTÄMÄTTÄ MIELLYTÄ KETÄÄN!Lisään, että minun MIEHENI EI KOSKAAN VALITTANUT, mutta he joiden kunnioiden päälle kävin EIVÄT OLLEET EDES MINUN KAVEREITA!
He näkivät vain omia kuviaan minun profiilissa sekä minun mielipiteeni heistä. He eivät hyväksy minua ja miestäni, mutta minä sain kunnian loukkaus tuomion ja sakko vankeutta siitä, kun HE OVAT MUKA SUVATSEVAISIA JA RANKAISEVAT MINUA KOVEMMIN MITÄ PEDOFIILIÄ JOKA SAMAAN AIKAAN OSTAA SEKSIÄ 13vuotiaalta. - Anonyymi00052
Anonyymi00041 kirjoitti:
Löytyykö tämä pakkomielteen kohteesi tämänkin palstaäijän eksoottisen performaation takaa? Parempaa jatkoa, mitään ei tosin lie enää tehtävissä. T naiselta
🤔💩🤡
- Anonyymi00053
Anonyymi00040 kirjoitti:
Anonyymit eivät voi syyllistyä edes toisten ihmisten SEKSUAALISEEN HÄIRINTÄÄN TAI KIUSAAMISEEN KUVILLA JOTKA EI VÄLTTÄMÄTTÄ MIELLYTÄ KETÄÄN!🤔💩🤡 Tuollainen kirjoittaminenkin mitä harrastat on nykyisin lainvastaista jos et tiennyt. Paras lopettaa ennenkuin jäät kiinni.
- Anonyymi00042
Takatukka takatukka takatukka tosi komia.
- Anonyymi00051
Naisella?
- Anonyymi00045
Heh. Olen aika varma naisina esiintyvä gugguu että takalistos ei loista silläkään saralla.. Käppänä joka on katkera nuorille naisille, vttu että voi ihminen olla sekaisin.
- Anonyymi00050
🤔💩🤡
- Anonyymi00046
Ei mulle riitä pelkkä takaosa, haluan nähdä kaiken, joka suunnasta ihailen ja katselen.
- Anonyymi00047
Pakko koska juokset karkuun.
- Anonyymi00049
Tänäänkin pysähdyin monella kohtaa. Etenkin villalankaloota kiinnosti.
- Anonyymi00048
Ohimennen joo ihan kiva rinnallani ainakaan huvita kattella jos ei ole kaunis kokonaisuus
- Anonyymi00056
Taltioin talteen niin ei tarvitse irl versiota maanitella.
- Anonyymi00057
Jos oiskin irl-versiona kuvauksellisempi?
- Anonyymi00059
migä niin omasta silmäsgtäsi näet, mutta kokovartalon kokoinen peili josta itseä katsoa mille toisten ihmisten mielestä näyttää ulkoillessa.
- Anonyymi00060
siis n o oikein poseerata kokovartalonkooisen peilinkanssa en tarkoittanut
- Anonyymi00061
Anonyymi00060 kirjoitti:
siis n o oikein poseerata kokovartalonkooisen peilinkanssa en tarkoittanut
Hississä näkee itsensä isosta peilistä. Siinä ehtii vielä kääntyä kotiin vaatetusta kohentamaan. -ap
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495577Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042036Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1151626
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191603Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188988