Simon & Garfunkel tekivät laulun, jossa kerrotaan 50 tapaa jättää rakastaja. Palstan mukaan Herran voi jättää vähintään yhtä monella tavalla. Riittää että on harhaoppinen ja käyttäytyy väärin.
Jokainen on jonkun toisen mielestä harhaoppinen ja joutuu kadotukseen.
50 ways to leave your lover
8
138
Vastaukset
Niin. Kauheasti riitaa täällä ja omassa srk.
- Anonyymi00001
Se on se henki, joka vaikuttaa.
Anonyymi00001 kirjoitti:
Se on se henki, joka vaikuttaa.
Mä pelkään TXT mun pastorille että eroan. Meillä on tähän asti ollut hyvät välit. Mun uskonystävät riitautui ko pastorin kanssa ja siirtyivät vapaakirkkoon. En ole kenenkään puolella ketään vastaan mutta haluan olla siellä missä mun ystävät on.
- Anonyymi00003
auroraboreallis kirjoitti:
Mä pelkään TXT mun pastorille että eroan. Meillä on tähän asti ollut hyvät välit. Mun uskonystävät riitautui ko pastorin kanssa ja siirtyivät vapaakirkkoon. En ole kenenkään puolella ketään vastaan mutta haluan olla siellä missä mun ystävät on.
Vapaakirkko on kuin sisar. Ei kukaan suutu, jos vaihtaa helluntain siihen. Ei ainakaan pitäisi suuttua.
Anonyymi00003 kirjoitti:
Vapaakirkko on kuin sisar. Ei kukaan suutu, jos vaihtaa helluntain siihen. Ei ainakaan pitäisi suuttua.
Se ei oo helluntalaisuuspaikka vaan helluntalaisuussrk:sta irtaantunut pieni määrä ihmisiä. Pastorille ja helluntalaisuusseurakunnalle tuli riitaa ja perustettiin toivonsykesrk.
Mä tykkään olla siellä mutta nyt oon tutustumassa vapaakirkkoon.inhimillisiä väärinkäsityksiä.
En mielellään eroa siitä.se on hyvä srk ja tekee kymmennyksilläänkin hyväntekeväisyyttä.
- Anonyymi00002
Kävin luterilaisen kirkon tilaisuudessa. Ei ollut riitoja. Hyvä meininki.
- Anonyymi00004
Olitko jumalanpalveluksessa vai muussa aktiviteetissa.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Olitko jumalanpalveluksessa vai muussa aktiviteetissa.
Lasten kerhossa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62925
- 119714
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81705Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm53673- 41658
- 88577
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111553- 39500
- 41498
- 72473