Narsistit usein käyttää ilmaisuja kuten "et kestä reaalielämää" tai "pitää kestää reaalielämää" . Usein myös tyrkyttävät peiliä toiselle todeten "katso peiliin".
Narsistin elämä perustuu illuusio-identiteettiin jossa hän on mielestään suuri, vahva, aina oikeassa ja kaikkeen syytön. Narsisti ei kohtaa itseään ja halveksuu heikkoutta. Heikkoudeksi narsisti katsoo esim anteeksipyytämisen. Narsisti on itsetunnoton ja murjoo muita ihmisiä eri tavoin, yleensä henkisellä väkivallalla.
Jos narsistin toimia ja henkistä väkivaltaa kritisoi, narsisti voi sanoa juuri nuo alussa mainitut sanat tai käskeä katsomaan peiliin. Narsisti ei myönnä edes itselleen toimivansa väärin vaan syyttää aina uhriaan heikoksi tai nillittäjäksi tai itkijäksi.
Narsisti on henkisesti uhmaikäinen eli alikehittynyt ihminen. Narsisti yrittää selviytyä ilman itsetuntoa muita niittaamalla. Kun hän saa niitattua toisen ihmisen hän voi uskoa olevansa "suuri ja vahva" vaikka tosiasiassa on taapero-ikäinen henkisesti.
Narsisti ei ota vastuuta mistään vaan syyttää omasta kateudestaankin muita ihmisiä. Narsistit kokee että oikeudet kuuluu heille ja velvollisuudet muille. Narsistilla on olematon omatunto tai puuttuu kokonaan. Siksi narsisti toimii moraalittomasti.
Narsisti on aina kateellinen, kiero, juoruileva, katkera, valehteleva ja projisoi eli heijastaa aina omat vikansa muiden vioiksi. Näin hän oksentaa oman sisäisen kuonansa muiden päälle ja laittaa pahan kiertoon.
Kenenkään ei tarvitse hyväksyä henkistä tai muutakaan väkivaltaa vähässäkään määrin. Karttakaa kateellsiia juoruilevia ja kaksinaamaisia narsisteja. heistä ei ole ystäviksi.
Todellisuudessa narsisti ei itse kestä kohdata edes omaa sisintään ja hän on rakentanut muurin sisimpänsä ympärille. Heikko on siis narsisti itse muttei tunnista sitä itse. Narisstilta puuttuu sairaudentunto.
Pohjois-karjalassa on narsisteja hirvittävän paljon enemmän kuin muualla maassa ja täällä on narsismin takia täysin kieroon kehittyneet arvot ja asenteet. Siksi P-karjalassa on pahuutta hyvin paljon ja se on täysin väärä paikka kasvattaa esim lapsia. Hyviä ja ei-narsistisia ihmisiä on täällä vain vähän ja hekin usein narsistien uhreina kiusattuja ja alistettuja.
Uskottelevat omaan päähänsä valheita
Anonyymi-ap
3
195
Vastaukset
- Anonyymi00001
🤣🤣🤣
- Anonyymi00002
nosto
- Anonyymi00004
Pyydä apua (olet avun tarpeessa)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986208KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495687Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602703Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072128Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071828- 1251744
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191623Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811290- 731197
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331068