Aivan järjestöntä touhua, kun useimmat vuokrayhtiöt tarjoaa kaksioita Espoossa noin 800 euroa alkaen ja kolmioita 1100 euroa alkaen niin tämä RETTA mikä lie yhtiö laittaa vielä jokaiseen asuntoon noin 200 euroa lisää plus järkyttävät vesimaksut päälle.
Ei pysty isommat perheet mitenkään vuokraamaan tämän Rettan kautta, kun pienenkin kolmion hinnaksi tulee heillä vesimaksujen jälkeen noin 1500 e/kk ja saati jostain neliöistä vaaditaan 1800 euroa alkaen.
Luuleeko joku, että ihmiset, jotka elää vuokralla on alkanut yhtäkkiä tienata tuollaisia summia kertaa kolme nettona vai mikä tässä niinku mättää ?!
Ennen vanhaan lähes kaikissa Suomen maakunnissa vuokrat oli vakioita ja pysyi vuosikausia arviolta 450 e/kk kaksio ja 750 e/kk kolmio.
Miten onkaan selviydytty niin pienillä hinnoilla ihan näihin päiviin asti ja miten on voinut olla Suomessa laillista nostaa yli 1000 eurolla vuokrien hintoja vain 30 vuodessa...
Kuka on syyllinen kenties Kela, asuntosijoittajat vai mikä hemmetin järjestelmä tässä pyörii taustalla ?!
Miksi RETTA vuokraa ylihintaan ESPOOSSA ?!
6
145
Vastaukset
- Anonyymi00001
Vuokra-asunnot on alunperin tarkoitettu vain köyhälle kansalle. Nythän se on muuttunut, kun asuntolainaa on vaikea saada eikä pariskunnat sitoudu vakavasti niin ei omakotitaloille ole enää tarvetta. Käykö tässä jopa päinvastoin, että vuokralla asuukin kohta vain rikkaita ja köyhät putoaa suoraan asunnottomiksi Suomessa. Melko raakaa touhua.
- Anonyymi00002
Nyt kuuluisi laskea vuokrien hinnat, eikä nousta. Sitten ihmettelevät, kun on asuntoja tyhjillään monta kuukautta. Siinäpäs vasta rahaa menettävätkin.
https://www.iltalehti.fi/talous/a/1e8ff34f-02a4-4a9b-afee-1463307d7bd4 - Anonyymi00003
Onkohan osa noista vuokrayhtiöistä ihan huijareita???
Kun selaat asuntojen kuvia niin harvoin on edes siitä asunnosta. Pienellä lukee sitten jossain, että vastaava asunto jne. Pitäisi olla ihan tuomittava petos asia tuollainen.
Ennen se oli niinkin yksinkertaista, että kuvat asunnosta ja sitten vuokraat tai et. Se siitä. Ei kyselty turhia.- Anonyymi00004
Olen nyt jo kyllästynyt tekoälyllä maalattuihin ja sisustettuihin vanhoihin vuokralääviin. 70-luvun asunnotkin näyttää välillä ihan uusilta. Uskomatonta, että sekin laillista.
- Anonyymi00005
Nyt on kyllä kilpailua ilmassa. Jotkut yhtiöt antaa jo lähes 3-4 kk ajan puoleen hintaan vuokra-asuntoja. Harmi, että ne on usein niitä ei haluttuja asuntoja vieläpä usein huonomaineisilta alueilta.
- Anonyymi00006
Minua raivostuttaa nuo vuokra-asuntojen kuvat, kun lopussa lukee aina, että huom. kuvat eivät ole kyseisestä asunnosta. Aivan sikaa säkissä saa sitten maksella, jos ei pääse paikan päälle katsomaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1658410KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4477543Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei743854Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521563619Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1143033Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään542735Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv422046- 1262036
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231873Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211621