Tulihan taas tehtyä semmoista mitä ei olisi pitänyt tehdä, eilen käytin kaupassa ja apteekissa naapurin 80v? Mummoa autolla, ja kannoin ostokset sille kotiin, sitten mummo halusi vielä keittää kahvit kiitokseksi, kävin wc ja näin sen pesukopassa hämmästykseksi stringi pikkareita ym. seksikkäitä alusasuja, vähän salaa jopa niitä tuoksuttelinkin, kulli seisoi kovana kun meni takaisin eikä laskenut millään vaan housujen etumus oli kohollaan ja mummo sanoi että anna hän oikein halaa kiitokseksi, en tiedä mikä kiima minuun iski kun vielä sanoin mummolle että haluisin pitää sitä hyvänäkin, eikä tarvinnut kahta kertaa sanoa kun jo suutelimme ja hieroimme toisiamme, mummo talutti kädestä pitäen makkariin ja sanoi että saat ihan mitä haluat ja kiimaisena riisuttiin nopsaan, miten upea vielä olikin tuon vanhan mummon vartalo seksikäät stringit ja rintaliivit päällä, pillu oli märkä ja tuntui hyvältä nussia, nautimme molemmat ja mummo sanoi ettei muista milloin olisi saanut näin voimakkaan orgasmin ja tuntenut kuinka kullista tulee niin voimakkaasti spermat sisään. Nyt on kyllä pieni morkkis tätä kirjoittaessa kun en tiedä miten tämä jatkuu...
Naapurin mummoa
8
645
Vastaukset
- Anonyymi00001
Spede se taas päästelee aivopieruja buaahaa
- Anonyymi00005
Hähähää mitäs spede päästelet.
- Anonyymi00002
Samma här !
- Anonyymi00003
Trololoo
Kuulostaa hyvältä. Miksi minulle ei ole käynyt noin. Mielelläni nauttisin seksistä paljon itseäni vanhemman naisen kanssa.
Voisin tulla käymään mummon "vieraana" niin saisi ottaa minutkin tai minä hänet.- Anonyymi00004
Mikäs siinä , jatka vaan samalla lailla , mikä sen parempaa kun nauttia seksistä halukkaan naisen kanssa . Turha mitään morkkista potea .
- Anonyymi00006
Naapurin mummo soitti aamulla että kun tule töistä niin pyysi poikkeamaan kylässä, lähdin ajoissa duunista kun alkoi heti panettamaan niin perkeleesti, olihan näky mummo oli laittanut päälleen seksikkään body asun stayup sukat ja korkkarit, tumma tuuhea karvainen pillu näkyi ihanasti kun tuli heti halaamaan ja suutelimme kiihkeästi, kokeilin sormella pillua jonka mummo oli varmaan liukkarilla voidellut, sormi meni helposti sisään ja kaksikin, kokeilin vähän pepun reikääkin joka oli tiukka, sitten se pyysi minua riisumaan ja katsoi koko ajan kun riisuin, lopuksi otin boxerit pois mummon sanoessa että onhan sinulla iso ja komea kulli meni polvilleen eteeni otti kullini suuhunsa imi, nuoli huokaili kiimaisena että on koko päivän halunnut saada tätä, sanoin että mennään sänkyyn ja mummo meni heti selälleen, oli upea katsoa kuinka haluttava voi ollakaan mummo seksi asussaan pillu tyrkyllä odottaa kulliani sisäänsä, nostin käsilläni korkkari jalat ylös ja pyysin mummoa ohjaamaan kullini sisäänsä, sitten nussin kuin duracell pupu, kyllä mummo huusi kiimaisena ihanaa saada isoa kullia kunnes sai orkun ja minä laukesin mummon sisään, kun vedin kullini ulos niin spermat valui sykkivän pillun sisältä. Ihana pano.
- Anonyymi00007
Muistitteko ehkäisyn ? On nimittäin jo hieman vaarallista jo tuon ikäinen tulee raskaaksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit866023KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3255201Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202658Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512605Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831842Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031669- 1111531
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1201420Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393