Minä en ainakaan usko hetkeäkään siihen ,vaan olen varma että ...
Trump sekoittaa maan sisäisesti niin että vi poikkeuslailla siirtää vaaleja.
(Katsoo Zelesnkystä mallia)
Veikkaan myös että Trump on jo valinnut seuraan Preidentin kun itse ei enää pysty virkaansa hoitamaan terveys syistä (Khusner ) sen vävy poika ja seuraavaksi sen nuorin pojan pässi jonka nimeä en muista.
Vai uskooko joku että vaalit tulee ?
Trumpista tulee maailman kuningas ! se sanoo mitä missäkin saa tehdä ja muuten tule tulleja ja ohjuksia jos ei usko. Koko maailma säikkyy sitä..
Kuka uskoo että Usa:ssa järjestetään lopppu vuodesta 2028 Presidentin vaalit
8
152
Vastaukset
- Anonyymi00001
Maailmassa on vain yksi mies joka pystyy laittamaan pisteen tähän hommaan.
Putin ! se ei voi perinteisillä konsteilla mitään Donaldille.
Mutta sillä on sellainen ässä hiassa joita ei tarvita kuin 3-4 kpl niin Usa katoaa maailman kartalta.
Trump tietää tämän ja siksi se nuolee ja pokkuroi Putinia !
Siksi Putin pääsin Donaldin Dacillacin kyytiinkin johon ei ole muut päässyt kuin toinen sotarikollinen Netanjahu.
Entä jos Putin hermostuu jostakin Donaldille ?
Tästä syystä Trump tarvitsee Grönlantia että se voisi sinne rakentaa kultaisen ohjus kupolin josta se puhuu jolla se voisi torjua sarmatteja.
Ongelmana on vain se että nykytiedon mukaan Sarmatille ei voi vielä ainakaan rakentaa torjunta järjestelmiä koska ne menee niin korkealla ja kovaa....
Putin myös tietää tämän että Donaltin mieliestely loppuu kuin seinään jos ne saisivat tehtyä sellaisen torjunta järjestelmän.- Anonyymi00004
Mitä jos Putin ottaa Sarmatin syliinsä seuraavan kerran kun on Trumpin kyydissä ja posauttaa yhdellä kertaa molemmat.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mitä jos Putin ottaa Sarmatin syliinsä seuraavan kerran kun on Trumpin kyydissä ja posauttaa yhdellä kertaa molemmat.
Meinaatko että Medjevew painaa nappia jolla salkku on Putinin matkojen aikana ?
- Anonyymi00002
Korjaus 2029
- Anonyymi00003
2. korjaus vaalit järjestettäisiin loppu vuodesta 2028 mutta uusi presidentti astuisi virkaan alkuvuodesta 2029 jos vaalit pidettäisiin. Mutta en usko että vaaleja tulee...
Ei maailman pahin Narsisti siihen suostu. (eihän se meinannut viimeksikään lähteä vaikka hävisi vaalit) nyt se ei käy koko vaaleja ,eikä se lain mukaan pääse 3. kertaa ehdolle.
- Anonyymi00006
Trump on kovaa vahtia muuttumassa diktaattoriksi.
- Anonyymi00007
...vauhtia...
- Anonyymi00008
Siitä tulee maailman kuningas jota jokainen pokkuroi ja säikkyy...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k303690Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet491588- 731328
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen751171Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911021Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille167999- 74815
Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?47725Olisit ollut niin
Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua33716- 81660