Helluntilaisuudessa on mukana ateistista järkeisuskoa.
Se on yhtä pahaa kuin lahkolaisuus.
"Katso, minä olen synnissä syntynyt, ja äitini on minut synnissä siittänyt."
Miksi hellutaipastorit kieltävät tämän Raamatun totuuden ?
Ateistinen Raamatun kieltäminen
13
77
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Helluntailaiset ovat kostajia, pentekostajia.
- Anonyymi00002UUSI
Ateistit ja helluntailaiset kieltävät tämän.
"Katso, minä olen synnissä syntynyt, ja äitini on minut synnissä siittänyt." - Anonyymi00003UUSI
Atet ja hellarit sanovat ettei Jumalan kymmenen käskyä koske heitä.
- Anonyymi00004UUSI
Susia lampaiden turkissa.
Syövät kristittyjä. - Anonyymi00005UUSI
JHW uskossa tunnetaan paremmin Raamattu kuin hellutailahkossa.
- Anonyymi00006UUSI
Ateistit ja helluntailaiset eivät tunnusta syntejään.
Kiukuttelevat kuin uhmaikäiset lapset. - Anonyymi00007UUSI
Tiedon sanat: Helluntaipastori ei tunnusta syntejään ensi sunnuntain kokouksessa.
"Sillä minä tunnen rikokseni, ja minun syntini on aina minun edessäni." - Anonyymi00008UUSI
"Katso, minä olen synnissä syntynyt, ja äitini on minut synnissä siittänyt."
Raamatunlause koskee Daavidia ja useita pakkovauvakastettuja. - Anonyymi00010UUSI
Helluntailaisuudessa uskotaan virallisesti Jumalan Sanan olevan Jumalan Sanaa. Tietysti joku yksittäinen Raamatun jae voi joillekin aiheuttaa ristiriitaisia tunteita riippuen ihmisestä, ja mitä tällä tarkoitetaan.
- Anonyymi00012UUSI
Myös jehovalaiset ja adventistit sanovat uskovansa että Raamattu on Jumalan Sanaa.
Helluntailahkossa Raamattu aiheuttaa ristiriitaisia tunteita ja kiistoja.
Onneksi voi uskoa ilman lahkolaiseriseuraisuutta.
- Anonyymi00011UUSI
Jumala ei kuule helluntailaisia koska he ovat syntisiä (laittomuuden tekijöitä) ja eivät pelkää Jumalaa.
Joh 9:31: "Me tiedämme, ettei Jumala kuule syntisiä; vaan joka on jumalaapelkääväinen ja tekee hänen tahtonsa, sitä hän kuulee." - Anonyymi00013UUSI
Helluntaikasteoppi on järkeisoppi jossa kastetaan syntisiä seurakunnan jäseniksi.
Ei he tunnusta syntejään kasteella. - Anonyymi00014UUSI
Helluntailaisuus on globaali MAGA-uskonnollinen lahko.
Se haluaa olla suurin maailmassa.
Missä jenkit siellä kaikki hyvyys,🇺🇲maga🇺🇲
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1316468Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie736402Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3786236Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3474026Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1532462Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62379Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1311466- 141374
- 1931175
- 64990