Stubb oli taas kovasti optimistinen...oliko syytä

Anonyymi-ap

Ei ollut, mutta kun aina pitää mielistellä.

12

129

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ei tule tolkkua enää tuosta!

Heti nyt viisaita neuvonantajia Stubbille. Ei hän saa olla noin tyhmä.

Voisiko Niinistöä ynnä muita kokeneempia ihmisiä pyytää nyt Stubbin avuksi!

Pitää olla onnetonta!

Jos olisi Kekkonen, niin nyt kuultaisiin: S**** tunarit.

• Anonyymi00002

Tuossa Idän taivaalla kuuluu hävittäjät lentelevän, vaikka kello on mitä on. Yölentoja harjoittelevat.

On näillä selkosilla kummempaakin vaarit nähneet ja kuulleet. Kaikki eivät ole lähteneet evakkoon, vaan ovat jääneet hoitamaan karjaa.

Ei ole muuta tarvinnut kuin kissa tuossa pihalla liikkunut, niin sitä jahdanneet pommikoneilla nuo rajantakaiset.

• Anonyymi00003

IMARTELU ON ULKOPOÖIITTINEN LINJAMME EDELLEEN,ALE VAKUUTTAA.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00003 kirjoitti:

IMARTELU ON ULKOPOÖIITTINEN LINJAMME EDELLEEN,ALE VAKUUTTAA.

Stubb on Trumpin peukalon alla.
        Stubb on USAn etujen lukko Suomessa teki Trump kuinka typeriä päätöksiä tahansa.

Olemme puolemme valinneet.
        Kala mätänee päästä alkaen.

• Anonyymi00004

Stubb on heikoin lenkki presidenttiemme joukossa. Limbo, narsisti ja aivan nolla historiassa eikä ymmärrä realiteetteja. Kyllä Kokoomuksella on sitten tämmöisiä ”kykyjä” joiden jäljiltä saa suomalaisena vain hävetä silmät päästään.

• Anonyymi00005

Stubb on impulsiivinen ja se tekee hänestä uhkan Suomelle. Hän luulee liikoja itsestään. Häpeän.

• Anonyymi00006

Mielipuoli Trumpin edessä matelu kertoo paljon Stubbista.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Mielipuoli Trumpin edessä matelu kertoo paljon Stubbista.

Stubb on vielä kokematon. Kokemusta karttuu joka päivä, toivottavasti oppii kuuntelemaan tarkkaan.

Toivoisin Stubbin muistavan, minkä takia ihmisellä on kaksi korvaa ja yksi suu.

Sen takia, että ihminen kuuntelisi enemmän ja puhuisi vähemmän.

Stubbin olisi opeteltava hiljaisuutta. Terve epäluulo on aina paikallaan.

Suomen Tasavallan Presidentin ei tarvitse mielistellä ketään tässä nykyisessä sekasortoisessa maailmassa,. Pää pystyyn ja vähemmän puheita julkisuuteen.

• Anonyymi00009

Elämme historian pahinta suomettumisen aikaa.

• Anonyymi00010

joutava mies suomelle

• Anonyymi00011

Stubbilla on Suomen kansan tuki takanaan.

Tavattoman raskaaksi on nyt mennyt Tasavallan Presidentin työ.

Siinä joutuu ihminen helposti ylikierroksille. Toivon, että Stubb ottaa etäisyyttä koko hommaan ja varaa aikaa itselleen. Hiljaisuudessakin kuulee paljon!

Pitäkööt sitten vaikka ylpeänä, jos ei juuri kenellekään julkisesti mitään puhu! Ei tarvitse sitten ainakaan nöyristelystä syyttää.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Stubbilla on Suomen kansan tuki takanaan.

Tavattoman raskaaksi on nyt mennyt Tasavallan Presidentin työ.

Siinä joutuu ihminen helposti ylikierroksille. Toivon, että Stubb ottaa etäisyyttä koko hommaan ja varaa aikaa itselleen. Hiljaisuudessakin kuulee paljon!

Pitäkööt sitten vaikka ylpeänä, jos ei juuri kenellekään julkisesti mitään puhu! Ei tarvitse sitten ainakaan nöyristelystä syyttää.

Euroopan ihmiset kyllä itse tietävät, miten täällä asioita hoidetaan.

Siihen ei tarvita Trumpin räkyttäviä neuvoja. Sen enempää kuin Zelenskyinkään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      84
      6014
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      318
      5096
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2648
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      46
      2588
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      83
      1822
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      103
      1659
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1521
    8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      108
      1471
    9. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1393
    10. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      119
      1392
    Aihe