Pitäväsi hänestä? Sometykkäyskin lasketaan, jos kaivattu tunnistaa tykkääjän. Koska kaivattusi osoitti IRL tykkäävän sinusta? Anonyymejä viestejä tms. puolin tai toisin ei siis lasketa.
Koska viimeksi osoitit kaivatullesi IRL
65
752
Vastaukset
- Anonyymi00001
Emme tykkäile somessa toistemme jutuista sillä se mitä on välillämme ei kuulu muille.
- Anonyymi00004
Se oli vain esimerkki. Kerro joku muu tapa, miten näytit tykkäämisestäsi tai hän sinulle.❤️❤️
- Anonyymi00010
Anonyymi00004 kirjoitti:
Se oli vain esimerkki. Kerro joku muu tapa, miten näytit tykkäämisestäsi tai hän sinulle.❤️❤️
Hellillä kosketuksilla, suudelmilla, hieromalla, suunnittelemalla yhteisiä juttuja, viettämällä merkityksellisiä päiviä yhdessä kuten juhlapäiviä, teemme yhdessä asioita ja katsomme joskus silmiin
- Anonyymi00013
Anonyymi00004 kirjoitti:
- Anonyymi00019
Anonyymi00013 kirjoitti:
Muistakaa kaikki klikata palstaäijän yksinpuhelun linkki auki, tällä kertaa kuvastossa olisi ilmeisesyi tarjolla hot boys🤔
- Anonyymi00023
Anonyymi00010 kirjoitti:
Hellillä kosketuksilla, suudelmilla, hieromalla, suunnittelemalla yhteisiä juttuja, viettämällä merkityksellisiä päiviä yhdessä kuten juhlapäiviä, teemme yhdessä asioita ja katsomme joskus silmiin
Kiva kuulla. Miksi kaipaat häntä ikävä-palstalla?🤔 Onko teillä salasuhde?
- Anonyymi00032
Anonyymi00023 kirjoitti:
Kiva kuulla. Miksi kaipaat häntä ikävä-palstalla?🤔 Onko teillä salasuhde?
Mitä tosiasiaa yrität väistellä näillä tekohauskoilla veistelyillä? Apäijä siis olet, mut
- Anonyymi00033
Anonyymi00010 kirjoitti:
Haloo, kuka muka kirjoittelisi täällä, jos on jo suhteessa kohdehenkilön kanssa ⁉️
- Anonyymi00045
Anonyymi00033 kirjoitti:
Haloo, kuka muka kirjoittelisi täällä, jos on jo suhteessa kohdehenkilön kanssa ⁉️
"Hellillä kosketuksilla, suudelmilla, hieromalla, suunnittelemalla yhteisiä juttuja, viettämällä merkityksellisiä päiviä yhdessä kuten juhlapäiviä, teemme yhdessä asioita ja katsomme joskus silmiin" Tämä mielestäni antoi ymmärtää, että jotain suhteen tapaista olisi.🤔
- Anonyymi00060
Anonyymi00045 kirjoitti:
"Hellillä kosketuksilla, suudelmilla, hieromalla, suunnittelemalla yhteisiä juttuja, viettämällä merkityksellisiä päiviä yhdessä kuten juhlapäiviä, teemme yhdessä asioita ja katsomme joskus silmiin" Tämä mielestäni antoi ymmärtää, että jotain suhteen tapaista olisi.🤔
Samaa mieltä. Ei mitään järkeä parisuhteessa olevana kirjoitella ikäväpalstalla.
- Anonyymi00062
Anonyymi00060 kirjoitti:
Samaa mieltä. Ei mitään järkeä parisuhteessa olevana kirjoitella ikäväpalstalla.
Ei tämäkään sinun nk määrittely ja tällainen typerryttävä palstan splittailu vaikuta ihan terveen ihmisen touhulta. Kyseessä on kuitenkin palsta, jossa keskustellaan eli keskustelupalsta, eikä mikään sukupuolittunut noutopiste tms. Mitä tulee tähän kommenttiin mitä spekuloit tai tarkemmin joku spekuloi referoiden, niin tyylilajista on helppo tunnistaa kyseessä olevan jälleen kerran yksi palstaäijän emojien kukertama fantasia. Ei mulla muuta
- Anonyymi00063
Anonyymi00033 kirjoitti:
Särähtää niin silmään tämä hiukkasen erotomaaninen ilmaisu kohdehenkilö
- Anonyymi00072
Anonyymi00062 kirjoitti:
Ei tämäkään sinun nk määrittely ja tällainen typerryttävä palstan splittailu vaikuta ihan terveen ihmisen touhulta. Kyseessä on kuitenkin palsta, jossa keskustellaan eli keskustelupalsta, eikä mikään sukupuolittunut noutopiste tms. Mitä tulee tähän kommenttiin mitä spekuloit tai tarkemmin joku spekuloi referoiden, niin tyylilajista on helppo tunnistaa kyseessä olevan jälleen kerran yksi palstaäijän emojien kukertama fantasia. Ei mulla muuta
Suomi24:ssä on lukuisia soveltuvampia palstoja, joilla voi avautua siitä, kuinka suutelee ja koskettelee kumppaniaan. Esim. Parisuhde ja Romantiikka -nimiset palstat.
- Anonyymi00002
Lähetin kaivatulle viikko sitten työviestin, jonka lopussa oli sydän. Hän vastasi sydämellä.🥰💌❤️ Meillä on siis tosi rento työpaikka, tämä ei ole mitään erikoista, mutta tykkäämistä se osoitti, ainakin minulta🥰😍❤️❤️❤️
- Anonyymi00014
Kyllä tuo silti vähän rohkeutta on vaatinut
- Anonyymi00020
Aika herkkiä aloittajaäijä nämä sinun romantisoinnit konttoreista sun muista, ei ihme että jotkut haluaa uskoa harmaan arjen keskellä unelmiin
- Anonyymi00005
Joskus ennen hänen viksua toimintaansa, varmaan alkusyksystä vielä. Olihan se hiipunut jo paljon ja ollut tauolla ennen sitä.
Hän, ei varsinaisesti koskaan, mutta sekoilusta näki. Vuosi sitten oli sellaista molemminpuolista tuijottelua, rauhallista ja mukavaa.
Semmosta oli 🙃 - Anonyymi00006
En ole vielä näyttänyt. Mutta tavoitteena olis jos ennen kuin kuolema meidät erottaa, niin jos vaikka Facebookissa heittäis 👍
- Anonyymi00050
Olette molemmat Facessa? Ole rohkea ja tee se, sillä varmaan helpoin tapa olla jossain kontaktissa.
Hän minun ei ole Facessa tai on estänyt.
- Anonyymi00007
Pitäis olla kaivattu mu kaipa siitä silti olisi aikaa oma moka niin sanotusti iteppä on vältelly ei ole mun murhe niin sanotusti enkä pidä tavasta jolla yritti leikkiä tunteillani vissi ero leikitäänkö ihmisillä vaiko heidän tunteillaan ja en muutoinkaan pitänyt siitä kuinka paljon hänellä oli/on narsistisia tapoja ehkä ei ois kannattan ottaa mallia äidistään tai kavereistaan mu ehkäpä se on seura joka on hänen parhaakseen mä en moisesta seurasta välitä osasin heitä vältellä jo nuorena kysymyksenä siis miksi olen mielummin yksin mun en tarvi olla seurassa jonka koen itse vastenmieliseksi en viihdy töissäkään vastenmielisessä seurassa ennen otan vaikka lopputilin kuin vietän aikaa seurassa jossa mun ei ole hyvä olla ongelmia jotka normaalisti kantautuu kotiin ennen pitkää jos töissäkäynti veetuttaa ja sain viiden vuoden rauhottumis ajan kun kävelin suoraan pomon eteen ja sanoin että jos vielä joudun sen ja sen työntekijän kanssa samalle työmaalle se tippuu jostain syystä holvilta et mulla on pokkaa kyllä enkä uhannut kävin pomolle ilmasemassa etten tullut kyseisen työntekijän kanssa toimeen samalla työmaalla
- Anonyymi00011
Tämä ei nyt liity kirjoitukseesi eikä noihin mainitsemiisi ihmisiin. Tulin vain kertomaan, että se päivä muuttui hieman.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Tämä ei nyt liity kirjoitukseesi eikä noihin mainitsemiisi ihmisiin. Tulin vain kertomaan, että se päivä muuttui hieman.
En tiedä mikä "holvi" on, mutta et sinäkään tippunut mistään? Ei ole tuo sanasto ihan tuttua.
eri
- Anonyymi00008
Mies järjesti meille vierekkäiset työhuoneet alkuvuodesta❤️❤️😍😍
Minä käyn hänen huoneessa päivittäin kyselemässä "apua" 🥰😏- Anonyymi00009
Ihanaa 😍😍😍
- Anonyymi00021
Onko sinulla palstaäijä ollut joskus vaikeuksia sopeutua työelämään, mikä ei taida ihan vastata näitä fantasioita naisena esiintyen mitä siellä oikeasti tapahtuu?
- Anonyymi00025
Anonyymi00021 kirjoitti:
Onko sinulla palstaäijä ollut joskus vaikeuksia sopeutua työelämään, mikä ei taida ihan vastata näitä fantasioita naisena esiintyen mitä siellä oikeasti tapahtuu?
Minä olen nainen. Ja ei ole.töissä on, varsinkin nyt, kivaa🥰😍
- Anonyymi00015
En voi näyttää tykkäämistä. Kuolen eikä se nainen koskaan rakasta minua.
- Anonyymi00037
Pahempi kuitenkin olisi, jos nainen rakastaisi ja jompi kumpi kuolee ennen kuin hän saa tietää, että sinä rakastit myös.
- Anonyymi00018
Aina olen pyrkinyt hymyilemään hänelle. Nykyisin välillä tuntuu, etten uskalla ees kattoa silmiin 🫣
- Anonyymi00022
Soitin musiikkia 😊
- Anonyymi00024
Minkä kappaleen?
- Anonyymi00034
Olet dj tai muusikko?😁Ei vaan, soitit vain hänelle, söpöä🤩 Mikä oli tilanne?
- Anonyymi00026
What the eyes cant see.... 😉
- Anonyymi00027
Juha Tapiota?
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Juha Tapiota?
Ei. Silmät näkee mitä syötetään..
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Mutta "sydän" ymmärtää..
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Mutta "sydän" ymmärtää..
Täällä kukaan ymmärrä enää mitään muuta kuin että mustasukkaisuus on näköjään epidemia..
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Täällä kukaan ymmärrä enää mitään muuta kuin että mustasukkaisuus on näköjään epidemia..
Puhutko omasta mustasukkaisuudesta vai jonkun toisen tuntemasta?
- Anonyymi00036
Anonyymi00031 kirjoitti:
Puhutko omasta mustasukkaisuudesta vai jonkun toisen tuntemasta?
Seuraa nyt vaan silmä kovana 😉
- Anonyymi00038
Anonyymi00028 kirjoitti:
Miksi syöttää jotain muuta kuin sitä mikä on totta?
- Anonyymi00039
Anonyymi00038 kirjoitti:
Miksi syöttää jotain muuta kuin sitä mikä on totta?
Koska kaikille helpompaa kun otatte nyt vaan kiltisti vastaan sen tiedon mikä verkkokalvoille läsähtää.
- Anonyymi00046
Anonyymi00039 kirjoitti:
Koska kaikille helpompaa kun otatte nyt vaan kiltisti vastaan sen tiedon mikä verkkokalvoille läsähtää.
Höpötystä.
- Anonyymi00035
Silloin, kun se oli vielä mahdollista. Estämisellä viestitti, ettei saa enää lähestyä.
- Anonyymi00040
Ei tunnista tykkääjää. Höpötystä vain.
- Anonyymi00041
Köpötystä puolin jos toisin.
- Anonyymi00042
Söpötys harhaa ain.
- Anonyymi00043
Mitä muuta tulisi mieleen juuri nyt?
- Anonyymi00044
Ei muuta
- Anonyymi00047
Kyke ppn päälle.
- Anonyymi00048
Hyvä onko päällä?
- Anonyymi00051
Höpöttäjiä.
- Anonyymi00052
Ei ole enää tapahtunut. Joskus oli jotain.
- Anonyymi00054
Johtoasemia oltaisiin tosin voitu puolustaa paremmin. Eka johto kuitattiin reilun minuutin päästä ja kolmannessa ei mennyt edes sitä, mutta pieni kauneusvirhe muuten hienossa illassa.
Alivoima oli eeppisen hyvää. Omassa päässä nähtiin mahtavia blokkeja ja mailakatkoja. Knight oli jälleen erinomainen ja Moore pisti kunnon shown pystyyn syntymäpäivänsä kunniaksi. Gordie Howen hattutemppu ja johti muutenkin pelin parasta haukkaketjua Donaton ja Lardisin kanssa. Miheyev oli hemmetin hyvä alivoimalla. Ja missä nuo kädet on ollu piilossa Connor - Anonyymi00055
Tänään. Näytän sen joka kerta, kun nähdään. On sitten eri asia, tajuaako hän sen.
- Anonyymi00056
Just Gunnar
- Anonyymi00057
Eilen osoitin. En vain tiedä meneekö viestini perille.
- Anonyymi00068
Sano suoremmin sitten!
- Anonyymi00058
Enpä ole kai suoranaisesti koskaan osottanu pitäväni hänestä miksi olisin kun en ollu enkä varsinaisesti ole vieläkään täysin tietoinen miksi hän on joskus päättänyt saada mut tavalla tai toisella (mitä mussa muka on mitään sellaista mitä kukaan voisi haluta)
- Anonyymi00059
Taisin tykätä sen vessa selffiestä
Sitä ennen sen maalauksesta - Anonyymi00061
Kaivattu ei ole osoittanut tykkäävänsä joten…
- Anonyymi00064
Parhaillaankin.... :)
- Anonyymi00067
Varmaan tuntee olonsa tosi hyväksi, kun toinen räplää puhelinta ja palstailee.
- Anonyymi00069
Ei varmaan mikään kaivattu sitten enää ole?
- Anonyymi00070
Anonyymi00067 kirjoitti:
Varmaan tuntee olonsa tosi hyväksi, kun toinen räplää puhelinta ja palstailee.
Feeling is mutual
- Anonyymi00071
Niin on parhaillaankin <3
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1518244KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4287313Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei703769Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521483452Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092924Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään502463- 1261976
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231823Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv351639Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811490