Tässä Suomen suurimmista kaupungeista turvattomimmat – katso, miten oma kotipaikkasi sijoittuu https://yle.fi/a/74-20136114
IS selvitti maakuntien rikollisimmat paikat väkilukuun suhteutettuna. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010827268.html
Jo vuoden ajan tietty yksilö on työntänyt aamusta iltaan palstalle paskaa, vääristelyä ja valehtelua kaikilla mahdollisilla keinoilla pelkkänä tarkoituksenaan ainoastaan solvata mahdollisimman paljon paikallisia ihmisiä eri tavoin. Tätä on tapahtunut jo tuhansia kertoja, joten palstaa seuranneet ovat varmasti tietoisia millaisesta kirjoittajasta on kyse erityisesti "terveydentilasta" kyseen ollen, joten siihen asiaan on turha puuttua tämän enempää.
Tilastot todistaa: Joensuu turvallinen kaupunki.
12
199
Vastaukset
- Anonyymi00001
Lisäys: Sama toistuu myös kotipaikkansa Lieksan palstalla, kuin asjoittain muutamilla muillakin sivuilla.
- Anonyymi00002
Olihan se syksyllä laturissa pari-kolme kuukautta.
- Anonyymi00003
Lääkevahvuutta on selvästikin lisätty koska ei enää jatkuvasti kirjoita hirvittävän vihan vallassa! Viime kesänähän sellainen oli sääntö eikä poikkeus että perkeleensaatanat riekkuin päänsä sisällä ja sanomat oli sitten sen mukaisia! Jopa ylläpitokin huomasi asian -mitä ei yleesä S24 millään palstoilla kovin usein tapahdu vaikka miten ilmoitettaisiin- ja poisti suurimman osan sisällöstä!
- Anonyymi00004
Joensuu on perinteisesti pärjännyt erinomaisesti turvallisuusvertailuissa, ja se on usein nostettu aivan kärkijoukkoon, kun puhutaan Suomen turvallisimmista suurista kaupungeista. Vaikka sijoitukset vaihtelevat hieman riippuen siitä, mitä mitataan (esim. rikosindeksi, katuturvallisuus tai asukkaiden oma kokemus), Joensuu on toistuvasti ollut listojen kärjessä. Useissa poliisin tilastoihin pohjautuvissa vertailuissa Joensuu on sijoittunut 1. tai 2. sijalle suurten kaupunkien joukossa katuturvallisuudessa. Esimerkiksi poliisin häiriöindekseillä mitattuna Joensuu on ollut yksi Suomen rauhallisimmista keskuksista.
- Anonyymi00012
Ihmettelyä herättää että miten tuo hullu vaan roikkuu paikkakunnalla vaikka tuntuu niin mahdottomasti kärsivän kaikesta mitä täällä on?
Normaali ihminen lähtisi sellaiselle paikkakunnalle jossa viihtyy ja voi hyvin, mutta tämä hullu vain ruikuttaa täällä 24/7 ja kaikki on pielessä, huonoa ja pahaa.
Miksi tämä ei lähde?
Ehkä siksi että hän on paljon hullumpi kuin tajuammekaan.
Olisikohan tuosta syytä tehdä huoli-ilmoitus, saattaa lopulta muuttua vaikka vaaralliseksi?
Kaipa ne viranomaiset ip-numeron perusteella tuon tavoittaisivat ja saisivat hoidon piiriin.- Anonyymi00013
Eiköhän liene enemmänkin Lieksasta, mihin muuttanut toistakymmentä vuotta sitten jostain kauempaa. Lähtenyt kotikylältään karkuun ja piiloutunut tutuiltaan jotka luonnollisesti eivät ilenneet olla hullua edes tuntevinaan. Runkkaa ja ränkyttää yksin eläessään sairaita kuvitelmiaan ja näkee omia ominaisuuksiaan kaikissa muissa. Oli viime syksynä hoidossa muutaman kuukauden jolloin lääkevahvuutta lisättiin, mikä rauhoitti hieman, mutta eiköhän se taas keväällä ole osasto edessä.
- Anonyymi00014
Onko päiväkodit tilastoissa mukana?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit876042KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3285240Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202668Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841865Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1041682- 1121546
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1211430Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393