Joka ottaisi suuhun.olisi minun naiseni voisin myös ottaa itse sisään
Minäkin haluaisin saada.nuoren trans naisen
11
440
Vastaukset
ei taida nuoret trans - cd - henkilöt olla tällä sivustolla
- Anonyymi00001
Sun perse näyttää erittäin viekoittelevalta takaapäin. Ei tartte olla nuorennäköinen tai "kaunis". Koska olet siitä huolimatta kaunis ja seksikäs. ;P
- Anonyymi00003
Anonyymi00001 kirjoitti:
Sun perse näyttää erittäin viekoittelevalta takaapäin. Ei tartte olla nuorennäköinen tai "kaunis". Koska olet siitä huolimatta kaunis ja seksikäs. ;P
Vaan lärvi on ku Esa Pakarisella 🤣😅
Anonyymi00001 kirjoitti:
ah kiitoksia 😉
- Anonyymi00006
kullityttö kirjoitti:
ah kiitoksia 😉
Idiootti
- Anonyymi00008
Anonyymi00003 kirjoitti:
Vaan lärvi on ku Esa Pakarisella 🤣😅
Vaan sinähän sen tuon ittestäs tiedät.🤣😅🤣😅. No onhan susta iloa ihmisille.
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Idiootti
Niinpä mitäs olet. Sitähän ei sulta kysyttykään.
Anonyymi00006 kirjoitti:
Idiootti
hih on se kiva kun ihmiset osaavat kirjoittaa rakentavaa keskustelua 😆
- Anonyymi00002
Mee sirkukseen pelle
- Anonyymi00004
Hähähää mitäs olet. Miksi et ole jo mennyt.
- Anonyymi00012
Sellanen sokerisuhde vois teoriassa olla ihan hauska, ostella vähän hepeniä ja koeajaa niitä, mutta pelkään että ne menee niin nopeesti viiskytä mustan sävyä tyylisiks suhteiks, että en taida.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko1622607Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy252267Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä2042226Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82611697Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1431361Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861224Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.1021178Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har171042Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään451010- 84957