Joka ottaisi suuhun.olisi minun naiseni voisin myös ottaa itse sisään
Vastaukset 11
ei taida nuoret trans - cd - henkilöt olla tällä sivustolla
- Anonyymi00001
Sun perse näyttää erittäin viekoittelevalta takaapäin. Ei tartte olla nuorennäköinen tai "kaunis". Koska olet siitä huolimatta kaunis ja seksikäs. ;P
- Anonyymi00003
Anonyymi00001 kirjoitti:
Sun perse näyttää erittäin viekoittelevalta takaapäin. Ei tartte olla nuorennäköinen tai "kaunis". Koska olet siitä huolimatta kaunis ja seksikäs. ;P
Vaan lärvi on ku Esa Pakarisella 🤣😅
Anonyymi00001 kirjoitti:
ah kiitoksia 😉
- Anonyymi00006
kullityttö kirjoitti:
ah kiitoksia 😉
Idiootti
- Anonyymi00008
Anonyymi00003 kirjoitti:
Vaan lärvi on ku Esa Pakarisella 🤣😅
Vaan sinähän sen tuon ittestäs tiedät.🤣😅🤣😅. No onhan susta iloa ihmisille.
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Idiootti
Niinpä mitäs olet. Sitähän ei sulta kysyttykään.
Anonyymi00006 kirjoitti:
Idiootti
hih on se kiva kun ihmiset osaavat kirjoittaa rakentavaa keskustelua 😆
- Anonyymi00002
Mee sirkukseen pelle
- Anonyymi00004
Hähähää mitäs olet. Miksi et ole jo mennyt.
- Anonyymi00012
Sellanen sokerisuhde vois teoriassa olla ihan hauska, ostella vähän hepeniä ja koeajaa niitä, mutta pelkään että ne menee niin nopeesti viiskytä mustan sävyä tyylisiks suhteiks, että en taida.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100832
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361830- 76630
- 50615
- 65605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25540Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48537Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei115534