Yllättyikö joku? Minä en. Olen joskus kaijakassa katsellut miehen käytöstä. T:Putki
Ahdistelija Asell
23
228
Vastaukset
- Anonyymi00002
Pyhän Sdp:n kansanedustajaa ei saa näköjään arvostella.
- Anonyymi00003
SDP on täynnä -SEKO-Päitä - !
- siis - Seko Seko Seko - SDP:ssä Sekotetaan - - Anonyymi00011
Kansa äänestää eduskuntaan aina tyhmistä tyhmimmät.
- Anonyymi00004
Miss on suuret otsikot ja median pöyristyminen???
- Anonyymi00012
Valtamedia on kommunistinen, siksi kukaan ei syyllistä. Ja saahan sitä yrittää naisen iskeä baarissa.
- Anonyymi00005
SDP=suomen demokraattiset pedarit.
- Anonyymi00006
DEMARIT ON AINA SIKOJA.
- Anonyymi00007
se oli salilla sellainen mikki hiiri 🤣
- Anonyymi00009
Ihan onneton äijä.
- Anonyymi00021UUSI
Kävitkö koittamassa? Et tainnut uskaltaa.
- Anonyymi00008
Asell on koulupudokas ja rivosuinen tollisko. Yhtään puheenvuoroa ei ole vielä 10 vuoteen ehtinyt pitää Eduskunnassa. Äänestäjät samaa pökkelötasoa.
- Anonyymi00014UUSI
Mitähän Rouva Asell tuumaa miehensä saavutuksista?
- Anonyymi00017UUSI
Kuinkakohan yleistä on parisuhteisda oleville ahdistella naisia?
- Anonyymi00015UUSI
Punainen Tampere vaikenee taas kerran.
- Anonyymi00016UUSI
Petyin koska hän vaikutti hyvältä mieheltä...
- Anonyymi00018UUSI
Mitä sitten, pojat on poikia, sitten kun ei p-llu enään kiinnosta, sitten on ongelmia, näin se vaan on ja on aina ollut, sori .
Likat ihan samanlaisia, verhoilevat vaan asiat erilailla , ei ne äijät yksi p-kele.
- maailma ollut aina tällaista, kaikki saa ja kaikille annetaan. - Anonyymi00019UUSI
Ei ihme, en äänestä.
- Anonyymi00022UUSI
Et sä sieltä suljetulta pääsekkään äänestään.
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Et sä sieltä suljetulta pääsekkään äänestään.
Demariq ot taa lujille. Ilo seurata paskasakin rappiota.
- Anonyymi00024UUSI
Käy sääliksi hänen vaimoaan.
- Anonyymi00027UUSI
Miksi, viriili mies on sitä jokapaikassa, hiiret on erikseen.
- Anonyymi00025UUSI
Tuppurainen käynyt erittäin vakavan keskstelun Asellin kanssa. Mitä sitten? Onko se muka joku rangaistus?
- Anonyymi00026UUSI
Hienoa että jäi lopultakin kiinni.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saisinpa halata sinua joka päivä
ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a616451Nykymiehet odottaa, että nainen lähestyy?
Perus luonnonlaki menee päinvastoin! Oletko nähnyt luontodokkaria jossa naaraat juoksee uroksien perässä??? 🦁🫎🦍🐒🦦�2084846Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,494443Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki
Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K943719Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin
Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii732921Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut662654Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne
Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja1072546Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan611891Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä
Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii2511774Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä391598