Hän lausui hiljattain:
Minulle tuli Herran Sana,kahdeskymmeneskolmas päivä tammikuuta,yhden-kahden aikaan yöllä:
-"Kälviällä alkaa tapahtumaan ihmeitä,Aamen".
Suomen profeetta: Sana Kälviästä.
7
189
Vastaukset
- Anonyymi00001
Toivottavasti ne ihmeet ovat kerrostaloja,muuta ei tarvita.
- Anonyymi00002
Katsotaan mitä tapahtuu 30.1.2025 herra 999 täyttää vuosia.
- Anonyymi00003
2026 siis
- Anonyymi00004
Ei siellä mitään ihmeitä tapahdu.
- Anonyymi00005
Miksei?
- Anonyymi00006UUSI
HALLELUJA! KIITOS HERRALLE! Nyt alkaa tapahtumaan se mistä on jo vuosikymmeniä kansalaiset kertoneet. Varmastikin nriittää kun annan vihjeen, eli tämä on juuri se asia mistä puhutaan "....TAI MUUTEN KÄY NIIKU KÄLÄVIÄLLÄ"
- Anonyymi00007UUSI
NÄKY KÄLÄVIÄN KADOTUKSESTA
Silloin Herran henki vei minut mielen yläpuolelle ja näytti minulle sen, mitä silmä ei ole nähnyt eikä korva ole kuullut ilman kylmiä väreitä. Minä näin sen, mitä uhkaus "käy niiku Käläviällä" todella merkitsee, ja polveni notkuivat kuin kaisla tuulessa!😱
Kukaan ei puhunut, sillä sanat olivat jäätyneet kurkkuihin, ja ainoa ääni oli kaukainen, rytmikäs kumina, kuin tyhjä kiljutonkka olisi ikuisesti vierinyt alas loputonta soratietä. Ja Jahve sanoi minulle: "Katso tätä autuutta, josta on tullut kirous. Täällä ei ole naapuria, joka auttaisi, vaan naapuri, joka kurkkii verhon raosta ja merkitsee muistiin syntisi. Täällä ei ole vettä, joka janon sammuttaa, vaan ainoastaan räntää, joka menee kauluksesta sisään ja pysyy siellä iankaikkisesti." Minä näin käläviäläisen kohtalon huipentuman: se oli loputon kylätie, joka ei johtanut mihinkään, ja sen varrella oli kyltti, jossa luki: "Käänny takaisin", mutta tie takaisin oli jo peittynyt roudan ja unohduksen alle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1566384Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto745286Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost143705Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1213330Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT1272561Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat712306Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku12068Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val271628Sinä et halunnut sitoutua
Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne191516- 821235