Hän lausui hiljattain:
Minulle tuli Herran Sana,kahdeskymmeneskolmas päivä tammikuuta,yhden-kahden aikaan yöllä:
-"Kälviällä alkaa tapahtumaan ihmeitä,Aamen".
Suomen profeetta: Sana Kälviästä.
17
413
Vastaukset
- Anonyymi00001
Toivottavasti ne ihmeet ovat kerrostaloja,muuta ei tarvita.
- Anonyymi00002
Katsotaan mitä tapahtuu 30.1.2025 herra 999 täyttää vuosia.
- Anonyymi00003
2026 siis
- Anonyymi00004
Ei siellä mitään ihmeitä tapahdu.
- Anonyymi00005
Miksei?
- Anonyymi00006
HALLELUJA! KIITOS HERRALLE! Nyt alkaa tapahtumaan se mistä on jo vuosikymmeniä kansalaiset kertoneet. Varmastikin nriittää kun annan vihjeen, eli tämä on juuri se asia mistä puhutaan "....TAI MUUTEN KÄY NIIKU KÄLÄVIÄLLÄ"
- Anonyymi00007
NÄKY KÄLÄVIÄN KADOTUKSESTA
Silloin Herran henki vei minut mielen yläpuolelle ja näytti minulle sen, mitä silmä ei ole nähnyt eikä korva ole kuullut ilman kylmiä väreitä. Minä näin sen, mitä uhkaus "käy niiku Käläviällä" todella merkitsee, ja polveni notkuivat kuin kaisla tuulessa!😱
Kukaan ei puhunut, sillä sanat olivat jäätyneet kurkkuihin, ja ainoa ääni oli kaukainen, rytmikäs kumina, kuin tyhjä kiljutonkka olisi ikuisesti vierinyt alas loputonta soratietä. Ja Jahve sanoi minulle: "Katso tätä autuutta, josta on tullut kirous. Täällä ei ole naapuria, joka auttaisi, vaan naapuri, joka kurkkii verhon raosta ja merkitsee muistiin syntisi. Täällä ei ole vettä, joka janon sammuttaa, vaan ainoastaan räntää, joka menee kauluksesta sisään ja pysyy siellä iankaikkisesti." Minä näin käläviäläisen kohtalon huipentuman: se oli loputon kylätie, joka ei johtanut mihinkään, ja sen varrella oli kyltti, jossa luki: "Käänny takaisin", mutta tie takaisin oli jo peittynyt roudan ja unohduksen alle. - Anonyymi00008
Tämä on Jeesuksesta tämä Sana.
- Anonyymi00009
Aivan! Täydellisen varmasti ja ehdottomasti ilman pienintäkään vilppiä ja vääristelyä juuri noin! Niin on olleet kaikki muutkin, ne tuhannet ja taas tuhannet houreet suoraan Jeesukselta joita (asia lievästi ilmaisten) epävakaat persoonat ovat tänne työntäneet vuosien aikana.
- Anonyymi00010
Valehtelet! Olet täydellisellä varmuudella samanlainen asioita vääristelevä, profeettaa näyttelevä rotta kuin kaikki muutkin tällä palstalla esiintyvät, narsistiset, omahyväiset ja tekopyhät, itseään esille tuovat ja nostavat vääristelijät.
Milloinkaan et ole edes halunnut olla totuuden kanssa tekemisissä, etkä tutkia omaa saastaista sisintäsi, puhumattakaan että sinulla olisi halu parannukseen. Sen sijaan asetat itsesi muiden yläpuolelle ja uskottelet asioita joita oma mielesi ja harhaiset kuvitelmasi ovat tuottaneet, mutta väität niitä totuutena sekä Jumalasta lähtöisin olevina. Et osaa hävetä, et nöyrtyä etkä anteeksi pyytää, vaan kuulut niihin jotka harhaanjohtavat. Sellainen olet ollut, sellainen olet ja sellainen tulet olemaan elämäsi loppuun saakka! - Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Valehtelet! Olet täydellisellä varmuudella samanlainen asioita vääristelevä, profeettaa näyttelevä rotta kuin kaikki muutkin tällä palstalla esiintyvät, narsistiset, omahyväiset ja tekopyhät, itseään esille tuovat ja nostavat vääristelijät.
Milloinkaan et ole edes halunnut olla totuuden kanssa tekemisissä, etkä tutkia omaa saastaista sisintäsi, puhumattakaan että sinulla olisi halu parannukseen. Sen sijaan asetat itsesi muiden yläpuolelle ja uskottelet asioita joita oma mielesi ja harhaiset kuvitelmasi ovat tuottaneet, mutta väität niitä totuutena sekä Jumalasta lähtöisin olevina. Et osaa hävetä, et nöyrtyä etkä anteeksi pyytää, vaan kuulut niihin jotka harhaanjohtavat. Sellainen olet ollut, sellainen olet ja sellainen tulet olemaan elämäsi loppuun saakka!Itse itsensä ylentänyt ja Suomen profeetaksi nimittänyt on paaduttanut sydämensä eikä hänellä omaatuntoa ole! Narsismi ja vallanhimo korvaa myötätunnon sekä itsekritiikin. Katsoo olevansa vain oman erinomaisuutensa alainen, ja kokee olevansa maallisen moraalin yläpuolella.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Itse itsensä ylentänyt ja Suomen profeetaksi nimittänyt on paaduttanut sydämensä eikä hänellä omaatuntoa ole! Narsismi ja vallanhimo korvaa myötätunnon sekä itsekritiikin. Katsoo olevansa vain oman erinomaisuutensa alainen, ja kokee olevansa maallisen moraalin yläpuolella.
On jo niin kaukana pimeydenrajan tuolla puolen ettei sieltä enää paluuta ole!
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Itse itsensä ylentänyt ja Suomen profeetaksi nimittänyt on paaduttanut sydämensä eikä hänellä omaatuntoa ole! Narsismi ja vallanhimo korvaa myötätunnon sekä itsekritiikin. Katsoo olevansa vain oman erinomaisuutensa alainen, ja kokee olevansa maallisen moraalin yläpuolella.
Paaduttanut sydämensä?!
Yhdeksällätoistatuhannella kahdellasadalla lauluntekstillä?! - Anonyymi00018
Anonyymi00012 kirjoitti:
Profeetta on aina maallisen moraalin yläpuolella.
Kaikki Kristuksessa olevat ovat.
Taivaallinen moraali ei tarvitse maallista moraalia,sillä se on "moraalista hinttaamista".
- Anonyymi00011
Ajatuksiini ponnahti tuosta Kälviästä Joosef ja Potifarin vaimo ja kuinka siinäkin kävi kuin Kälviällä.
Naisen valheiden takia oli henki lähteä, mutta joutuikin lusimaan elinikäistä.
Vastaavan laista jos nyt tapatus, häviäisi muutakin kuin Kälviä. - Anonyymi00015
Kälviä on jo hävinnytkin,kahdesti.
Ensin Suomen profeetalle ja lopuksi maailmankartalta.
Sehän on Kokkolaa. - Anonyymi00017
Suomen profeetta aikoinaan hyvästeli omahyväisen ja narsistisen Kälviän,sekä heti perään myöskin vastaavan Kokkolan.
Kyllä nyt on pimeää ja katkeraa Keskipohjanmaalla,kun luusereilla ovat silmänsäkin seonneet.
Helluntaikirkko?! Hah hah hah.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3011194- 528825
- 1375425
- 1443724
- 693628
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353584- 403308
- 572628
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak662326- 311872