Ihmiset Ilmoitustaululla vaahtoaa. Että vanhaa amista ei saisi purkaa. Homeinen hökötys. Jos homeinen kiinteistö kiinnostaa tee tarjous. 😆😆😆😆
Ammattikoulu
14
615
Vastaukset
- Anonyymi00001
Juu, pistää miettimään miksi noita homeisia/ purkukuntoisi taloja on Esim: ihmisten pihoissa, koulun pihoissa vuosikymmeniä🤔 kun samassa pihassa on uusi asuin/ koulurakennus.
Luulisi piha- alueen tilallakin olisivan merkitystä ja siisteyskin olisi huomattavaa.
Kun tuollaiset homeiset rakennukset EI kelpaa eres varastorakennukseksi.- Anonyymi00005
Kyllä joidenkin pihat on kyllä hirveitä. Kaikki vain pitkin nurkkia ja pihaa. 😡😡😡😡 Ei anna Hyvää kuvaa paikallisista.
- Anonyymi00002
Ostan jos kaupunki myy
- Anonyymi00004
Eiköhän Sedu omista rakennukset, tontti on kaupungin. Aika hyvä paikka olis ollu uimahallille...
- Anonyymi00003
Purkuun vaan 👍
- Anonyymi00006
Sain tänään mesikämmenen täydellisen kuntokartoituksen , järkyttävä aineisto, loppupäätelmä MENEE PURKUUN.
- Anonyymi00007
No kerro lisää.
- Anonyymi00008
Siellähän se nököttää tuo homeinen yläastekin
- Anonyymi00009
Ammattikoulun rakennus ei ole homeessa.
60-luvulla osattiin rakentaa ja talo on pidetty kunnossa.- Anonyymi00010
Turhaan puretaan ja olisi varmasti käyttöä ainakin sille konehallin puolelle.
- Anonyymi00011
Ilmeisesti olet tehnyt kuntokartoituksen kyseiseen rakennukseen?
- Anonyymi00012
Oletko itse tehnyt?
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Oletko itse tehnyt?
en ole tehnyt, joten en voi väittää, että se on homeessa!
- Anonyymi00013
Voi helvetti kun itketään vanhan paskan perään. Eiköhän tuo ole aikansa nähnyt. Ei kun kasaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351933
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1261589Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11486Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras841403- 321361
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1281166Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet501070- 241059
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221011Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n66868