USA:n hyökkäys Iraniin ajan kysymys?

Jännitteet kasvaa ja Iranin hallinto on paniikissa. Se uhkasi Trumpia, että kaikki ajatollah Al Khameiniin kohdistuvat aggressiot tullaan kostamaan radikaalisti. "Sytytämme teidän maailmanne tuleen", uhoaa Iranin hallinto. Sillä välin USA tankkaa jo hävittäjiään ja pommikoneitaan.

11

107

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Cokikset ja popparit esiin. Kohta kuolee amerikkalaisia ja se on aina hyvä asia. Tosin vielä parempi olisi jos kuolisi myös venäläisiä, ja paljon.

• Anonyymi00006

Ukruja menee nyt niin rutosti , että selenski on pakotettu neuvotteluihin putinin edustajien kanssa, huomena selviää, mitä on tulossa.

Muistakaa porrrrvari-koneiston aivopesemät lapsukaiset, että on vain ajan kysymys kun Ukrainan nukkehallinto kaatuu ja selenski saa lähteä.
        Ei kestä kauaa enää.

Samalla loppuu Lännen rajojen siirtely kohti itää !

t. haans.sea

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Ukruja menee nyt niin rutosti , että selenski on pakotettu neuvotteluihin putinin edustajien kanssa, huomena selviää, mitä on tulossa.

Muistakaa porrrrvari-koneiston aivopesemät lapsukaiset, että on vain ajan kysymys kun Ukrainan nukkehallinto kaatuu ja selenski saa lähteä.
        Ei kestä kauaa enää.

t. haans.sea

Olet iänkaikkinen pölvästi.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Ei kestä kauaa enää.

t. haans.sea

Missä ja milloin länsi on siirrellyt rajoja kohti itää?

Venäjä kyllä pyrkii taas tursuamaan vähän joka suuntaan.

• Ja Donnie sanoo, ettei tiedä mitä tapahtuu. No ei tietenkään tulevaisuutta kukaan tiedäkään, mutta hänen kai sentään pitäisi tietää mitä aikoo laivastollaan tehdä.

On kuitenkin syytä uskoa, että hän ei ihan oikeasti vielä tiedä mitä mieltä hän on Iranin suhteen huomenna tai yli-.

Iranin resurssit vastata iskuihin eivät ole kaksiset. Eivät todennäköisesti mahda mitään, jos Porkkananaama (vai pitäisikö nykyään sanoa Musta käsi? Se muuten sytytti WW1:n) sattuu olemaan höökituulella ilmasta käsin. Maasota olisi sitten ihan toinen juttu.

• Anonyymi00002

Kyllä hän tietää, mutta ei kerro sinulle.

Sinulla kun voi olla salattuja yhteyksiä Iranin johtoon.

• Anonyymi00002 kirjoitti:

Kyllä hän tietää, mutta ei kerro sinulle.

Sinulla kun voi olla salattuja yhteyksiä Iranin johtoon.

Niin hyvin salattuja yhteyksiä ei kyllä usein nähdä! 😂

• Anonyymi00003

Kommentoinnit menevät totuttua vuoristorataa.

USA uhkaa irania... "Byää. Ei saa puuttua iranin asioihin".

USA ei tee mitään... "Häh hää. Ei USA pysty tekemään mitään".

USA keskittää joukkoja... "Byää.........".

• Anonyymi00004

Mikähän mahtaa olla reaktio trumpin uudella rauhanjärjestöllä amerikkaaa kohtaan kun amrikaa iskee iraniin?

• Anonyymi00005

Ei tarvi iskeä ,jos itse päästävät viralta teokraatit.

• Anonyymi00009

Moni asiantuntijakin sitä mieltä jo, että kolmas maailmansota on tulossa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      87
      6042
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      328
      5240
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2668
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2615
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      84
      1865
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      104
      1682
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      112
      1546
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1521
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      121
      1430
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1393
    Aihe