Saara-Sofia Sirén valittiin Telan toimitusjohtajaksi ja Anne-Mari Virolainen kieltäytyi ottamasta vastaan kansanedustajan tehtävää, joten Pertti Hemmilä tai Janika Takatalo saattaa nousta eduskuntaan. Virolainen ei asu enää Turussa vaan Sysmässä.
Saara-Sofia Siren Telan toimitusjohtajaksi
5
110
Vastaukset
- Anonyymi00002
Nyt on Kok rotat alkaneet jakamaan "hyväveli/sisko" paikkoja omille jäsenilleen kun on tiedossa mikä tuleva hallituspohja tulee olemaan. Kuvottavaa on tuota näytelmää seurata. Hillotolppajuoksu on tätä paivää ja jos tuota pätevyyttä kysytään niin sitä ei enää nykyään tarvita.😞
- Anonyymi00003
Näihin hillotolppaloikkareihin on puututtava.
Kusettaneet äänestäjiään raskaasti.
Vähintään kahden vuoden karenssi ennenkuin voi erota eduskunnasta Tai koko loppukausi.
Voineet toimia myyrinä eduskunnassa eri luottamushenkilöinä lainsäädäntöä suunniteltaessa.
Törkeää rakenteellista korruptiota.
Antipaattinen Muija ylipäätään kuin kuolleen kalan silmät. - Anonyymi00004
Kuinkas kun varakansanedustaja ei voi olla ottamatta pestiä vastaan?
- Anonyymi00005
Liittouma alkaa hajota kun edustajat alkavat vilkuilemaan sivuille ja näkevät siellä saman epäilyksen pälyilyn mikä itsellä on mielessä.
Parempi hakea itselle varma tuoli jatkoon ennen kuin musiikki loppuu.
Vara joutuu vaalilain mukaan ottamaan tehtävän vastaan vaikka pitkin hampain ja se sitten syö luottamusta edelleen liittouman sisällä kun pyytää heti eroa moisesta luottamustehtävästä.
Sydän on oikealla mutta elämä muualla. - Anonyymi00006
Missä viipyvät oikeistolaisten määkimiset siitä, kun Marin jätti kautensa kesken ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit846014KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3185096Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202648Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei462588Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831822Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031659Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521- 1081471
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1191392