Onko sinulla tapana puhua Jumalan tai Jeesuksen kanssa? Mitä Herra sanoo sinulle?
Luulisi kaikkitietävällä olevan viisasta asiaa...
Puhutko Jumalan kanssa?
39
259
Vastaukset
- Anonyymi00001
En viitsi jutella mielikuvitusolennoille. On parempaakin tekemistä.
- Anonyymi00002
Puhun joka päivä heille. Rukoilen joka päivä. Kuulen kaikkien Jumaluuden kolmen persoonan äänen. Minun Jumalani ei ole mykkä.
- Anonyymi00003
Miten erotat ne persoonat toisistaan?
- Anonyymi00027UUSI
Tarkoitatko, että välillä sinulle puhuu Isä välillä poika ja toisinaan Pyhä Henki? Miten sinä voit erottaa ne toisistaan, kun kaikki on oikeastaan vain yksi ja kaikki tulee Jumalasta. Isä on ylin ja poika on alistettu isälle. Pyhä henki on taas alistettu Isälle ja Pojalle. Pyhä Henki on se jonka kautta Isä ja Poika toimivat eli yhteys Isään toteutuu Pyhän Hengen välityksellä Pojan kautta koska Isän luokse ei pääse muulla tavoin kuin Pojan kautta koska Isä ja Poika ovat taivaassa. Siellä Poika on Isän oikealla puolella ja katso Isää. Siinä vaiheessa, kun ihminen kokee Jumalan armon Jeesus elää ihmisessä ja armon saanut elää Jeesuksessa on ihmisellä mahdollisuus nähdä Jumala Jeesuksen silmien kautta sen lähemmäksi Jumalaa ihminen ei voi päästä elämänsä aikana. Miten kuoleman tultua sitä ei voi tässä vaiheessa tietää. Suosittelen lukemaan Lutherin selostuksia Raamattuun liittyen.
- Anonyymi00004
1Moos.3:9 Ja Herra Jumala kutsui Adamin, ja sanoi hänelle: Kussas olet? Biblia (1776)
- Anonyymi00005
Jees ai duu.
Puhun Jumalalle ja Jumala puhuu mulle takaisin unien ja Jumalan Sanassa.
Olen toivonut Jumalalta että kuulisin Jumalan Hengen äänen, joka opastaisi mua arjessa, mutta niin ei ole vielä Käynyt. Puhun Jumalalle myös kielillä, jonka lahjan anomiseen mulla meni arviolta 10v ja kun olen sen lahjan saanut niin tosi harvoin sitä olen käyttänyt vaikka ennen lahjan saamista itkin ja ajattelin olevani jotenkin muita huonompi kun en saanut pitkältä tuntuneen anomisen aikana kielilläpuhumisen lahjaa.
Minulla on kuitenkin saattanut olla kielilläpuhumisen lahja jo kauemmin, sillä eräs veli sanoi minulle että minulla saattaa olla jo se lahja, mutten vain ole saanut sitä otettua käyttöön ja kehotti minua kokeilemaan vielä kerran Hengessä ja olikohan se että Jumalaakin siinä sain neuvon kiittää, ja minä kokeilin ja yllätyin, sillä suustani alkoi kuulumaan selkeitä erilaisia sanoja tulvana , enkä tosiaankaan niiden sisältöön mitenkään yrittänyt vaikuttaa ja aluksi olin tosi innoissani ihmeellisestä ilmiöstä, jonka tunnistin aidoksi, en tosiaankaan itse osaisi saati jaksaisi keksiä tai yrittää keksiä tai pakottaa itseäni puhumaan kielillä.
Kuitenkin toisinaan puhun kielillä, koska ymmärrän sen tärkeäksi että se rakentaa itseäni, tuleehan siitä hengellisesti parempi olo ja iloisuutta ainakin mulle, mutta sitäpä saa paremman olon muillakin Hengen keinoilla kuten ylistämällä Jumalaa, keskittyen yksin Jumalaan hetkeksi tai kahdeksi, tai ihan vaan ajattelemalla Jumalaa, tai sanomalla Jumallalle jotain. Raamatusta ymmärrän että kielilläpuhumisen lahjaa tulee käyttää, mutta itsellä on se kun en ymmärrä juurikaan mitään puheesta, joskus saattaa olla niin että aattelen että tuo taisi tarkoittaa Jeesusta, ja jotkin sanat tuulevat tutuiksi kielilläpuhuessa , kun ne toistuvat sen verran usein.
Majere, maire,mayere on kanssa semmoinen sana , joka toistuu melko usein. En tiedä sen miten se kirjoitetaan,mutta olen miettinyt että jokin noista kolmesta se "yleissana" kuitenkin on.
Selef Urge- Anonyymi00006
Se vielä että:
Mielestäni mun Jumalalta saamani kielet on vaan kaksi eri kieltä.
Toinen on mielestäni jotain afrikankieltä luultavasti ja toinen on jotain ranskankaltaista, mutta ei kuitenkaan mun mielestä ranskankieltä. Esim. r-kirjaimet tulee mun suusta "täydellisinä" ja sekin että niiden r-kirjainten välillä on erojaki, joitakin r-kirjaimia äännetään eri lailla ja siihen en itse kykenisi, mutta kielillä puhuessa se vaan tapahtuu.
Selef Urge Anonyymi00006 kirjoitti:
Se vielä että:
Mielestäni mun Jumalalta saamani kielet on vaan kaksi eri kieltä.
Toinen on mielestäni jotain afrikankieltä luultavasti ja toinen on jotain ranskankaltaista, mutta ei kuitenkaan mun mielestä ranskankieltä. Esim. r-kirjaimet tulee mun suusta "täydellisinä" ja sekin että niiden r-kirjainten välillä on erojaki, joitakin r-kirjaimia äännetään eri lailla ja siihen en itse kykenisi, mutta kielillä puhuessa se vaan tapahtuu.
Selef UrgePäälääkärin juttusille mitä pikimmin, sinullahan ei ole perhettä joka voisi intervention järjestää.
Pidä siis itse huoli lääkärikäynnistä.- Anonyymi00011
he-ma kirjoitti:
Päälääkärin juttusille mitä pikimmin, sinullahan ei ole perhettä joka voisi intervention järjestää.
Pidä siis itse huoli lääkärikäynnistä.Perheessä, tai perhepiirissä mulla on lääkärikontakti tarvittaissa lähellä, ja sairaanhoitajakin, jumalattomaisija kunpikin, eikä lähetettä ole tullut puheeksi saaha sykolokille, kun siihen ei ole syytä, jumalaton, eivät tunne Jumalaa, heiltä puuttuu ymmärrys kuinka parantaa ns. sielullisia sairastumuksija.
Kielilläpuhuminen on kylläkin merkki, mutta ei kuitenkaan mielenterveysongelmasta. Olen erittäin hyvässä hoidossa 24h. Minulta ei puutu hoijon osalta mitään.
Lääkäri voi olla uuvestisestsyntynyt Jumalan lapsi, mutta käytännön hoitotöisyys ohjautuu tieteelliseksi kutsutun, Jumalasta eristetyn ammattitaijon ja opjektiivisuuven kautta, ei henkellisen ymmärrysopillisuuven perusteella, joten siitä puuttuu oikeasti riivaajahenkijen aiheuttamija sielunhaavaksija parantava Jumalan voimaisuus, siksi "pöpilöissä" pöpit eivät parane saadulla hoijolla vaikkakin heitä käsittääkseni ainakin joitakin aikansa lääkitettyä ja paapottua eri keinoin,eri hoitotavaksin", nämä sitten ihmeparantuvat kuitenkin riivaajahenki on ejelleen kiusatussa, eikä jumalattomalla hoitohenkilökunnalla ole siitä mitään käsitystä että saatanan alainen riivaajahenki aiheuttaa kaiken sen , joka on riivaustilasta merkkinä.
Hyvin voi vai suu jee sukses kiitos siitä yksin Herralle,
Selef Urge
Selef Urge - Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Perheessä, tai perhepiirissä mulla on lääkärikontakti tarvittaissa lähellä, ja sairaanhoitajakin, jumalattomaisija kunpikin, eikä lähetettä ole tullut puheeksi saaha sykolokille, kun siihen ei ole syytä, jumalaton, eivät tunne Jumalaa, heiltä puuttuu ymmärrys kuinka parantaa ns. sielullisia sairastumuksija.
Kielilläpuhuminen on kylläkin merkki, mutta ei kuitenkaan mielenterveysongelmasta. Olen erittäin hyvässä hoidossa 24h. Minulta ei puutu hoijon osalta mitään.
Lääkäri voi olla uuvestisestsyntynyt Jumalan lapsi, mutta käytännön hoitotöisyys ohjautuu tieteelliseksi kutsutun, Jumalasta eristetyn ammattitaijon ja opjektiivisuuven kautta, ei henkellisen ymmärrysopillisuuven perusteella, joten siitä puuttuu oikeasti riivaajahenkijen aiheuttamija sielunhaavaksija parantava Jumalan voimaisuus, siksi "pöpilöissä" pöpit eivät parane saadulla hoijolla vaikkakin heitä käsittääkseni ainakin joitakin aikansa lääkitettyä ja paapottua eri keinoin,eri hoitotavaksin", nämä sitten ihmeparantuvat kuitenkin riivaajahenki on ejelleen kiusatussa, eikä jumalattomalla hoitohenkilökunnalla ole siitä mitään käsitystä että saatanan alainen riivaajahenki aiheuttaa kaiken sen , joka on riivaustilasta merkkinä.
Hyvin voi vai suu jee sukses kiitos siitä yksin Herralle,
Selef Urge
Selef Urge" nämä sitten ihmeparantuvat "
Tarkoitan että julistetaan terveiksi vaikka riivaajahenki ei ole poistunut minnekään vaan oottelee että pääsee hoitopaikasta pois.
Ja tarkoitin käyttää myös sanaa pöpi näin: " pöpi ", sillä eivät he ole pöpejä niin kuin olisi helppo halventaa heitä, vaan mahjollisesti riivaustilassa. Tämä on minun vakaa näkemykseni, mutta en oo mikään aihealuveen spesijalisti. Pijän itte mahjollisena että ilman riivaustilaakin on mahjollista mielen sairastua esim. koulukiusaamisella, kidutetuksi joutumisella, Auswitchiin joutumisella, asumalla epäjumalaa palvovassa traumatisoivassa ympäristössä välttämättä ilman riivaajahengen vaikutusta, mutta nää mun olettamii jne.
Selef Urge
Kova sälli Onpi
Selef Urge
Tonttu tupsahti juuri puhelimesta tänne olkkariin. 🧑🎄Nyt Hän kurkistelee minua sohvan takaa.🧑🎄
- Anonyymi00008
Ps.94:9 Joka on korvan istuttanut, hänkö ei kuulisi? Joka on silmän luonut, hänkö ei näkisi? 2Moos.4:11. Sananl.20:12.
- Anonyymi00009
Pää-asiassa Jumala joskus puhuu, erikoistilanteissa. Tietysti itse puhun rukouksessa.
- Anonyymi00010
PÄÄ-asiassa? PÄÄ-ASIASTA TULEE HERRAN ASIA KUN MINÄ PAINA NÄPPÄIMIÄ KUIN MOOSEs KIVITAULUJA!!!
JUMALA JOSKUS PUHUU??? KUULKAA NYT! JUMALA PUHUU KOKO AJAN, MUTTA IHMINEN ON LAITTANUT HENGELLISET KORVAT ÄÄNETTÖMÄLLE!!! erikoistilanteissa kuulemma – KYLLÄ, ERIKOISTILANNE ON SE, ETTÄ IHMINEN YLIPÄÄTÄÄN KUUNTELEE!!!
Ja TIETYSTI MINÄ ITSE PUHUN RUKOUKSESSA, OI KYLLÄ, MINÄ PUHUN, PUHUN, PUHUN – mutta KYSYMYS ON: KUKA ANTAA PUHEENVUORON HERRALLE vai hakataanko näppistä kuin rukousautomaattia??? klksdkl ÖÖ ARMOA!!!
RUKOUS EI OLE MONOLOGI VAAN PYHÄ PUHELIN, JOSSA JUMALA EI OLE MYKISTETTY KÄYTTÄJÄ!!! JOS ET KUULE VASTAUSTA, TARKISTA: ONKO USKO PÄÄLLÄ, ONKO LAKI KÄYTÖSSÄ, JA ONKO NÄPPÄIMISTÖ KASTETTU HENGESSÄ!!!
näin se on. tai ainaki NÄIN SE ON!!!
PASTORI PERTTI PERÄPUTKI
TOTUUDEN PÄRÄYTTÄJÄ
- Anonyymi00013
Mitään ns. armolahjoja ja keskusteluja ei tarvita. Riittää kun käyttäytyy kunnolla joka asiassa.
- Anonyymi00015
Ilman Jumalan apua emme pysty elämään Hänen tahtonsa mukaissti. Armolahjoja on Jumala antanut monille ihmisille, jota me voimme tehdä hyvää toisillemme.
- Anonyymi00014
Rukoilen Jumalaa ja etsin Hänen tahtoaan. Jumala vastaa monin tavoin, kunhan etsimme Hänen rakkauttaan.
Jumalan Rakkaus ilmenee Jeesuksen armossa, kun käännymme Häneen turvautumaan. - Anonyymi00016
Mitä se sinuun kuuluu?
- Anonyymi00019
Jo Martti käsitteli tämän asian. Kyllä olet tietämätön. Juuri tyypillinen luterilainen.
Toivotaan, että tuo sinun herjailusi pian loppuu.
- Anonyymi00020
Miksi sinun pitää olla noin ilkeä?
- Anonyymi00021UUSI
Jeesus puhuu erikoistilanteissa.
- Anonyymi00022UUSI
Viimeksi kyseli kovasti kuulumisia ja lähetteli terveisiä tutuille kun jutuissa oltiin.
- Anonyymi00023UUSI
4Moos.12:6 Ja hän sanoi: kuulkaat nyt minun sanojani: jos joku on teidän seassanne propheta, minä Herra ilmestyn hänelle näyssä, ja unessa puhuttelen häntä. Biblia (1776)
- Anonyymi00024UUSI
Uskova voi kehittää päänsä sisään sivupersoonan, joka on hänelle Jumala. Keskustelee tämän kanssa. Todellisuudessa puhuu itsensä kanssa.
- Anonyymi00026UUSI
1Sam.3:11 Ja Herra sanoi Samulille: Katso, minä teen Israelissa sellaisen teon, että joka sen kuulee, sen molemmat korvat soivat. 2Kun.21:12. Jer.19:3.
- Anonyymi00028UUSI
Ääni sisälläni puhuu minulle joskus mutta ei siitä sen kummempaa. Ensimmäisellä kerralla se ilmoitta tahtonsa ja perään tuli näky Jumalasta. Kerran tuli unen kautta opetusta syntien anteeksiantamisesta ja ei sekään mitenkään pitkään kestänyt. Ei ole mitään sellaista keskustelua missä kysyisin ja saisin vastauksen. Näyt tuli myös elämääni mutta ei niistäkään ole mitään mainittavaa. Se on vaan jännä juttu, kun on tuollainen yhteys. Itsekin mietin ensin, että onko minun pää sekoamassa, kun tuollaista alkoi tapahtumaan mutta ei se minun elämää ole mitenkään muuttanut ihan täyspäinen minä olen omasta mielestäni ja ei kukaan tuttavanikaan ole huomauttanut minun olevan nykyisin sekaisin. En minä viitsi näistä asioista huudella ympäriinsä ei ne muille kuulu. Ilman niitäkin pärjäisin mutta kokemuksena parasta mitä minulle on tapahtunut.
- Anonyymi00031UUSI
Et ole seonnut vaan selveentymäs. Minulla on käynyt samankaltaisesti aikoinain kun uuvestisyntyin, tosin se oli vaan jonkin aikaa päässä pyörinyt ajatus, joka poistui nopeasti ja tuli siitä ehdollistamisesta, joka maailmasta tulee Jumalan kieltämisessä elämisen vaikutuksesta että vielä uuvestisyntyessäkin ekoihin ajatuksiin Jumalan kiittämisen jälkeen liittyy epäily siitä olenko sekaisin, vaikka vastaus on omaa olotilaa tuntiessa omassa nahoissaan ja ajatuksenklun selkiytymistä itsehuomijoijessaan ja muine itsessä tapahtuvissa muutoksellisuuksissa että kyse oli oikeasta Jumalan teosta, ihmisen uuvestisyntymästä.
Tietenkin maailmalla on tarjolla patenttiselitys että kyseessä on jonkin asteen sekaannus, mutta tijaksnoosin tekoon sekin selitysviritelmä sitten kaatuu, kun ihminen on Jumalan tasapainottama, täysin erilainen kuin jumalattomat eläintarhamaisissa hoitolaitoksissaan hoitoa saamassa sielunhäiriötiolihinsa hoitometodein, jotka eivät kohjistu väärätijaknoisina sairauven syyhyn vaan tyytyvät oireita helpottamaan huumalla hoijokit helppohoitoisiksi, vaarattomimmiksi, väkivallattomimmiksi.
Vain oma kokemus on se tärkein kokemus ymmärtää mitä koit, ei muiden ulkorviot, joilla ei samaa kokemusta vielä ole tai tule koskaan olemaan, se on heille enimmäkseen vain kummallista puhetta. Itsehän sinä huomaat kuinka olet eheytynyt, mielesi olotilaasi vaikuttavaen muuttunut parempaan suuntaan olipa lähtökohtasi ollut melkeinä mikä tahansa, jos oikein ymmärrän ihmisluonteita, voihn jollakin olla jumalattomankin suuri positiivuus olosuhteijen ja esim. jos on sang viini nen luonneellistuma eli semmonen ilopilleri, jolla on iloenergiatasot tapissa ja se esiintulollisoituu hänes suures säteilevyyjes.
Selef Urge
- Anonyymi00029UUSI
Jer.19:3 Ja sano: kuulkaat Herran sanaa, te Juudan kuninkaat ja Jerusalemin asuvaiset: näin sanoo Herra Zebaot, Israelin Jumala: katso, minä tahdon antaa kovan onnen tulla tälle paikalle, että jokainen, joka sen kuulee, pitää sen hänen korvissansa soiman: Biblia (1776)
- Anonyymi00030UUSI
Jumalan kanssa ei voi juuri smalltalkata - johtuen siitä että ihmisellä on ennakkokäsityksiä Jumalasta, jotka häneen on istutettu jo silloin kun ihminen oli lapsi.
Lapsena nimittäin aloitetaan ihmismielen muokkaaminen ja manipuloiminen, jotta häneen voidaan alkaa istuttamaan ulkoa päin ennakkokäsityksiä paitsi yhteiskunnasta niin myös eri uskonnoista.
Jos joku väittää keskustelevansa Jumalan kanssa, tai Pyhän Hengen kanssa tai vaikkapa Jeesuksen kanssa, niin se hänelle suotakoon, jos se helpottaa hänen elämäänsä? - Anonyymi00032UUSI
Jumala iskee suoraan tajuntaan ja se on monta 300 000 kertaa kovempaa kuin normaali ajattelu
se on laajaa siinä aukeaa valtavat näkymät ja se on tiivistä
sitä ei voi muuta kuin ihmetellä kuinka se informaatio määrä se on aivan valtava
ja se antaa ihmiselle rauhaa ja se on hyvä ja syvää se on rakkautta
sitä ihminen tarvitsee ja se antaa myötä mielisyyttä muita ihmisiä kohtaan
se tulee suoraan taivaasta ne on ikään kuin näkyjä mutta vaan käsittämättömän valtavia
Kiitos Herralle niistä ja Jeesuksella. - Anonyymi00033UUSI
En tarvitse muuta kuin mennä kauppareissulle ja niinpä aina joku vajakki tulee röhkimään lähelle. Kun nuo luuni muistavat jokaisen iskun ja potkun, niin onko ihme että minusta rakentui ihmisvihaaja. Mutta kun ihmisvihaaminen ei ole sanktioitu mitenkään niin jatkot teille kaikille! Oblivion stout...
- Anonyymi00034UUSI
Kaikenlaisia jumalattomia kusipäitä riittää etenkin Helsingissä yleensä haluavat rahaa saada ilmaiseksi, mutta on sitten näitä hoitolaitosten asukkejakin, itse asun avohoitolaitoksen vieressä ja näen usein heitä samassa kaupassa jossa hekin käyvät omalla tavallaan sekoilemassa. Yleensä heitä yhdistää hitaus maksaa kaupan kassalla. Tämä ärsyttää aivan hemmetisti kun itsellä on kiire niin kassakaan ei siitä välitä. Eräs ukko juttelee muille asiakkaille tunkeilevasti ja on kassalla pitkään maksamassa ja tekee sen tahallaan ja samalla häiritsee hänen takanaan olevaa verpaalisesti. Siis ihan minuuttikaupalla siinä sössöttää ja ujonoloinen naiskassa siinä sitten kattelee tuntipalkalla kun itsellä ja monella on kiirekin aika usein ehtiä esim bussiin.
Eräs nainen säntäilee tuotteen luota tuotteen luokse ja on muutenkin tosi outo tapaus, kassallakin tekee vielä ostoksia lähtien maksutilanteessa hakemaan jotain tuotetta jos rahaa vaan on riittävästi. Hän maksaa joillakin maksulapuilla, ei maksa käteisellä eikä kortilla vaan aina valkoisilla lapuilla, joiden käsittelyssä menee kassallakin tavanmaista pidempi aika.
Yritän ajoittaa oman kauppakäynti niin ettei osuisi samaan aikaan tuon naisen kanssa ja se on onnistunutkin, mutta toisinaan hän osuu samaan aikaan, sillä hänellä vaihtelee kaupasakäyntiajat tai sitten käy useasti päivässä.
- Anonyymi00035UUSI
Minä juttelen isäni ja valkoisen veljeskunnan jäsenten kanssa. He eivät ole tässä maailmassa.
- Anonyymi00036UUSI
Juupatijuu. Herra Jeesus, 'puhuessaan' minulle, näyttää ilmestyksillä asioita, joita en muuten saisi tietoon. Kerran, kun minulla oli kädessä niin paha tulehdus, että sen nostamaan kuumeeseen saattaa vaikka kuolla, ja kun siltikin kieltäydyin menemästä sen vuoksi lääkäriin, ja sensijaan turvasin Herraan, niin Herra ilmestyi minulle, ja paransi tuon tulehduksen kädestä. Kipu lähti heti ja turvotus laski kolmen vuorokauden kuluessa, ja sen jälkeen käsi tuli täysin terveeksi, eikä tulehdus ole uusinut.
- Anonyymi00037UUSI
Luonnollinen paraneminen tai valhe. Ihmeitä ei tapahdu.
- Anonyymi00038UUSI
Niin, asia on usein painavaa ja puhe ei aina ole tarkoitettu juuri minulle, vaan pääsen todistajaksi sille mitä Isä sanoo jollekin toiselle.
1998 Isä puhui Saatanan kanssa. Kuulin kuinka Isä sanoi Saatanalle. Eksytä joka ikinen maailman asukas keinoja kaihtamatta. Saat käyttää äärimmäisyyksiin meneviä keinoja vailla mitään esteitä. Tärkeintä on että jokainen eksyy varmasti.
Alfa kurssilla rukoilin. pyhä Henki millainen sinä olet. Hän vastasi Intiassa minä olen Shiva.
Jeesuksen ääntä en ole kuullut, vaan ainoastaan ajatuksia. Hän on sana ja henki. 2003 ilmestyksessä hän sanoi: Koska minun perintöosani ryöstettiin ja turmeltiin niin koko maailma on nyt uhrialttari jolla kaikki kaunis ja pyhä uhrataan.
Täyttä asiaa siis puhuvat eikä joutavanpäiväisyyksiä. - Anonyymi00039UUSI
Joka päivä olen Jumalan edessä ja turvaudun Häneen. Jatkuvasti elämäni on Jumalan edessä ja etsin Hänen tahtoaan. Olen kokenut todisettavasti Jumalan vaikutuksen elämässäni. Lääkärikin on ollut odistajana.
Olen kolme kertaa ollut kuoleman edessä, joista olen pelastunut. Näistä yhdessä olin jo ylittänyt kuoleman rajan, muistan yksityiskohtaisesti paluuni takaisin ruumiiseeni ja kun ruumiini alkoi elämään. Tämä tapahtui sairaalassa. Näin palatessani ruumiini ja tapahtumat sairaalan seinän ja katon toisella puolellakin.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,1514886Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut813576SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt312563SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het402233Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä892102Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan632023Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?241995Mitä saa sanoa?
Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja861989Onko olemassa miehiä, jotka haluavat yhteydenpitoa?
Silloin tällöin viestiä, puntarointeja arkielämästä, ikäänkuin pientä viihdettä ilman sen kummallisempaa. Tällaista miet191468Mitä Trump itse pitäisi siitä, jos häntä solvattaisiin
Kuten hän solvasi muita mm. Macronia? Kyllä ei huumori enää kukkisi. White house on nykyään pelkkä vitsi vain, ei mitään1001283