Helpompi olisi elää elämää tyhmänä ja lahjattomana, liian lahjakkaana, helposti alkaa tavoittelemaan kuuta taivaalta, ja ottaa niin saatanasti osumaa kaikesta, se ei sovi näin hauraalle ja heikolle ihmiselle.
Yritin vuosia todistella arvoani yhdelle naiselle, mutta hän oli sokea.
Olen paras kaikessa, mutta vihaan sitä.
17
375
Vastaukset
- Anonyymi00001
No mutta tunnepuolen asiat ei ole sama juttu
- Anonyymi00002
Millä tavalla sokea. Kyllähän hyvän miehen tunnistaa tyhmäkin.
- Anonyymi00008
Varmemmin tunnistaa sokeekin.
- Anonyymi00003
Jos on varattu? Yritä jotain toista muijaa
- Anonyymi00004
Kuten joku jo viittasikin, se että tulee tunnepuolen syvät kokemukset rakkaudesta ja rakastetuksi tulemisesta, ne ovat jotain aivan muuta kuin huippusuoritusta.
- Anonyymi00007
Noin se kyllä on.
- Anonyymi00005
Maailman tietotoimiston uutisia: Nyt on suomi24 -palstalta löytynyt kaikkein paras. Hän on anonyymi. Hän kertoi että on aina ollut lahjakas, ylivoimainen, omien sanojensa mukaan. Jos hän ei olisi tullut tälle palstalle töihin, hän olisi ollut jo moninkertainen rauhan nobelisti.
- Anonyymi00009
Mutta ne arvot, arvot. Tärkein ensin.
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Mutta ne arvot, arvot. Tärkein ensin.
Kaikkein tärkein arvo on luottamus, koska ilman luottamusta ei ole elämää tällä planeetalla, eikä mitää uutta voi rakentaa tyhjiön päälle. Jos olio ei pysty luottamaan toiseen olioon, ei synny mitään yhteistyötä. Tietenkin olio voi olla elämänsä yksin, mutta elämä loppuu siihen jos muutkin tekevät samoin, olemalla yksin tai olemalla epäluotettava.
- Anonyymi00006
Mietin, että eikö olisi helpompi, jos löytäisit sellaisen ihmisen, joka arvostaa samoja asioita kuin sinä. Ei tarvitsisi yrittää todistaa omaa arvoaan, kun toisella olisi ne samat arvot.
- Anonyymi00010
Helpotan elämääsi heti. Olet surkea muodostamaan virkkeitä. Käytät pilkkua väärin, etkä osaa lopettaa lausetta. Et siis ole paras ihan kaikessa.
- Anonyymi00012
Kuulostaa ennemminkin että minäkuvasi ja egosi ovat epänormaaleja. Mitä viisaampi / lahjakkaampi ihminen on, sitä paremmin hän tajuaa mitä ei vielä osaa.
- Anonyymi00013
Samoin jos joku on jotain, vaikka hyvä jossain asiassa tai vaikka kaunis, ei hänellä ole mitään syytä sitä korostaa, muut näkevät sen ja hän itse tietää sen, eikä halua sitä korostaa, miksi hän tekisi niin.
- Anonyymi00014
No kerroppa esimerkkejä si siitä missä olet paras ja mitenkä asian voi varmistaa että olet paras juuri väittämässäsi asiassa enkä mä ole koskaan yrittänyt tavoitella kuuta taivaalta ettekö oppinu Bruce taivaan lahjasta edes sen vertaa että kuuta ei voi edes vetää lähemmäs maata ilman että se ei vaikuttaisi vuorovesiin jotenkin vähintäänkin en vaan ymmärrä miten se oikeasti muka niihin liittyy mitenkään mu kai jotenkin vaikuttaa magneettikenttiin
- Anonyymi00015
Kuka on oikeastaan paras? Eikö kyse ole paremminkin, että on kaikkein tasapaksuin. Jos joku heittää vaikka sentin pitemmälle keihästä, onko hän sen perusteella paras, ei, yhtä tasapaksu kuin muutkin. Jos joku osaa jonkin asian selvästi paremmin tai kukaan muu ei osaa sitä asiaa, silloin voisi olla paras.
- Anonyymi00016
Jos ei ulkonäkö tai luonne sit natsaa..
- Anonyymi00017
Ei se lahjakkuus ole riittänyt laittamaan välimerkkejä oikeisiin paikkoihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986158KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495627Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei572663Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072078Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071788- 1251734
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191623Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801277- 731187
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331038