Miten usein

Anonyymi-ap

Miten usein te yli seitsemänkymppiset miehet runkkailette

21

721

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Sen ikäsellä fossiililla edes seiso muu kuin järki 🤣😅

• Anonyymi00007

Näin sanoo Niuvan vajakki itse klo 4:08 kun taas lääkkeet unohti ottaa

• Anonyymi00015

Sää mää ja bää tietää buaahaa

• Anonyymi00016

Sää mää ja bää tietää buaahaa

• Anonyymi00018

Hähähää mitäs kilahdit.

• Anonyymi00002

joskus 2 kertaa kuukaudessa ,mutta se onkin juhlaa kun mälli irtoaa,mutta tunne ei ole muuttunut vuosien varrella kesäsin useinmin kun saa olla luonnossa sitä odottelen että' aurinko lämmittäis vehkeitä mikä sen mukavenpaa?

• Anonyymi00009

Vain unelmissas onneton eunukki

• Anonyymi00003

Käyn muutaman kerran viikossa yli 80v naapurin papan luona runkkaamassa, itse olen 65v ja kyllä joka kerta on papalla seissyt, se kyllä haluaa ensin ottaa minulta suihin ja runkata katsoen ihaillen minun isoa kulliani kun se laukeaa, +80 papalla on pieni n.13cm mutta komeasti seisova kulli, usein se kyllä itse haluaa runkata kulliaan tosi nopsaa liikettä käyttäen käteen vetäessä kunnes sanoo nyt tulee ja haluaa että imen oikein lujaa, spermaa tulee vähän mutta kulli sykkii pitkään ihanasti suussani.

• Anonyymi00004

Kiihotuin, muna kovettui tarinastasi naapurin papasta. Runkkaan ja haaveilen, oon 80v.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Kiihotuin, muna kovettui tarinastasi naapurin papasta. Runkkaan ja haaveilen, oon 80v.

Voisin minä sinullekin 80v tuottaa nautintoja t.65v

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Voisin minä sinullekin 80v tuottaa nautintoja t.65v

Olisin halukas sinun käsittelyyn, ei ole mies
        koskenut mutta kiihotun miesten välisestä
        seksi kuvista.
        Haluan tehdä samaa kanssasi, katsottaisiin videoita tehtäisiin toisillemme.

• Anonyymi00010

Spede taas päästelee aivopieruja buaahaa

• Anonyymi00017
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Spede taas päästelee aivopieruja buaahaa

Hähähää mitäs toistelet.

• Anonyymi00011

Olen juuri kyseiselle ikäkymmenelle siirtymässä.
      Ei tyydytystarve siitä mihinkään muutu ykyisestä. Keskimäärin kolme kertaa viikossa käytän masturbointi välineitäni, enimmäkseen suihinottokonetta.
      Ensin kädellä sen verran, että on kohtuullinen erektio työnnettäväksi koneen sisälle.
      Kone sitten hoitaa asian loppuun. Se antaa melkoiset orgasmit, parhaat mitä masturboimalla voin saada.
      Vaimon pillua en ole saanut vuosikausiin hänen sairautensa takia.
      Näillä mennään, eikä loppua itsetyydytykselle näy!

• Anonyymi00012

Pati kertaa viikossa, jos on tilaisuus.

• Anonyymi00013

Hei olen 74 v runkkukaen loppuun asti jätin jo kauan sitten,muuten kyllä sillä on kiva seisottaa ja kokeilla kaikenlaista omalla kädellä.noin viikon puolentoista välein etsiskelennaaraan ja tyhjentelen pallit,pari kertaa olen kokeillu myös miestä runkut ja imut toinen kyllä laukesi mutta iteltä ei tullut,ei haitannu kivalta se tuntui

• Anonyymi00014

Teen kädellä pari kertaa viikossa, kiihotun
        lueskelen näitä juttuja, nytkin kyrpä kovana
        teen. Kiihottaa ajatus miehen kanssa kokeilla,
        olen 78v.

• Anonyymi00019

Minulla vakio kaveri naapurin pappa 80v mahtava imutustaito . Otan myös häneltä suihin homma ollut hanskassa jo kaksi vuotta. Mehua riittää puolin ja toisin.
      Asumme samassa kaupungin osassa. matkaa 350metriä. Välillä käymme kaupoilla yhdessä ja kahvittelemme.. Saunomme viikottain myös. Oma ikäni on 67v.
      Kuopio on mahdollisuuksien Kaupunki.

• miten saisi teihin yhteyttä olisi kiva tavata kun sama kaupunki

• Anonyymi00020

Muutaman keran viikossa.nytkin olisi kalu kovana kun kirjoitelen.Tänään täytyy pitää kalua kyllä hyvänä.

• Anonyymi00021

jokatoinen päivä tulee tunne seisottaa ja viedä loppuun asti. Satsi lentää kymmenen minuutin masturboinnilla. Naisystävä käy saunomassa kanssani jonka jälkeen runkkailemme toisiamme ja suuseksiä annamme.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      88
      4464
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      101
      3860
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3529
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3210
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      43
      2792
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2529
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2372
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2076
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      15
      1772
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      35
      1725
    Aihe