Riikka hyvä esikuva nuorille naisille

Anonyymi-ap

Seksikäs, itsenäinen, älykäs ja raitis kuin suoraan eloveena-paketista

27

210

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Rupsahtanut, lipevä, laadukkaaseen punaviiniin riippuvuussuhteen kehittänyt EK:n piikalikka.

• Anonyymi00005

Mutta ei onneksi käpälöi alaisiaan kännissä ,kuten demusedät!

• Anonyymi00014
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Mutta ei onneksi käpälöi alaisiaan kännissä ,kuten demusedät!

Mutta ei alaikäisiä, kuten persut.

• Anonyymi00002

"Seksikäs"
      Väärin.
      "Saksikas"
      Oikein.

• Anonyymi00003

Rumuus ja tyhmyys vielä menettelisivät, mutta ilkeys on jo liikaa.

• Anonyymi00004

Purra itse kehuu somessa känneillään, mutta persujen trollitoimisto trollaa hänen raittiudellaan.

• Anonyymi00006

Mutta demuissa asuu hyvyys, paitsi silloin, kun avustajan ahterissa roikkuu!

• Anonyymi00010
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Mutta demuissa asuu hyvyys, paitsi silloin, kun avustajan ahterissa roikkuu!

Demuissa ei automaattisesti asu hyvyys ja oikeudenmukaisuus, mutta puolueen politiikasta on historian saatossa ollut vähiten haittaa ja siten eniten hyötyä tavallisille kansalaisille.

Taviksen on siis järkevää äänestää demareita. 🌹

• Anonyymi00008

Rydmanin mielipide olisi hyvä kuulla, mitä mieltä hän on ahdistelusta.

• Anonyymi00009

CV on blanco, lapsilla eri isät, hermo alkaa kärytä painetilanteissa, syyttelee aina muita, ei näe omaa osuuttaan asioihin, valehtelee, ...

• Anonyymi00016

Purra ei voi enää kuin uhriutua ja kerätä sääliääniä.

"Minulle vittuillaan, minut uhataan tappaa... byääh... byäää...

• Anonyymi00022
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Purra ei voi enää kuin uhriutua ja kerätä sääliääniä.

"Minulle vittuillaan, minut uhataan tappaa... byääh... byäää...

Niin, esim. näillä suoIi24 palstoilla fantasioidaan väkivallalla Purra sen kohteena. Ylläpidon pitäessä hyvän huolen siitä, ettei em.a toimintaa häiritä...

• Anonyymi00033
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Niin, esim. näillä suoIi24 palstoilla fantasioidaan väkivallalla Purra sen kohteena. Ylläpidon pitäessä hyvän huolen siitä, ettei em.a toimintaa häiritä...

"Anonyymi00022
        2026-01-24 12:13:50
        Niin, esim. näillä suoIi24 palstoilla fantasioidaan väkivallalla Purra sen kohteena. Ylläpidon pitäessä hyvän huolen siitä, ettei em.a toimintaa häiritä..."
        ///////////////
        Mielestäsi siis ylläpidon pitäisi sallia ainoastaan persujen esittämät vinetykset?

Ylläpidon pitäisi siis olla populisti-perSSujen Allapito?
        "kuka tarvitsee väkivaltaa kuka sitä haluaa"
        The perSSut sitä haluaa.

Itselläni onkin mielipide:
        "PerSSut kieroilee itse tänne tappo-uhkauksia purrasta"?
        Saavat sittten syyn haukkua ylläpitoa?

• Anonyymi00011

Minusta Riikan kasvot sopivat Elovena-pussia paremmin etikkapullon kylkeen.

• Anonyymi00015

Laitoin Riikan kuvan linnunpelättimeksi , - ei näy lintuja, lensivät Siperiaan.

• Anonyymi00013

Höpö höpö.
      Persujen ministeri osaa vain omanlaisensa politiikkaa , jolla ei ole ymmärrystä muiden tunnoista. Etenkään suomalaisten.
      Leikkaavat perfo.anssit ovat jättäneet kuvan ylimielisestä ja ahneesta omanedun tavoittellusta toimineesta henkilöstä

• Anonyymi00017

Ohan kiivennyt urallaan reittä pitkin. Ei kun hörskeillä somepostauksilla itse Mestarille, blondisöpöliini.

• Anonyymi00018

Riikan ravintolareissu sen hetkisen aviomiehensä kanssa Helsingissä itse kerrottuna:

'Rikastusperkelettä saa vastaanottaa toki joka kerran, kun keskustaan eksyy, mutta eiliset mokkakikkeli-insidentit olivat kyllä taas omaa luokkaansa. Menimme (kaksin mieheni kanssa) yhdelle Vespaan, koskapa Rymy-Eetussa sattui olemaan hurja jono. Vespan sisäosa oli tyhjähkö, menimme toiseen päähän ikkunan viereen. Siellä päässä ei ollut ketään muita, saimme olla kahden. Muutaman minuutin päästä kuitenkin viereiseen pöytään, minua vastapäätä, mieheni selän taakse, tulee joku turkkilaisapina tms. (pardon) juomaan stouttia. Alkaa intensiivinen tuijotus hän-->minä. Tyyli sellainen, minkä vain nuo osaavat, hyvin hyvin dominoiva, vihainen (suomalaiset flirttaavat HYMYLLÄ tai PILKKEELLÄ eivätkä yleensä silloin, jos sattuu olemaan MIEHEN seurassa!). Häiriinnyn nykyään aika nopeasti noista mutulähestymisistä. Selitän miehelleni, että hänen selän takanaan apina toljottaa mua. Korotan ääntä, jotta mutukin kuulisi (ihan kuin se mitään ymmärtäisi). Sama jatkuu... Mieheni katsoo kerran taakseen, äijää silmiin. Mutu ei lopeta. Sitten hän kääntää viereistä tuolia niin, että saa aivan suoran näköyhteyden minuun. Istuu siihen hajareisin, tuijottaa minua, alkaa hieroa muniaan! VOI VITTU, huudan jo! Entä sitten?! Hän alkaa avata vetoketjua!! Ravintolassa, mun mieheni selän takana!! Nousen seisomaan ja huudan, että nyt vaihdetaan VITTU paikkaa. Mutu pomppaa samalla ylös, jättää juomansa ja kiitää vilkkaasti ulos. VOI VITUN VITUN VITUN VITTU, että alkoi taas risoa. No juu, Rymy-Eetussa oli kivaa ja sai hipata pöydällä ja kaataa kaljaa kurkkuun.'

• Anonyymi00020

Se oli nähnyt itsensäpaljastajan! Kyllä kaikki sen maalaiset on irstita, vauvasta vaariin! Onneksi suomalaiset miehet eivät tee mitään hävytöntä!

• Anonyymi00021

Mikä irvokkainta tarinan pahis edellisen tarinan kohdalla on edelleen seksuaalisen ahdistelun kohteeksi nimeltä mainitsematon nainen sen sijaan että se vääryyden tekijä olisi seksuaalisen ahdisteluun syyllistynyt maahanmuuttotaustainen mies.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Mikä irvokkainta tarinan pahis edellisen tarinan kohdalla on edelleen seksuaalisen ahdistelun kohteeksi nimeltä mainitsematon nainen sen sijaan että se vääryyden tekijä olisi seksuaalisen ahdisteluun syyllistynyt maahanmuuttotaustainen mies.

Ei mikään pahis. Ihan hyvää materiaalia omaa uraa varten. Käytännöllistä että on nähnyt jotain sopimatonta käytöstä muualla syntyneen tekemänä! Siitä on ollut kovasti hyötyä Riikalle, oikeissa piireissä! Tiedä vaikka olis keksinyt koko jutun?

• Anonyymi00026
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Ei mikään pahis. Ihan hyvää materiaalia omaa uraa varten. Käytännöllistä että on nähnyt jotain sopimatonta käytöstä muualla syntyneen tekemänä! Siitä on ollut kovasti hyötyä Riikalle, oikeissa piireissä! Tiedä vaikka olis keksinyt koko jutun?

Sinimustia fanittavaksi kaappirasistiksi sinun mamuhalailu on aina yhtä absurdia.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00024 kirjoitti:

entinen vihreä josta mm toistuvan seksuaalisen häirinnän uhriksi joutuminen mamujen toimesta teki mamukriittisen persun. Syy seuraus ilmiö.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00028 kirjoitti:

entinen vihreä josta mm toistuvan seksuaalisen häirinnän uhriksi joutuminen mamujen toimesta teki mamukriittisen persun. Syy seuraus ilmiö.

Niinhän se Simulakin kertomansa mukaan hakeutui politiikkaan ja persuihin kun Oulussa tapahtui mitä tapahtui mamuaallon jälkeen 2015?

• Anonyymi00019

Murhanhimoinen piru. Haluaisi ampua lapsia lähijunassa.

• Anonyymi00025

toivottavasti tai minun provosoinnin ansiosta musut tekee sen jeesuksen kohtalon kristityille 🤣

• Anonyymi00031
        Anonyymi00025 kirjoitti:

toivottavasti tai minun provosoinnin ansiosta musut tekee sen jeesuksen kohtalon kristityille 🤣

Tähänpä mielisin lisätä: tilulilulii, tilulilulii.

Esko Nurmijärveltä

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      207
      13247
    2. Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.

Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m
      Joensuu
      12
      2108
    3. Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?

Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes
      Maailman menoa
      93
      1159
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Tämä ketju on sitä varten.
      Ikävä
      114
      1085
    5. Varmaan koet, ettet ole tehnyt mitään väärää

Mutta olet sinä tehnyt.
      Ikävä
      22
      1050
    6. Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa

Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?
      Ikävä
      37
      981
    7. Huomioon ottaminen

Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin
      Ikävä
      30
      842
    8. Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit

Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t
      Ikävä
      80
      668
    9. Sinkkusiskoni pliis kertokaa

Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex
      Sinkut
      80
      653
    10. Mitä ajattelet hänestä

Millaisena pidät kaivattuasi?
      Ikävä
      63
      623
    Aihe