yksinäisyys??

Anonyymi-ap

Ite välillä tunnen yksinäisyyttä...onneksi on lapset ja lapsenlapset.Mutta silti sitä kaipaa jotai muuta,toiseisen läheisyyttä.Ikää rupee oleen jo pian 65,baarit ei kiinnosta enää tällä iällä .Mitä täs enää olis tekemist muuta kui käydä lasten harrastuksis

9

233

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mitäpä tuohon muuta lisäisi.
      Täällä on reilut 10 vuotta enemmän.
      En varmaan pystyisi olemaan enää kenenkään kanssa, on omat rutiinit ja oma vapaus.
      Välillä yksinäisyys iskee, lähden käymään ulkona, se auttaa.

Lapset ja lapsenlapset on täälläkin.
      Oli kyllä hankala kausi välillä. Kun ne aikuiset lapset tulevat yhteen ikään, niin ei oo helppoa, syyttelevät kaikesta.On kuulemma yleistä.

• Anonyymi00002

Aloittaja, keksi jotain repäisevää!

Ihan ihka uusi harrastus.
        Nuorihan sinä olet. 65- ei ikä eikä mikään!

Entäs joku uusi kieli, tai valokuvaus, tai kansalaisopiston joku kurssi,
        Ehdit vielä kevään kursseille!

• Anonyymi00005
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Aloittaja, keksi jotain repäisevää!

Ihan ihka uusi harrastus.
        Nuorihan sinä olet. 65- ei ikä eikä mikään!

Entäs joku uusi kieli, tai valokuvaus, tai kansalaisopiston joku kurssi,
        Ehdit vielä kevään kursseille!

Kyllä! Opettele joku itsellesi uusi kieli. Se avaa näkemään maailman uudella tavalla, pitää aivot kunnossa ja tuo itseluottamusta omiin kykyihin. Ja tekemistä riittää loppuiäksi!

• Anonyymi00003

kaverihaussa on yli 60 vuotiaita jos kaveria olet vailla.

• Anonyymi00007

Tuo kaverihaku sivvusto on ihan surkea, ei sieltä kavereita saa. Pitkät välimatkat jo tekee sen että yhteydenpito jäisi sähköpostin ja puhelimen varaan. Itse muutaman kerran kokeillut , mutta lukutaidottomilta ukoilta on viestiä tullut kun ovat olleet jopa 40 vuotta minua nuorempia ja asuu toisella puolen maata. Selkeästi olen ilmoitukseeni laittanut minkä ikäistä kaveria etsin ja siihen ikähaarukkaan kuuluvilta ei ainuttakaan vastausta vaan pelkästään nuoremmilta.....
        Mua ei enää seittemänkymppisenä kiinnosta jotku petiseuran etsijät.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Tuo kaverihaku sivvusto on ihan surkea, ei sieltä kavereita saa. Pitkät välimatkat jo tekee sen että yhteydenpito jäisi sähköpostin ja puhelimen varaan. Itse muutaman kerran kokeillut , mutta lukutaidottomilta ukoilta on viestiä tullut kun ovat olleet jopa 40 vuotta minua nuorempia ja asuu toisella puolen maata. Selkeästi olen ilmoitukseeni laittanut minkä ikäistä kaveria etsin ja siihen ikähaarukkaan kuuluvilta ei ainuttakaan vastausta vaan pelkästään nuoremmilta.....

Sinähän kerroit kaipaavasi toisen läheisyyttä niin millasta läheisyyttä tarkoitat? kylki kyljessä istumista vai mitä

• Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Kun haet läheisyyttä ja deittipalstat on koluttu ja seniorisivustot niin vaikea sanoa mistä saat läheisyyttä

• Anonyymi00004

Oletko koskaan kuullut deittisivustoista?

• Anonyymi00006

Täysin turhaan valitat. Et sitten tajua että Jotkut on oikeasti yksin?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      108
      2697
    2. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      118
      2069
    3. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      69
      1630
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      28
      1304
    5. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      25
      1149
    6. Kultasi eka kirjain? Kuka haluaa

A haluaa J
      Ikävä
      96
      1074
    7. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      53
      1072
    8. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      85
      1054
    9. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      127
      1042
    10. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      977
    Aihe