millainen olisi ihanne yhteiskuntanne.
kuvailkaapa
8
429
Vastaukset
- punikki
venäjälle!
- Ament
Meidän ei enää tarvitse haikailla minkään ihme paratiisin perään, olemme sellaisen rakentaneet. Tämän tajuaminen on karvapäille vain liian vaikeaa. Ainut sitä uhkaava asia tällähetkellä ovat kaltaisesi kulttuurin mädättäjät. Suomella on onneksi ihmeellinen taipumus siistiä maansa tasaisin väliajoin saastasta. Katsos vaikka me köyhtyisimme, rikastuisimme tai näkisimme nälkää, me olemme kuitenkin maastamme ylpeitä. Emme lähde Turkkiin tai SaudiArabiaan maanpakoon tai maahanmuuttajaksi muuttamaan heidän kulttuuriaan. Suomi on ihanne yhteiskunta vikoineen ja vaikeuksineen. Suomi on suomalaisten paratiisi. Olemme yksinkertainen kansa ja omistamme tämän maan. Tätä maata ei omista Jumala, Allah, Jeesus tai Muhamed. Kunnes toisin todistetaan asiat vain ovat näin yksinkertaisia.
- Outopipamies
On muuten aivan totta, että suomi on hyvä maa asua ja elää, kunnoittakaamme maata jalkojemme alla ja sen maan nimi Suomi.
On totta, että me useimmat Suomalaiset todellakin rakastetaan kaikesta huolimatta maatamme.
On muuten kumma etteivät eräät puolusta maitaan terrorilta/Diktaattoreilta vaan mielummin lähtevät pakosalle, ei siinä juurikaan omaa kotimaataan arvosteta.
Onhan täällä suomessakin eri heimoja On savolaisia, saamelaisia, karjalalaisia, ruotsin-suomalaisia, pohjanmaalaisia jne eikä kuitenkaan tapella ja terrorisoida toisiamme kuten tuolla afrikassa, nooh tietysti pientä nujakointia on aina ollut muttei kuitenkaan pommitella toisiamme ja hajoiteta tosten kaupunkeja ihme syyn takia kostoksi.
- Äityliini
Minusta Suomen tarvitsee lisätä roimasti maahanmuuttoa. Sanotaan, että sellaiset 100000 maahanmuuttajaa vuodessa olisi hyvä määrä.
- Reiska
No ei ehkä noin paljoa kuitenkaan mielestäni sellanen 50 000 tuhatta vuodessa olisi realistinen luku tai jokaista kuollutta suomalaista vastaan otettaisiin kaksi maahanmuuttajaa/pakolaista.
- ,,,,
Mitäs jos kokeiltais tälläistä lukua: Nolla
- suomalainen
Ei lisääntyä vaa vähentyä! Ootko ollenkaan ajatellut asiaa tarkemmin, että miten ehkä meijän suomalaisten tulee käymään kun ne vievät meiltä tilaa? Kumma kun on heikäläisille varaa tehdä asuntoja, mutta ei suomalaisille asunnottomille... Niin ja mitä olin joskus kuullut telsusta, että pakolaisia/maahanmuuttajia otetaan Suomeen 700 vuodessa. Sekin määrä tuntuu ja kuulostaa paljolta.
- Fafner
missä tämmöinen pikku reppanakin hyväksyttäisiin vaatimattomine mielipiteineen. Aina ollaan tuomitsemassa jos on vaikka vain lyhyt pehko daijussa. Kuule "karvapää", hyväksytkö sinä mut? Eikös meikäläisen tuuhea skege tee musta myös aika karvaisen ja siis tavallaan sun veljes? Unohdetaan menneet ja mennään ottamaan bubiin vaikka muutamat ruukulliset viikinkien vettä, jooko?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723073
- 552735
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322345- 792188
- 952006
- 571949
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171547Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301390Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301361