IL: Halla-aho kommentoi häirintäkohua
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-aho sanoo Iltalehdelle pitävänsä hyvänä, että epäasiallisesti käyttäytyneiden kansanedustajien nimet tulevat julki.
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-aho (ps.) kertoo Iltalehdessä, että on käynyt keskusteluja eduskunnassa liittyen kansanedustajien avustajien kohteluun.
Tällä viikolla julkisuuteen nousi Halla-ahon tapaaminen kansanedustaja Ville Merisen (sd.) kanssa, mutta tapaamisia on ollut muitakin. Hän ei kuitenkaan kerro Iltalehdelle, keiden kanssa keskusteluja on käyty.
– Minä ja pääsihteeri olemme käyneet keskusteluja epämuodollisessa formaatissa sellaisten henkilöiden kanssa, joiden voimme julkisuuteen esitettyjen kommenttien perusteella olettaa omaavan jotain tietoa näistä tapauksista. Olemme pyrkineet lähinnä keräämään tietoa ja kartoittamaan tilannetta, jotta pystyisimme meidän käytettävissämme olevilla työkaluilla kohentamaan tilannetta, Halla-aho sanoo lehdelle.
IS uutisoi torstaina Sdp:n kansanedustajien toiminnasta. IS:n tietojen mukaan kansanedustajat Marko Asell, Jani Kokko ja Kim Berg liittyvät tapauksiin, joissa on käyttäydytty epäasiallisesti eduskunta-avustajia kohtaan.
Halla-aho sanoo Iltalehdelle pitävänsä hyvänä nimien julkaisemista.
– Itse pidän kyllä hyvänä sitä, että tuodaan julki, keitä kansanedustajia nämä väitteet ja epäilykset koskettavat, koska niin kauan kuin ne väitteet pysyvät hyvin yleisellä tasolla eikä niitä yksilöidä, se langettaa ikävän varjon koko eduskunnan ja kaikkien kansanedustajien ylle, Halla-aho sanoo.
Halla-ahon mukaan kaikki eduskunnan selvitykset osoittavat, että enemmistö avustajista viihtyy työssään ja kokee ilmapiirin hyväksi.
Lue lisää kirjoittajalta
Anni Keski-Heikkilä
Halla-aho kommentoi häirintäkohua
6
77
Vastaukset
- Anonyymi00001
Täytyy korjata että seksidemokraattipuolueesssa sdp on tämä ongelma. Turhaan katsella muualle kun sdp ssä on salaisia kohinakokouksia, suhina salaisuuksia ja asiatonta toimintaa.
- Anonyymi00003
Koska persujen häirintätapauksista vuotaa tietoja julki?
- Anonyymi00004
Koska Porvoon demarit heittää tämän yhden variksenpelättiminen pihalla. Akka haluaa vaan rahaa ja koettaa kokoajan ehdottaa kokouksia et saa pullaa ja kokouspalkkioita.
- Anonyymi00006
Milloin persut heittävät pääpersun huitsin nevadaan eduskunnan puhemiesaitiosta?
Ihmiset saavat hävetä silmät päästään.
- Anonyymi00005
Luuleeko aloittajapersu, etteivät ihmiset itse osaa lukea lehtiä ilman hänen typeriä kopioituja juttujaan?
Muiden puolueiden äänestäjät ovat lukutaitoisia. Persuilla lukutaito taas on kyseenalaista. - Anonyymi00007
Eräs edustaja kertoi, että potkaisee munille jos tulee ahdistelua. Sovinismia, rasismia , syrjintää, koska ahdistelua voi olla myös nainen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896052KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3365351Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222707Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841885Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051697- 1141581
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181543seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241464Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351413