Syyrian hallinto hyökkää kurdeja vastaan Syyrian koillisosassa, missä oli toimiva aluehallinto. Kurdit panevat vastaan. Tilanne epäselvä.
Syyrian kurdit
9
132
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kurdit ovat huonossa maineessa lähi-idässä ja kuten olemme havainneet, kurdit ovat pahimpia rikollisia myös meillä pohjoismaissa minne nämä rintamakarkurit ja maanpetturit ovat paenneet lähtömaistaan.
Kun Yhdysvallat hyökkäsi George Bush seniorin johdolla ensimmäisen kerran Irakiin, teki Yhdysvallat sopimuksen Irakin kurdien kanssa. Yhdysvallat lupasi kurdeille itsenäisen kurdistanian jos kurdit auttaisi Yhdysvaltoja hyökkäyksessä Irakiin. Kurdit auttoivat niin isä kuin poika Bushinkin hyökkäyksiä kotimaahansa. Eli tilanne kutakuinkin sama jos esim. romaanit tekisivät venäläisten hyökkääjien kanssa avunantosopimuksen jossa Venäjä lupaisi lohkaista Suomesta oman itsenäisen maan Suomen romaanivähemistölle.
Kurdit ovat lähi-idän ongelmavähemmistö joka on aina siellä missä tapahtuu. Turkissa kurdit tulivat tunnetuksi terroriteoistaan, Irakissa kurdit tunnetaan maanpettureina jotka auttavat ryöstämään Irakin öljyvaroja Israelille ja Yhdysvalloille. Syyriassa kurdit sotivat välillä Turkkia, välillä Syyrian hallintoa vastaan. Kurdit ovat epäluotettavia ja ongelmia synnyttävä kielivähemmistö lähi-idssä mutta sama virsi jatkuu myös meillä pohjoismaissa missä kurdit ovat pahimpia huumerikollisia Ruotsissa, Suomessa, Norjassa ja Tanskassa.- Anonyymi00002
Ruotsissa tilanne melkein samanlainen kuin Syyriassa: https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009886300.html
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ruotsissa tilanne melkein samanlainen kuin Syyriassa: https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009886300.html
Kurdit on iso kansa, jolla ei ole omaa maata. Heitä on monenlaisia, rikollisia joukossa, kuten muissakin maissa.
Heitä sorretaan joka maassa. Petetty monta kertaa ja taas. Auttoivat ISISin kukistamisessa ja saivat tämän itsehallinto alueen. Nyt sekin jyrätään. Varmasti panevat vastaan.- Anonyymi00003
santtunen2 kirjoitti:
Kurdit on iso kansa, jolla ei ole omaa maata. Heitä on monenlaisia, rikollisia joukossa, kuten muissakin maissa.
Heitä sorretaan joka maassa. Petetty monta kertaa ja taas. Auttoivat ISISin kukistamisessa ja saivat tämän itsehallinto alueen. Nyt sekin jyrätään. Varmasti panevat vastaan.Kurdit eivät tule toimeen kenekään kanssa lähi-idässä, eikä kenenkään kanssa pohjoismaissakaan missä kurdit ovat pahimpia rikollisia.
Ehkäpä Suomi voisi vastaanottaa tuon maanpetturikansan tänne sotimaan jotta saisimme enemmän verta rintamalle jos Yhdysvallat luotsaa Suomen sotaan Venäjää vastaan? - Anonyymi00004
santtunen2 kirjoitti:
Kurdit on iso kansa, jolla ei ole omaa maata. Heitä on monenlaisia, rikollisia joukossa, kuten muissakin maissa.
Heitä sorretaan joka maassa. Petetty monta kertaa ja taas. Auttoivat ISISin kukistamisessa ja saivat tämän itsehallinto alueen. Nyt sekin jyrätään. Varmasti panevat vastaan.Täällähän niitä on jo ihan liikaa. Aidosti, mitä helkkarin väliä vaikka menisi kuinka paljon noita? Maailmasta ei ihmiset lopu.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Täällähän niitä on jo ihan liikaa. Aidosti, mitä helkkarin väliä vaikka menisi kuinka paljon noita? Maailmasta ei ihmiset lopu.
Kävin juuri vessassa päästämässä kunnon haisevat kurdit pyttyyn. Kyllä helpotti! Sama tunne varmaan lähi-idässä, missä kurdeista päästy kun ovat lähteneet kelan eläteiksi meille Suomeen rikoksia tehtailemaan.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kävin juuri vessassa päästämässä kunnon haisevat kurdit pyttyyn. Kyllä helpotti! Sama tunne varmaan lähi-idässä, missä kurdeista päästy kun ovat lähteneet kelan eläteiksi meille Suomeen rikoksia tehtailemaan.
Kurdit ovat lähi-idän romaaneja jotka eivät integroidu mihinkään maahan vaan käyvät loputonta sotaansa valtaväestöä ja maan lakeja vastaan.
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kurdit ovat lähi-idän romaaneja jotka eivät integroidu mihinkään maahan vaan käyvät loputonta sotaansa valtaväestöä ja maan lakeja vastaan.
Kurdit tarvitsisivat omat maansa ja Autonomiset alueensa. Nyt he ovat hyvä vastavoima muiden ohessa diktaattireja vastaan Lähi-Idän maissa. Rasismi heitä vastaan on rasismia.
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kurdit ovat lähi-idän romaaneja jotka eivät integroidu mihinkään maahan vaan käyvät loputonta sotaansa valtaväestöä ja maan lakeja vastaan.
Miksi diktaattorien valtaan pitäisi integroitua?
Kaikissa maissa hallitsee ulkopuolinen sadisti, niin Suomessa kuin muissakin maissa.
Vapaita kansoja ei sallita. Mutta diktatuurit tuhoutuvat pian kaikkialla maapallolla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671633
- 104941
- 75753
- 51655
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa18641ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429
