”Jos me tunnustamme meidän syntimme, niin hän on uskollinen ja hurskas, joka meille synnit anteeksi antaa ja puhdistaa meitä kaikesta vääryydestä,”
1 Joh 1:9
Jos aiot Taivaan kotiin päästä, sinun täytyy tunnustaa syntisi ja hyljätä ne.
Jos me tunnustamme meidän syntimme, niin hän on uskollinen ja hurskas, joka meille synnit anteeksi
23
206
Vastaukset
- Anonyymi00004
”Joka rikkomuksensa salaa, se ei menesty; mutta joka ne tunnustaa ja hylkää, se saa armon.”
Sananlaskut 28:13- Anonyymi00005
Joka pahan tekonsa kieltää, ei hän menesty; vaan joka sen tunnustaa ja hylkää, hänelle tapahtuu laupius.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Joka pahan tekonsa kieltää, ei hän menesty; vaan joka sen tunnustaa ja hylkää, hänelle tapahtuu laupius.
Den som fördöljer sina överträdelser, honom går det icke väl; men den som bekänner och övergiver dem, han får barmhärtighet.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Den som fördöljer sina överträdelser, honom går det icke väl; men den som bekänner och övergiver dem, han får barmhärtighet.
He that covereth his sins shall not prosper: but whoso confesseth and forsaketh them shall have mercy.
- Anonyymi00008
”Sentähden minä tunnustan sinun edessäs syntini, ja en peitä pahoja tekojani. Minä sanoin: minä tunnustan Herralle pahat tekoni; niin sinä annoit anteeksi syntini vääryyden, Sela!”
Psalmi 32:5- Anonyymi00009
Minä tunnustin sinulle syntini enkä peittänyt pahoja tekojani; minä sanoin: "Minä tunnustan Herralle rikokseni", ja sinä annoit anteeksi minun syntivelkani. Sela.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Minä tunnustin sinulle syntini enkä peittänyt pahoja tekojani; minä sanoin: "Minä tunnustan Herralle rikokseni", ja sinä annoit anteeksi minun syntivelkani. Sela.
Då uppenbarade jag min synd för dig och överskylde icke min missgärning. Jag sade: "Jag vill bekänna för HERREN mina överträdelser"; då förlät du mig min synds missgärning. Sela.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Då uppenbarade jag min synd för dig och överskylde icke min missgärning. Jag sade: "Jag vill bekänna för HERREN mina överträdelser"; då förlät du mig min synds missgärning. Sela.
I acknowledged my sin unto thee, and mine iniquity have I not hid. I said, I will confess my transgressions unto the LORD; and thou forgavest the iniquity of my sin. Selah.
- Anonyymi00012
Niin on. Ja jos joku ei halua taivaan kotiin, häntä ei sinne pakoteta. Täällä voimme ainoastaan kehoittaa ihmisiä.
- Anonyymi00014
Vain Jeesus voi syntisen pelastaa!
- Anonyymi00019
Isän luokse pääsee vain pojan kautta tosin isä on se joka armahtaa ei poika.
- Anonyymi00018
Vain armosta, Jumala tietää synnit muutenkin ei niitä tarvitse tunnustaa. Ihminen ei aina edes tajua tekevänsä syntiä. Kaikki on Jumalan armosta kiinni.
- Anonyymi00020
Ei syntejä saa kukaan anteeksi. Sehän olisi väärin uhriakin kohtaan .
Paha teko heijastuu takaisin, kuin myös hyvä teko. Jopa ajatukset ja puheet heijastuu takaisin karman lain mukaan.- Anonyymi00021
Niinhän se kuuluu ollakin. Kristinuskon harhaiset piut paut välittää mistään oikeudenmukaiasuudesta, tai uhrin kohtalosta. Kaiken saa anteeksi, kun vain muistaa hokea kiitosta Jeesukselle ja kuniaa Jumalalle.
- Anonyymi00022
Jopa ajatukset ja puheet heijastuu...
Eli me kaikki olemme syntisiä, mikä on totta mutta...
- Anonyymi00023
Aamen! Syntien EI VOI taivaaseen, pyhän Jumalan luo viedä. Ne täytyy saada anteeksi. Jeesuksen veri puhdistaa kaikesta synnistä!
- Anonyymi00024
Karma opettaa ja ohjaa. Mitä kylvät sitä niität.❤️
- Anonyymi00027
🎚️❣️🩸
Anonyymi00024 kirjoitti:
Karma opettaa ja ohjaa. Mitä kylvät sitä niität.❤️
Karmaa ei ole.☠️
- Anonyymi00025
Nii, se on tuo rehellisyys, ennen kaikkea itselle, muutenkin ihan hyvä ohjenuora elämässä.
- Anonyymi00028UUSI
Jep. Se on melko harvinaista nykyisin.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain36812359Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.2565403Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom2153947Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille
Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö2002645Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov151992Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!
Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi191834Mikä on mielestäsi paras miestyyppi?
Esimerkit kärjistettyinä: a) perustavallinen/tasainen b) himourheilija c) varakas, turvallinen elättäjä d) puolikrimina167900Martina Aitolehti
Instagramissa pomppas esille Martinan kumipallot. Ihan säikähin. Ja tää on Martina-ketju!271862No kolahtaako kukaan
Samalla tavalla kuin mä? Harmi kun et uskaltanut kohdata. Ehkä me löydetään jotkut muut jotka voi olla konkreettisempiak74782Rippituoli
Kerro joku synkkä tai outo salaisuus, joka liittyy ikävääsi kaivattuasi kohtaan. Tee tunnustus anonyyminä. Se helpottaa59736