Minä suunnittelisin ihmisestä symmetrisen, jolloin voisi käyttää esimerkiksi paitoja ja housuja ristiin.
Jos minä saisin luoda ihmisen
8
170
Vastaukset
- Anonyymi00001
Minä loisin ihmisen, jolla olisi huomattavasti tilavampi virtsarakko. Esimerkiksi 10 litrainen.
- Anonyymi00002
Ihminen, kuten 99% maapallon eläinkunnasta, on kaksikylkisymmetrinen. Ihminen ja eläimet eivät ole ruumiin päiden suhteen symmetrisiä vaan toisessa päässä on aistinelimet ja aivot ja toisessa päässä on ruuansulatuskanavan loppupää. Poikkeuksen tähän muodostavat uskovaiset, jotka ajattelevat ja katselevat peräpäällään. Ajattelun tuloksena syntyy aivoripulin turauksia ja jumalaa katsellaan persesilmällä.
- Anonyymi00003
Minun ihmissuunnitelmasta jäisi umpisuoli pois. Se ei ole mitenkään tarpeellinen.
- Anonyymi00004
Minä loisin kokkolalaisen tuhkamunaisen kaupparatsun.
Ei paljon turhempaa otusta voi olla.- Anonyymi00005
Se olisi yhtä hyvä otus kuin lapamato. Ei paratiisi vaan parasiitti.
- Anonyymi00009
Tunnen erään mainitsemasi henkilön. Täytyy kyllä sanoa, että olisin tappanut itseni sellaisena jo kauan sitten.
- Anonyymi00007
tilaa kiinasta niin aivan sama 🤣
- Anonyymi00008
Saattaisi loppua osaaminen alkutekijöihinsä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2753445Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1101770Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2481466- 741356
- 661245
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991107Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:521099- 631001
- 22937
IS viikonloppu 16.-17.5.2026
Tänä viikonloppuna on Kärkkäisen ja Skyttän yhteistyönä syntynyt 3.0 arvoinen sanaristikko ratkaistavana.35883