Olet typerys, joka ei ymmärrä psykologiaa,filosofiaa tai maailmaa

Anonyymi-ap

Minä ymmärrän, siksi minua sattuu sinun typeryytesi. Olisin ihan paras kumppani sinulle, ja välittäisin eniten koko maailmassa, mutta koska olet noin "rajoittunut" et ymmärrä asioita, joita minä ymmärrän. Mitä enemmän taistelen sinun typeryyttäsi ja egoasi vastaan, sitä enemmän hajoan matkalla, en kykene pelastamaan ihmistä, joka ei kykene pelastamaan edes itseään.

Voisinpa tämän sanoa sinulle kasvotusten, mutta tekisit siitäkin ilmoituksen poliisille "vainoamisesta", koska sinun maailmassasi , huolenkanto ja rakastaminen on vainoamista. Käytät kauheita psykologisia manipulointi taktiikoita, oikeuttaessasi, henkisen pahoinpitelysi, ja väkivaltasi, ja sen jälkeen kuvittelet olevasi "vainoamisen" uhri, minä tässä olen sinun aivojesi, ja vajaavuutesi uhri.¨

Jos älykkyytesi sen sallisi, niin voisin jopa kokea katkeruutta, sinua kohtaan, nyt koen vaan syvää sääliä ja toivottumuutta, ihminen jota ei voi pelastaa, ihminen johon rakastuin syistä, joita et kykene ymmärtämään oman pinnallisuutesi takia, pillusi on yhdentekevä minulle, samoin kehosi.

Se mikä merkitsi oli korvien välissä ja sydämessä. Syvästi rikottu ja herkkä, kaunis ja upea ihminen.

Mutta käytöksesi on puistattavaa, et kai vain mahda itsellesi mitään sit... olet tyhmä.

48

455

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tämähän oli mieltä ylentävää.

• Anonyymi00030

Niin, oli sen verran suttuinen kyhäys tältä palstasedältä, että jos tästä itseensä ottaa tms rivin riviä, niin jotain on pielessä ja pahasti😬

• Anonyymi00002

Palstan narsistiset ilkeilijät aktiivisia yöllä. AP et kuulosta fiksulta ihmiseltä.

• Anonyymi00006

Anteeksi vaan palstan vattuilijat on aktiivisia kun luulee erään ihmisen olevan kotonaan.Silloin se on koko päivästä.

• Anonyymi00031

No voi, menikö palstasedän teksti yön vakuohörhöille taas ihon alle? Vika saattaa olla enemmänkin siellä päässä jopa satusedän illuusiomaailmaa enemmän

• Anonyymi00003

Ei suhteissa ole kysymys toisen pelastamisesta. Keskity siihen, mitä voit itsessäsi tehdä.

• Anonyymi00004

Tämä oli varmaan mulle. Olen umpityhmä. Turhaan hukkaat paukkujasi minuun. Etsi terveempi ja viisaampi ihminen. En ole pelastettavissa ja onko meistä kukaan. Kaikki kuollaan ennemmin tai myöhemmin.

• Anonyymi00011

Jokainen on pelastettavissa, jos saa viisautta ja kokemusta elämäänsä.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Jokainen on pelastettavissa, jos saa viisautta ja kokemusta elämäänsä.

Sitäkö sinä olet täällä tekemässä palstaäijän yhden miehen performaatioon ahkerasti eri tunneskaaloilla osallistuva? Naiselta facepalm

• Anonyymi00005

Tarkoitat että syvällä sisimmässä olisi jokin kaikkinaisen tyhmyyden ja aliarvoisena ilmenevän käytöksen aiheuttavan huonon luonteen tavoittamattomiin jäävä rakastamisen arvoinen keskipiste. Missä välissä olet ehtinyt havaita tämän ihmeellisen ominaisluonnon jonka varaan saattoi laskea jossain vaiheessa paljon.

• Anonyymi00046

Olen tuntenut ja havainnut sen. Esimerkiksi joku katuu ja itkee omia virheitään. Tai heikko ja haavoitettu itkee kipujaan. Molemmat kaipaavat läsnäolijaa ja lohduttajaa. Rakkauden voimat, jotain mikä ei ole palautettavissa mihinkään muuhun tuntemukseen, voi aistia noissa hetkissä (ainakin minun kokemuksen mukaan)

• Anonyymi00047
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Olen tuntenut ja havainnut sen. Esimerkiksi joku katuu ja itkee omia virheitään. Tai heikko ja haavoitettu itkee kipujaan. Molemmat kaipaavat läsnäolijaa ja lohduttajaa. Rakkauden voimat, jotain mikä ei ole palautettavissa mihinkään muuhun tuntemukseen, voi aistia noissa hetkissä (ainakin minun kokemuksen mukaan)

Eli juu. Minun kokemuksien ja tuntemuksien (ulkoa päin tulevien energiatuntemusten) mukaan jokaisen ydin on puhdasta rakkautta.

• Anonyymi00007

Narsistia ei kuulu ymmärtää eikä hänen hallinta hakumis manipulointiin mennä mukaan ...!
      Ihmisten kuuluu juosta toisaalle vielä kun voivat.
      Saa huutaa yksin .
      Minä olen joutunut ennenkin sulkemnaa sydämeni ja mieleni ihmisen paljastuttua narsistitksi .
      Sillä silloin alkaa ilkeily ja tyhmäksi haukkuminen ja sen semmoinen
      Koska tämä ihmistyypi ei muuhun kykene.
      Kuvittelevat olevansa niin maailman napoja kun syyttäjiäkin ja muita yli ihmisiä ...
      Ikävä kyllä narsistin tie on yksinäinen
      Sillä olenasetihmissuhteita ylläpibät taidot puuttuu sillä kukaan ihminen ei halua olla vain hyödyke .
      Tiedän että tämä kirjoittaminen oli turhaa
      AP kaltainen uhmistyyppi ei muita kuuntele.
      Nyt pitäisi . Et kelpaa Narstina minulle.
      Muutu kivaksi ihmiseksi ensin kiitos!

• Anonyymi00010

En ole narsisti, enkä nauti haukkumisesta.

• Anonyymi00013

Kyllä juuri näin on.
        Narsisti on hiustupsuun asti.
        Eikä ole mitään annettavaa hänelle!

• Anonyymi00008

en halua olla assi miehen vaimo

• Anonyymi00009

Tule vaimokseni heilani suloinen.

• Anonyymi00012

Voi miten kauniita lupauksia😱

• Anonyymi00014

Mutta samaan hengenvetoon haukkuu tyhmäksi ja mitä kaikkee😓

• Anonyymi00015

ja "käytöksesikin on puistattavaa" eli mies inhookin vielä perään

• Anonyymi00025
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Mutta samaan hengenvetoon haukkuu tyhmäksi ja mitä kaikkee😓

Ihan tyypillistä narsisti käytöstä
        Samoin kun se ilmoitus ettei muka ole.
        Se joka on paennut narsistin käsistä tietää
        Tämän kuvion kyllä .
        Narsistit on aivan ihania lurkuttelihoita aluksi
        Mutta totuus paljastuu kyllä.
        Naisesta tehdään joitain minkä pitää totella jokaista oikkua.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00015 kirjoitti:

ja "käytöksesikin on puistattavaa" eli mies inhookin vielä perään

Joo, hienoa aloittajaäijä, että osaat erittäin taidokkaasti ohjailla lukijoita tähän tunnemaailmaan missä avauduit jollekin naiselle jota ei sinänsä ole, oli kyllä karrmaiseva lukukokemus, saatoit vetää naisten mielen matalaksi todella laajalla skaalalla

• Anonyymi00036
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Ihan tyypillistä narsisti käytöstä
        Samoin kun se ilmoitus ettei muka ole.
        Se joka on paennut narsistin käsistä tietää
        Tämän kuvion kyllä .
        Narsistit on aivan ihania lurkuttelihoita aluksi
        Mutta totuus paljastuu kyllä.
        Naisesta tehdään joitain minkä pitää totella jokaista oikkua.

” Mutta totuus paljastuu kyllä.
        Naisesta tehdään joitain minkä pitää totella jokaista oikkua.” Jaa, vai niin aapeeäijä no hyvää illuusion tuottamista itsesi kanssa kirjoitellen tai muuta vastaavaa. Miljöö ei elä toistaiseksi

• Anonyymi00017

Vapaat aikuiset määrittävät itse omat arvonsa. Sinä saat etsiä kumppanin, jolla on samat arvot kuin sinulla.

Minä olen virheitä täynnä, ja tarvitsen siis armollisen kumppanin. En osaa rentoutua muutoin, ja toimintani muuttuu ilman tietoa toisen armollisuudesta epävarmaksi, kireäksi ja jopa halvaantuu kokonaan.

• Anonyymi00018

Tuskin olet hän. Kirjoitin omia yleisiä ajatuksiani.

• Anonyymi00026

Sä et ole armollinen muille
        Ole itse ensin se rauhallinen ja armollinen
        Ja puhu vasta sitte mitä sä haluat !

• Anonyymi00044
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Sä et ole armollinen muille
        Ole itse ensin se rauhallinen ja armollinen
        Ja puhu vasta sitte mitä sä haluat !

En usko, että sinä anonyymi tunnet minua, toista anonyymia, tällä palstalla. Ainakin yritän parhaani mukaan olla armollinen ja ymmärtäväinen. En tuomitse oikeastaan ketään. Mutta kyllä olen ajatellut, että kaipaan kumppaniltani armeliaisuutta virheitä, heikkouksia yms kohtaan. Kuten sanoin, muuten suhteesta jää jotain oleellista puuttumaan (mitä haen). Sen, että kokeeko toinen minut sellaiseksi, jää hänen arvioitavaksi. Juu, minussa on kieltämättä paljon puutteita.

• Anonyymi00045
        Anonyymi00044 kirjoitti:

En usko, että sinä anonyymi tunnet minua, toista anonyymia, tällä palstalla. Ainakin yritän parhaani mukaan olla armollinen ja ymmärtäväinen. En tuomitse oikeastaan ketään. Mutta kyllä olen ajatellut, että kaipaan kumppaniltani armeliaisuutta virheitä, heikkouksia yms kohtaan. Kuten sanoin, muuten suhteesta jää jotain oleellista puuttumaan (mitä haen). Sen, että kokeeko toinen minut sellaiseksi, jää hänen arvioitavaksi. Juu, minussa on kieltämättä paljon puutteita.

Ja en halua, tai edes voi, pakottaa ketään olemaan armollinen. Jos ei halua tai ei pysty, niin se on tuon ihmisen oma asia. Hänellä on syynsä siihen. Voin vain kertoa, miksi se olisi minun mielestäni tärkeää. Yrittää kannustaa muutokseen, pohtimaan… (kodka sen antaja myös kokemukseni mukaan saa itse, rakkautta…). mutta saatanhan olla väärässä. Ehkä maailma ei tarvitse armoa.

• Anonyymi00019

Miten käyttäytyy ihminen mikä on vankina vittumaista vanginvartiaansa kohtaan?
      Ei ainakaan samanlailla kaikki.Toinen vanki hyökkää takaisin toinen alistuukolmas tekee molempia vuoroin.Vapaassa ymmärtäväisessä,tsemppaavassa,tasa-arvoissa mutta vastuullisessa ympäristössä ihminen voi olla oma itsensä ja kukaan ei ole paha silloin.

• Anonyymi00020

Ihan turhaan täällä jauhetaan näitä hyviä asioita näille vmmaisille,ei narskuille mene jakeluun.Ne haluu voittaa.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Ihan turhaan täällä jauhetaan näitä hyviä asioita näille vmmaisille,ei narskuille mene jakeluun.Ne haluu voittaa.

Joku nisti haluu kunnollisen jalkojen väliin.Ruma ja rikas mies väkisin nätin naisen kainaloon jne.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Joku nisti haluu kunnollisen jalkojen väliin.Ruma ja rikas mies väkisin nätin naisen kainaloon jne.

Osuit naulan kantaan.Täällä huutelee katkerat,kateelliset ja uhrit sekasin.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Joo kyllä juurikin niin . Mä saanu kuulla tyypistä juttuja toista tietä ihan ihan sen ex itseltä .
        Homma maisttuu ja haisee nyt pahalle .
        Liian sairas kuvio että menisin yksityiskohtiin tässä .

• Anonyymi00035

No ehkäpä aloittajaäijä pääsetkö reflektoimaan näitä kongisotia tai sen sellaisia

• Anonyymi00037
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Osuit naulan kantaan.Täällä huutelee katkerat,kateelliset ja uhrit sekasin.

Yksinkertaisuutensa uhrit korkeintaan aloittajaäijä mikäli tästä huuhaasta jotakin muka ammentavat. Sori jos loukkasin mut

• Anonyymi00023

Jos ymmärtäisit, sinua ei sattuisi, koska ymmärtäisit että toisen kipu johtuu hänestä.

• Anonyymi00024

Se hoito, jota tällä hetkellä saat, ei selvästikään toimi.

• Anonyymi00028

En usko että AP on hoidon piirissä
        päihdetaustaisena.

Sivusta

• Anonyymi00034

Sinä et taida palstaäijän tekstejä mielipuolisesti spinnaava oikein pärjätä enää tämän propagoinnin kanssa. Has been queen

• Anonyymi00038
        Anonyymi00028 kirjoitti:

päihdetaustaisena.

Sivusta

Päihteistä tässä ei puhunut kukaan muu kuin sinä.

• Anonyymi00041
        Anonyymi00028 kirjoitti:

päihdetaustaisena.

Sivusta

Ei lainkaan läpinäkyvää tämä itsellesi vastailu tässä palstaäijän aloituksessa, ykSiSarvinen. Jatka ihmeessä ”tietämistä” samaan malliin, ehkä nämä sisäistävät joku päivä. T naiselta

• Anonyymi00042
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Päihteistä tässä ei puhunut kukaan muu kuin sinä.

No yksäri nyt on tietävinään toisten taustoista vaikka ja mitä ja häiriköimässä eri instituutioita huolenpitonsa merkeissä mitä nyt vähän perättömiä rikosilmoituksia tai huoli-ilmoituksia tehtailemalla ja suostuttelemalla muita samaan

• Anonyymi00029

” Voisinpa tämän sanoa sinulle kasvotusten, mutta tekisit siitäkin ilmoituksen poliisille "vainoamisesta", koska sinun maailmassasi , huolenkanto ja rakastaminen on vainoamista. Käytät kauheita psykologisia manipulointi taktiikoita, oikeuttaessasi, henkisen pahoinpitelysi, ja väkivaltasi, ja sen jälkeen kuvittelet olevasi "vainoamisen" uhri, minä tässä olen sinun aivojesi, ja vajaavuutesi uhri” Kuulkaas palstasedän novelleihin eläytyvät, miten koette tämän elähtäneen äijän pään sisällön kun ote näytöksestä on tämä? Saattaa kertoa itsestänne paljonkin

• Anonyymi00039

jos ei olekaan psykopaattien psykologiaa vaan on patologiaa.

• Anonyymi00040

Olethan kysynyt luvan häneltä tuohon vainoamiseen..öhmm tarkoitin huolenpitoon niin kuin sitä kuvasit? Onko hän niin kuin suostunut siihen? Pidätkö häntä siis siksi tyhmänä kun hän haluaa elää omaa elämäänsä eikä totella?

• Anonyymi00049

AP ei ole kysynyt lupaa mihinkään toimintaansa. Ei hän koskaan tule kysymään, koska on itse hyvin sairas mies. Minkäänlainen järkevä selittäminen, puhuminen tuskin auttaa?
        Koska tällä kaverilla itsellä niin paha olla on, omat virheet, huono käyttäytyminen lukuisat yritykset painostaa toista ihmistä omaan tahtoonsa.
        Voidaan puhua jo manipuloinnista, törkeästä kiusaamisesta kun ei hän ymmärrä.
        AP:n huolenpito, välittäminen on aivan huippua!
        Älykäs ihminen näkee kirjoituksissa vihaisen vanhan miehen, kuka haluaa hallita ja määrätä muita ihmisiä. Ei kunnioita toisten ihmisten elämää pätkääkään.
        Loppuu vielä kiusaaminen.
        Ikävää vain, hänelle kuka seuraava uhri lienee!

• Anonyymi00043

Tekeekö hän niin, että valehtelee ja pitää sinua vähän niin kuin narrina ja sitten jos et oikein suostu ja vaadit häntä tilille, taikka laitat jalan niinsanotusti maahan, niin alkaa tuo manipulointi, kiristys, uhkailu.. Taitaa olla aika yleistä.

...ja käykö peräti niin, että jos viet jutun aivan päätyyn asti, niin sieltä tulee lause "no tapa mut sitten".

• Anonyymi00048

Totuus -ap sinulle, kaikille lukijoille ja kantaa ottaville.
      En yhtä päivää jaksaisi katsoa sinua Tyhmää vanhaa narskua!
      Olet niin sairas ihminen sinusta ei ole kenenkään pelastajaksi koska sinä et pärjää edes itsesi kanssa. Palstakirjoittelu on suurin rakkautesi ja kaiken sonnan suoltaminen julkiselle palstalle. On niin noloa katsoa sinun yritystä saada parisuhde, mitä et todellakaan ansaitse.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      171
      8441
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      452
      7610
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      76
      3880
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      161
      3665
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      118
      3054
    6. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      55
      2795
    7. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      43
      2060
    8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      126
      2056
    9. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      23
      1883
    10. Vedonlyöntiä .

Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka
      Ähtäri
      21
      1781
    Aihe