Mustat pitsi stringit sain vaimolta.mahtava tunne kalullani olla silkin pehmeissä stringeissä.ihanaa ja kiihottavaa.
Vaimon stringit
24
450
Vastaukset
- Anonyymi00001
Pitsit ihania iholla, mulla stayupit nyt
- Anonyymi00002
Minä kyrpä pystyssä ajattelen teitä ihanissa
asuissanne.
- Anonyymi00003
Ihana kuulla.minulla on kalu kovana näissä stringeissä. Kiihottaa vaan niin että pakko välillä runkata.
- Anonyymi00007
Olisi mukavaa olla kanssasi, tuleeko kalu ulos
stringeistä, kun seisoo. - Anonyymi00011
Anonyymi00007 kirjoitti:
Olisi mukavaa olla kanssasi, tuleeko kalu ulos
stringeistä, kun seisoo.Kyllä tulee.
- Anonyymi00004
Pääsispä näkemään miltä stringit näyttää…
- Anonyymi00005
Milelläni sinulle näyttäisin.haluaisitko vaimoni käyttämät stringit itsellesi, olis ihana suukotella kaluasi niiden läpi.
- Anonyymi00006
Uuh, olis kyllä ipea saada ne käsittelyyn ja runkkailla samalla
- Anonyymi00021
Sama mieltä
- Anonyymi00008
Vois olla upea antaa sulle suuhun samalla
- Anonyymi00009
Imisin mielellään sinun kalua
- Anonyymi00010
Olisi ihanaa ja kiihoittavaa nähdä sut stringeissä. Ihailisin näkyä kullini varmaan seisoisi ja olisi pakko runkata. T. +60ukm
- Anonyymi00012
Olisi ihana nauttia kanssasi. Lähden nyt töihin ja totta kai stringit on koko päivän kiihottamassa minua.🥰
- Anonyymi00013
Vielä kun laitat ohuet sukkahousut jalkoihisi niin kivalta tuntuu,näyttää..!
- Anonyymi00014
Strigit tuntuu hyvälle siihen saumasukkikset musta nahka korsetti läpikuultava pitkä pyllynpäälle paituli nilkkurit pitkä toppis vähän meikkiä ja transu on valmis naiselle tai miehelle
Tyttöily on kivaa M 58- Anonyymi00015
Kyrpä seisoo kun ajattelenkin tuollaista.
- Anonyymi00016
Minä nain vaimoani usein niin että vaimolla on satiinipintaiset pikkuhousut jalassa sivulle vedettynä ja kun laukean niin nopeasti pikkuhousut pillun päälle ja kulli ulos pillusta ja spermat tulee pikkuhousuihin sisälle.
Olen aika runsaasti tuleva mies ja kumpikin nautimme siitä. Vaimoni usein saa orgasmin kun päästän spermat pikkuhousuihin ja hieroo vielä pitkään spermaisia pikkuhousujaan ja minäkin hieron niitä päältä päin kun ovat spermassa ja vaimo saattaa toki harvoin mutta vielä uudestaan saada orgasmin.
Näin meillä ja ihanaa on.
Pari 57v. stringit , stay upit , avo sukkikset , sukkahousut ja muutkin naisten vaatteet on ihania , tulee kiimainen olo kun niitä pukee päälle
- Anonyymi00017
Tänään laita punaiset pitsistringit.mustat stringit on päivän ollu ja aaaah tuntunut niin ihanalle.
- Anonyymi00018
Punaiset tosi sexsyt laitoin yöpuulle silkkisen pitkähihaisen yöpaidan mukava aamu touhuun
- Anonyymi00019
Olis mahtava päästä hyväilemään kaluasi niiden alta
- Anonyymi00020
Olis mahtava päästä hyväilemään kaluasi niiden alta
- Anonyymi00022
Päivä pian pulkassa kotiin töistä keittiö puuhiin mustat satiiniset pikkarit ohkanen paituli sit vanhanajan sydän kuvioinen koko essu nauha vyötäröltä eteen rusetti kuorin perunoita nakki keittoon .vaimo tulee töistä kourii persettä hyväilee kalua essun helman alta pyytää kääntymään pudottaa pitkän toppiksen lattialle ottaa pöydältä talous hanskan menee essun alle samalla sormeilee tummeli hanskalla peppu reikää kohta mälli lentää kurkkuun sesion jälkeen jatkuu keiton teko sitten on naisen vuoro nauttia
- Anonyymi00023
Nyt minulla lilan väriset pitsi reunaiset stringit ihana tunne herätä kun kalu heti alkaa jäykistyä kun pitsi hyväilee ihoa. Ei vaan voi mitään kun tää on niin kiihottavan ihanaa käyttää naisten alusasuja. Vaimokin on kannustava minulla tähän. Onneksi niin
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1794896Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1063989Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363589- 513410
- 563379
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest362838Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182569- 232296
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami211929Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?361788