Mustat pitsi stringit sain vaimolta.mahtava tunne kalullani olla silkin pehmeissä stringeissä.ihanaa ja kiihottavaa.
Vaimon stringit
15
153
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Pitsit ihania iholla, mulla stayupit nyt
- Anonyymi00002UUSI
Minä kyrpä pystyssä ajattelen teitä ihanissa
asuissanne.
- Anonyymi00003UUSI
Ihana kuulla.minulla on kalu kovana näissä stringeissä. Kiihottaa vaan niin että pakko välillä runkata.
- Anonyymi00007UUSI
Olisi mukavaa olla kanssasi, tuleeko kalu ulos
stringeistä, kun seisoo. - Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Olisi mukavaa olla kanssasi, tuleeko kalu ulos
stringeistä, kun seisoo.Kyllä tulee.
- Anonyymi00004UUSI
Pääsispä näkemään miltä stringit näyttää…
- Anonyymi00005UUSI
Milelläni sinulle näyttäisin.haluaisitko vaimoni käyttämät stringit itsellesi, olis ihana suukotella kaluasi niiden läpi.
- Anonyymi00006UUSI
Uuh, olis kyllä ipea saada ne käsittelyyn ja runkkailla samalla
- Anonyymi00008UUSI
Vois olla upea antaa sulle suuhun samalla
- Anonyymi00009UUSI
Imisin mielellään sinun kalua
- Anonyymi00010UUSI
Olisi ihanaa ja kiihoittavaa nähdä sut stringeissä. Ihailisin näkyä kullini varmaan seisoisi ja olisi pakko runkata. T. +60ukm
- Anonyymi00012UUSI
Olisi ihana nauttia kanssasi. Lähden nyt töihin ja totta kai stringit on koko päivän kiihottamassa minua.🥰
- Anonyymi00013UUSI
Vielä kun laitat ohuet sukkahousut jalkoihisi niin kivalta tuntuu,näyttää..!
- Anonyymi00014UUSI
Strigit tuntuu hyvälle siihen saumasukkikset musta nahka korsetti läpikuultava pitkä pyllynpäälle paituli nilkkurit pitkä toppis vähän meikkiä ja transu on valmis naiselle tai miehelle
Tyttöily on kivaa M 58- Anonyymi00015UUSI
Kyrpä seisoo kun ajattelenkin tuollaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1856543Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto965449Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1243421Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT2443299Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat862398Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku32125Sinä et halunnut sitoutua
Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne191786Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val481721Läppärit kahviloissa
Aika omituista nykyään, että mennään ”trendikkäästi” tekemään lämppärillä töitä kahviloihin ja viedään moneksi tunniksi471654- 981376