Vaimon stringit

Anonyymi-ap

Mustat pitsi stringit sain vaimolta.mahtava tunne kalullani olla silkin pehmeissä stringeissä.ihanaa ja kiihottavaa.

24

450

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Pitsit ihania iholla, mulla stayupit nyt

• Anonyymi00002

Minä kyrpä pystyssä ajattelen teitä ihanissa
        asuissanne.

• Anonyymi00003

Ihana kuulla.minulla on kalu kovana näissä stringeissä. Kiihottaa vaan niin että pakko välillä runkata.

• Anonyymi00007

Olisi mukavaa olla kanssasi, tuleeko kalu ulos
        stringeistä, kun seisoo.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Olisi mukavaa olla kanssasi, tuleeko kalu ulos
        stringeistä, kun seisoo.

Kyllä tulee.

• Anonyymi00004

Pääsispä näkemään miltä stringit näyttää…

• Anonyymi00005

Milelläni sinulle näyttäisin.haluaisitko vaimoni käyttämät stringit itsellesi, olis ihana suukotella kaluasi niiden läpi.

• Anonyymi00006

Uuh, olis kyllä ipea saada ne käsittelyyn ja runkkailla samalla

• Anonyymi00021

Sama mieltä

• Anonyymi00008

Vois olla upea antaa sulle suuhun samalla

• Anonyymi00009

Imisin mielellään sinun kalua

• Anonyymi00010

Olisi ihanaa ja kiihoittavaa nähdä sut stringeissä. Ihailisin näkyä kullini varmaan seisoisi ja olisi pakko runkata. T. +60ukm

• Anonyymi00012

Olisi ihana nauttia kanssasi. Lähden nyt töihin ja totta kai stringit on koko päivän kiihottamassa minua.🥰

• Anonyymi00013

Vielä kun laitat ohuet sukkahousut jalkoihisi niin kivalta tuntuu,näyttää..!

• Anonyymi00014

Strigit tuntuu hyvälle siihen saumasukkikset musta nahka korsetti läpikuultava pitkä pyllynpäälle paituli nilkkurit pitkä toppis vähän meikkiä ja transu on valmis naiselle tai miehelle
      Tyttöily on kivaa M 58

• Anonyymi00015

Kyrpä seisoo kun ajattelenkin tuollaista.

• Anonyymi00016

Minä nain vaimoani usein niin että vaimolla on satiinipintaiset pikkuhousut jalassa sivulle vedettynä ja kun laukean niin nopeasti pikkuhousut pillun päälle ja kulli ulos pillusta ja spermat tulee pikkuhousuihin sisälle.
      Olen aika runsaasti tuleva mies ja kumpikin nautimme siitä. Vaimoni usein saa orgasmin kun päästän spermat pikkuhousuihin ja hieroo vielä pitkään spermaisia pikkuhousujaan ja minäkin hieron niitä päältä päin kun ovat spermassa ja vaimo saattaa toki harvoin mutta vielä uudestaan saada orgasmin.
      Näin meillä ja ihanaa on.
      Pari 57v.

• stringit , stay upit , avo sukkikset , sukkahousut ja muutkin naisten vaatteet on ihania , tulee kiimainen olo kun niitä pukee päälle

• Anonyymi00017

Tänään laita punaiset pitsistringit.mustat stringit on päivän ollu ja aaaah tuntunut niin ihanalle.

• Anonyymi00018

Punaiset tosi sexsyt laitoin yöpuulle silkkisen pitkähihaisen yöpaidan mukava aamu touhuun

• Anonyymi00019

Olis mahtava päästä hyväilemään kaluasi niiden alta

• Anonyymi00020

Olis mahtava päästä hyväilemään kaluasi niiden alta

• Anonyymi00022

Päivä pian pulkassa kotiin töistä keittiö puuhiin mustat satiiniset pikkarit ohkanen paituli sit vanhanajan sydän kuvioinen koko essu nauha vyötäröltä eteen rusetti kuorin perunoita nakki keittoon .vaimo tulee töistä kourii persettä hyväilee kalua essun helman alta pyytää kääntymään pudottaa pitkän toppiksen lattialle ottaa pöydältä talous hanskan menee essun alle samalla sormeilee tummeli hanskalla peppu reikää kohta mälli lentää kurkkuun sesion jälkeen jatkuu keiton teko sitten on naisen vuoro nauttia

• Anonyymi00023

Nyt minulla lilan väriset pitsi reunaiset stringit ihana tunne herätä kun kalu heti alkaa jäykistyä kun pitsi hyväilee ihoa. Ei vaan voi mitään kun tää on niin kiihottavan ihanaa käyttää naisten alusasuja. Vaimokin on kannustava minulla tähän. Onneksi niin

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      179
      4896
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      106
      3989
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3589
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3410
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      56
      3379
    6. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      36
      2838
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2569
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2296
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      21
      1929
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      36
      1788
    Aihe