Yrittää saada meidänkin talouden kuralle. Vai miten kävi Laukaassa ja Lakea Oy.ssa?
Onneksi Kiiskilän jäärata ei toteudu
15
567
Vastaukset
- Anonyymi00001
Onneksi sdp ja persut ovat löytäneet toisensa. Onko tässä uuden hallituksen ensiaskeleet?
- Anonyymi00003
Toivottavasti järki silti voittaa
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Toivottavasti järki silti voittaa
Joo toivotaan ja pidetään peukkuja ettei sdp pääse hallitukseen.
- Anonyymi00006
Kepua kiittäminen ettei lähtenyt kokkareiden hömpötyksiin
- Anonyymi00010
Anonyymi00005 kirjoitti:
Joo toivotaan ja pidetään peukkuja ettei sdp pääse hallitukseen.
No sitä ei tarvitse edes toivoa että persjuopot eivät pääsisi seuraavaan hallitukseen. Se on jo aivan varmaa.
- Anonyymi00002
Jaakolla oli taas työpaikan vaihdos lähellä.
Kuten Laukaalla.
Jymylle sieppariksi ? - Anonyymi00004
Eiköhän se ollut hänelle helpotus, että valtuusto äänesti hallituksen esityksen nurin. On jo tuossa Lakea Oy:ssäkin ihan tarpeeksi pureksimista.
- Anonyymi00007
Poliisikin tutkii, mutta otetaan taas.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Poliisikin tutkii, mutta otetaan taas.
Lakea oli sellainen vedätys, että toivottavasti tutkitaan pohjamutia myöten.
- Anonyymi00009
Ei ne tuohon jää.
Uusia miljoonahankkeita on jonossa asti ja kaikkia Kiiskilä on viemässä eteenpäin.
Menoja on, mutta tuloja ei löydy. Tuollainenhan se tyyli on ollut Kiiskilän aiemmissakin pesteissä. - Anonyymi00011
No olihan järjetön idea TAAS.tiedätte keneltä voi voi mitähän se vielä keksii.uutta naamaa kaivattaisiin.
- Anonyymi00012
Koskelan idea alunperin jo 20 vuotta sitten silloisen appiukkonsa Seiconin toimarin kera. Kovat oli suunnitelmat tyhjätaskulta. 🥹
Pers aukinen kylä ja suuret suunnitelmat
- Anonyymi00013
Avattaisko vielä muutama ketju tästä aiheesta?? Tämä on jo nähty ja taputeltu!!! Hankkikaa elämä!!
- Anonyymi00014
Avaa sä kos kela uusia jääratahankkeita!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1481997Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3041691- 931547
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001180Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois761162- 671120
- 221027
- 48987
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73936Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei23907