Olen houkutellut tyttöystävääni kokeilemaan kolmenkimppaan ja on välillä suostuvainen ja sitten taas peruu.
Tehtiin pihalle krillikatos kaverin kanssa.
Kun saimme homman valmiiksi niin päästiin nauttimaan virvokkeista sisälle.
Istuin sohvalle ja kaveri nojatuoliin.
Vaimoni tuli sohvalle makoilemaan laittaen päänsä syliini.
Silittelin hiuksia ja vaimoni kylkeä ja ujutin käteni rinnan päälle hieroen.
Vaimo katsoi kysyvästi vminua ja minä nyökkäsin.
Sain jatkaa ja aloin pikkuhiljaa nostamaan puseron helmaa ilman kieltoa vaimon seuratessa kaverini ilmeitä.
Sain puseron nostettua ja rinnat paljaaksi kaverini katsellessa.
Kutsuin kaverin sohvalle ja hän sai vaimoni jalat syliinsä.
Aloin nostaa vaimon hameen helmaa ja vaimo kääntyi selälleen saimme hameen ylös jolloin aikaisin sen ja riisuimme hameen ja pikkarit pois vaimon nostaessa pyllyään helpottaen riisumista.
Hieroimme rintoja ja sormeilimme pillua ja siliteltiin vartaloa.
Vaimo sanoi jonkun ajan päästä että mennään sänkyyn kun kerran haluatte ilmeisesti kimppaa kanssani.
Mentiin makkariin ja vaimoni halusi toisen panemaan ja vieras koreita kaveri sai ensin panna vaimoani eikä kestänyt pitkään kun kaveri laski spermat vaimoni pilluun ja vaihdoimme paikkaa.
Toinen hieroi ja silitteli samalla kun toinen pani. En kestänyt minäkään pitkään kunnes Sain siemenet vaimoni pilluun. Tällä aikaa kaveri oli saanut uuden erektion ja vaihdoimme jälleen paikkaa.
Vaimoni sai molemmilta 3 satsia spermaa ja pienemmän orgasmin ja ison kunnon orgasmin jonka jälkeen pesulle ja huilimaan.
Ystävämme jäi vielä yöksi ja vaimoni oli tyytyväinen kun sai kahta miestä. Heräsin yöllä pari kertaa kun kaveri pani vaimoa en itse jaksanut nousta mutta katselin kunnes nukahdin
Vaimoa kimpassa
Anonyymi-ap
2
878
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi463108Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs462911Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo532584100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es512525Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks322106Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa581860- 451789
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä441645- 481582
- 261381