Närkästys Kaisa Juuson toiminnasta leviää

Anonyymi-ap

17

121

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ja nollanaama yltää siihen persukastiin, joka katsotaan ministeritasoiseksi...

• Anonyymi00002

Persujen ministeriryhmässä noita hapentuhlaajia riittää.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Persujen ministeriryhmässä noita hapentuhlaajia riittää.

Ainoa normaalijärkinen persuministeri näyttää olevan Mari Rantanen. Puoluevalinta on hänellä vaan väärä.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Ainoa normaalijärkinen persuministeri näyttää olevan Mari Rantanen. Puoluevalinta on hänellä vaan väärä.

Jos Rantanen on normaalijärkinen olen minä Napoleon ?

• Anonyymi00003

Alueidenhan on järjestettävä SoTen mukaiset palvelut. Mikä siis ongelma. Eihän se nyt aluehallintokaan saa olle pelkkä Kepun, Demarien ja Vihreiden hillotolppa. Hyvinvointialueiden vastuulla on järjestää palvelut SoTe alueilla. Ei niin kovinkaan vaikeata. Valtio piirtää raamit, ja antaa budjetin.

• Anonyymi00004

Sote on kepun ja demarien tekele Tuliko tehtyä susi?

• Anonyymi00005

Hallitus itse ja varsinkin soten vastuuministeri Juuso on syyllinen siihen,
      että on ollut pakko antaa POTKUJA hoitajille, koska ei ole palkkarahoja.
      Parituhatta hoitajaa on ajettu kortistoon, eivät he sieltä voi hoitaa ketään.

• Anonyymi00006

Juuso (PS) voivottelee, on vihainen ja syyttää hyvinvointialueita, vaikka on itse syypää ja hallitus. Hallitus laski hoitajamitoitusta ja on leikannut soterahoja niin monta miljardia, että sadoille hoitajille on ollut pakko antaa potkut. Ehkä parituhatta hoitajaa on joutunut kortistoon ja samaan aikaan on kuulemma hoitajapula ....

Kaisa Juuso on nyt hyvin hyvin vihainen.

Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson mukaan hyvinvointialueet ovat laskeneet hoitajamitoitukset liian alas suhteessa vanhusten hoivan tarpeeseen.

MITÄ MUUTA hyvinvointialueet voivat tehdä, kun hallitus on leikannut
      palkkarahat ❓ Ei kukaan ilmaiseksi töitä tee.

Juuso siirtää vastuun vanhushoivan romahtamisesta hyvinvointialueille !
      Vastuu on hänen itsensä. Hän on soten vastuuministeri.

• Anonyymi00007

Hallitus on lisännyt SoTe-rahoja 2,2 miljardia. Joten ongelma on aluehallinon, Tosin SoTehan tiedettiin helvetin kalliiksi ja huonoksi ratkaisuksi, Mutta syy on Kepun ja Demareiden. Heitä varoitettiin, ettei Sotea voida tehdä "avoimella" budjetilla.

• Anonyymi00008

Hallitus on leikannut sotesta aainakin noin nelisen miljardia.
      Jos se joskus on "antanut" sotelle rahaa, se ei kata leikkauksia.

• Anonyymi00015

Hallitus ei ole leikannut mitään, vaan antanut lisää rahaa tuohon kepun hillotolppaan.

• Anonyymi00009

Soten menot ja rahoitus piti arivoida ylimenokauden jälkeen.
      Sitä ei tullut. Persuhallitus pommitti soten hajalle.

• Anonyymi00012

Paskasoteen on syötetty jo 2,2 miljardia lisää rahaa . . .

• Anonyymi00010

Juuso on tyypillinen kaksnaamainen persu. Tekee yhtä, puhuu toista.

Juuso: " Ymmärrän, että säästöpaineet ovat kovat, mutta sivistyneenä (?) kansakuntana meidän on pidettävä huolta ikääntyneistä ja turvattava heille ihmisarvoinen hoiva", Juuso kehtaa kirjoittaa.

Hoituuko se Juuson mielestä sillä, että hän leikkaa hoivarahat ?

• Anonyymi00011

Sanni Lotto-Laasonen on myös osallinen: Yksityistetään, yksityistetään.
      Valtion rahat pitää lahjoittaa monikansallisille terveysjätelle.

• Anonyymi00014

Grahn-Laasonen on Suomen kansan vihollinen numero yksi.

• Anonyymi00016

Hyvinvointialueet ovat himmeli keskustan luoman rahoitusmallin käsissä, susi mikä susi, eikä pidot parane.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      87
      6042
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      330
      5281
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      21
      2676
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2615
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      84
      1875
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      104
      1692
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      113
      1556
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1521
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      122
      1443
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1403
    Aihe