On härskiä vyöryttää hallituksen leikkaus alueiden viaksi. Hallituksen sote-politiikka on täynnä äkkijyrkkiä leikkauksia ja vastuunpakoilua.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f30bd91b-e103-4b2c-9de6-945a950eab4f
Närkästys Kaisa Juuson toiminnasta leviää
17
121
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ja nollanaama yltää siihen persukastiin, joka katsotaan ministeritasoiseksi...
- Anonyymi00002
Persujen ministeriryhmässä noita hapentuhlaajia riittää.
- Anonyymi00013
Anonyymi00002 kirjoitti:
Persujen ministeriryhmässä noita hapentuhlaajia riittää.
Ainoa normaalijärkinen persuministeri näyttää olevan Mari Rantanen. Puoluevalinta on hänellä vaan väärä.
- Anonyymi00017
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ainoa normaalijärkinen persuministeri näyttää olevan Mari Rantanen. Puoluevalinta on hänellä vaan väärä.
Jos Rantanen on normaalijärkinen olen minä Napoleon ?
- Anonyymi00003
Alueidenhan on järjestettävä SoTen mukaiset palvelut. Mikä siis ongelma. Eihän se nyt aluehallintokaan saa olle pelkkä Kepun, Demarien ja Vihreiden hillotolppa. Hyvinvointialueiden vastuulla on järjestää palvelut SoTe alueilla. Ei niin kovinkaan vaikeata. Valtio piirtää raamit, ja antaa budjetin.
- Anonyymi00004
Sote on kepun ja demarien tekele Tuliko tehtyä susi?
- Anonyymi00005
Hallitus itse ja varsinkin soten vastuuministeri Juuso on syyllinen siihen,
että on ollut pakko antaa POTKUJA hoitajille, koska ei ole palkkarahoja.
Parituhatta hoitajaa on ajettu kortistoon, eivät he sieltä voi hoitaa ketään. - Anonyymi00006
Juuso (PS) voivottelee, on vihainen ja syyttää hyvinvointialueita, vaikka on itse syypää ja hallitus. Hallitus laski hoitajamitoitusta ja on leikannut soterahoja niin monta miljardia, että sadoille hoitajille on ollut pakko antaa potkut. Ehkä parituhatta hoitajaa on joutunut kortistoon ja samaan aikaan on kuulemma hoitajapula ....
Kaisa Juuso on nyt hyvin hyvin vihainen.
Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson mukaan hyvinvointialueet ovat laskeneet hoitajamitoitukset liian alas suhteessa vanhusten hoivan tarpeeseen.
MITÄ MUUTA hyvinvointialueet voivat tehdä, kun hallitus on leikannut
palkkarahat ❓ Ei kukaan ilmaiseksi töitä tee.
Juuso siirtää vastuun vanhushoivan romahtamisesta hyvinvointialueille !
Vastuu on hänen itsensä. Hän on soten vastuuministeri.- Anonyymi00007
Hallitus on lisännyt SoTe-rahoja 2,2 miljardia. Joten ongelma on aluehallinon, Tosin SoTehan tiedettiin helvetin kalliiksi ja huonoksi ratkaisuksi, Mutta syy on Kepun ja Demareiden. Heitä varoitettiin, ettei Sotea voida tehdä "avoimella" budjetilla.
- Anonyymi00008
Hallitus on leikannut sotesta aainakin noin nelisen miljardia.
Jos se joskus on "antanut" sotelle rahaa, se ei kata leikkauksia.- Anonyymi00015
Hallitus ei ole leikannut mitään, vaan antanut lisää rahaa tuohon kepun hillotolppaan.
- Anonyymi00009
Soten menot ja rahoitus piti arivoida ylimenokauden jälkeen.
Sitä ei tullut. Persuhallitus pommitti soten hajalle.- Anonyymi00012
Paskasoteen on syötetty jo 2,2 miljardia lisää rahaa . . .
- Anonyymi00010
Juuso on tyypillinen kaksnaamainen persu. Tekee yhtä, puhuu toista.
Juuso: " Ymmärrän, että säästöpaineet ovat kovat, mutta sivistyneenä (?) kansakuntana meidän on pidettävä huolta ikääntyneistä ja turvattava heille ihmisarvoinen hoiva", Juuso kehtaa kirjoittaa.
Hoituuko se Juuson mielestä sillä, että hän leikkaa hoivarahat ? - Anonyymi00011
Sanni Lotto-Laasonen on myös osallinen: Yksityistetään, yksityistetään.
Valtion rahat pitää lahjoittaa monikansallisille terveysjätelle.- Anonyymi00014
Grahn-Laasonen on Suomen kansan vihollinen numero yksi.
- Anonyymi00016
Hyvinvointialueet ovat himmeli keskustan luoman rahoitusmallin käsissä, susi mikä susi, eikä pidot parane.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit876042KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3305281Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja212676Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841875Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1041692- 1131556
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1221443Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331403